מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהלוקחת באופן קבוע לוריוואן וזה כבר לא משפיע מה עושים?

לוקחת באופן קבוע לוריוואן וזה כבר לא משפיע מה עושים?

14/09/19 21:47
4 תגובות

תגובות

עמי-3
14/09/19 23:24

לדעתי צריך להתייעץ עם רופא משפחה ועדיף פסיכיאטר . אפשר אולי לנסות לקחת מהבינזואפינים משהו אחר כמו אסיוול בטווח ארוך כדורים אלה מפתחים תלות ורצוי לקחת כמות מינימלית. אולי ביום שאת חשה יותר בטוב תנסי לקחת רק רדיולה.

ג-ק5
14/09/19 23:46

אל תנסי לקחת כלום בלי להיוועץ ברופא.

יובל1991
15/09/19 8:08

אני מקבלת לוריוואן עם מרשם מהרופא לא על דעת עצמי

יובל יקרה, במידה ואת משתמשת בתרופה זו תקופה ממושכת יתכן כי היעילות שלה לגבייך פחתה. במקרה זה חשוב להתייעץ עם הפסיכיאטר שמלווה אותך ולשקול טיפול חלופי. האם את לוקחת לוריוואן נגד חרדה? האם ניסית להתמודד באמצעות טיפול רגשי? כמה זמן את נוטלת את התרופה?