מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהכואב לי,אני עושה את זה למען עצמי

כואב לי,אני עושה את זה למען עצמי

14/09/19 19:56
4 תגובות

את הלב שלי אף אחד לא מבין
ולי נמאס להילחם בעצמי
יש מסיבת עובדים והבוסית שלי תהיה
אני מאוהבת בה 3 שנים
לא בא לי לראות אותה עם העובדים שלה לאכול את הלב שלי שהיא איתם ולקנא
הכל חרא לי עם זה שאני לסבית
רע לי נורא
אין לי כוח לכלום
אני עצבנית נורא שאני לא יכולה להשתחרר ממנה
אין לי תמיכה מאף אחד בבית שלי
בא לי לעזוב את העיר שלי
לעבור למסגרת אחרת
עם פסיכולוגים צמודים!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני הולכת במקום זה
לשיעור מדיטציה
לעשות משהו למנוע הנפש שלי...
למען עצמי


תגובות

זה מצב מאוד מתסכל אבל אם אין אפשרות לפתור אותו בצורה חיובית אז צריך להתרחק ממנו ולסגור את הפרק...מצטערת שאין לי משהו יותר חיובי לכתוב אבל שיעורי מדיטציה נהדרים הם מאוד עוזרים, לפחות לי זה עזר מאוד. בהצלחה.

עצובה.24
14/09/19 22:26

חזרתי משיעור מדיטציה היה נדיר!!!!! ממש ממש נהניתי

יובל1991
14/09/19 21:47

ממש מבינה אותך תהיי חזקה

הי יקרה. כל הכבוד לך על שיעור המדיטציה. זו הדרך להתמודד!!!. אני מבינה את הכאב שלך ואת המצוקה נוכל הבוסית "הנחשקת" שאיננה שם בשבילך אבל אני חושבת שאת חייבת להתמודד עם הנושא בטיפול...יש משמעות לבחירת "מושא אהבה" שלעולם לא יוכל להעניק לך את מה שאת רוצה ו"ההשתקעות" שלך בה היא כפי הנראה שלב שאת צריכה לעבור בדרך למשהו שיוכל להיות אמיתי ומוחשי. מה דעתך?