מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתהזמינו לי משטרה מכאן

הזמינו לי משטרה מכאן

23/09/19 1:17
15 תגובות

אני לא יודעת מי, אבל הזמינו לי משטרה!!!
יש לי טראומה נוראית.
התקשרו אליי מהמשטרה שאני באמצע העבודה ,
לשאול אם כתבתי באיזה אתר שאני "רוצה להתאבד"
למה כל דבר מפרסמים למשטרה בפורום הזה?????????
בסוף הם עשו לי פדיחות,נסעתי ברכב של המשטרה לקחו אותי לבית חולים....
עשו לאמא בושות בעבודה...

אני לא יכולה לפרסם כאן כלום!


תגובות

שיר51
23/09/19 1:20

דיי אימהלה איזה לחץץץ. בטח הרגשת נורא. ממש כואב לי לשמוע. איזה חוויה קשה. תודה שעדכנת שאדע להיזהר...

מלאכית5
23/09/19 1:26

הרגשתי מזעזע את לא מבינה איזה בושות !!!!!!! כל דבר מלשינים פה שלא תעזי לכתוב פה כלום בטח לא שאת עושה לעצמך נזק המשטרה תבוא עד אלייך

ג-ק5
24/09/19 0:13

מסתבר שלהנהלת האתר אין יד ורגל בסיפור הזה, מסתבר שיצא המרצע מהשק

שיר51
23/09/19 1:36

טוב גם ככה החלטתי להפסיק לשתף. כי מישהי אמרה שהפוסטים שלי מועדדים אותה לפגוע בעצמה ואני ממש לא רוצה להוריד עוד אנשים לשקוע איתי .למרות שחבל כי זה בהחלט אני מוצאת פה מענה לצרכים שלי. אבל ממש לא רוצה להרגיש אחר כך אשמה שדירדרתי מצב של מישהו אחר...

ג-ק5
23/09/19 1:39

לאתר כמוני יש תקנון, ואין פה שום עניין של הלשנה ,הנהלת האתר עוקבת פה אחרי ההודעות. בתחתית הדף קיים תקנון של האתר, ויש קישור בשם "מדיניות הפרטיות". אם אנשים יטרחו לקרוא מה כתוב שם, תהיינה הרבה פחות אי הבנות.

שיר51
23/09/19 1:53

אתה צודק בתגובתך. אבל, חושבת שהכותבת לא בדיוק רוצה לשמוע תגובה שיש תקנון. לדעתי זה מידיי שיכלי לצד החוויות שלה.. באמת כדאי שידעו את הכללים וימנע ועוד אנשים לחוות כמוה רק שאולי עכשיו כדאי להניח לתגובות השכליות ולתת מקום לרגש... כי היא תארה חוויה לא פשוטה בכלל, ומאמינה שתגובות כאלה לא יוכלו להתעכל אצלה. זאת דעתי האישית, ואינך חייב להסכים.

Catperson
23/09/19 7:34

אולי זו דעה לא פופולארית אבל אני לא יודעת איך אנשים מרשים לעצמם לעשות דברים כאלה בקלות ראש, אם ניכנס למובן הפילוסופי. אם כי מבחינת הנהלת האתר, אני מניחה שזו מחובתם החוקית. בכל אופן, הדרך היחידה שמצאתי לשמור על עצמי מפני דברים כאלה, זה לכתוב בכל פוסט, קשה ככל שיהיה, במילים מפורשות שאני לא מתכוונת לפגוע בעצמי. כסת"ח מה שנקרא. לגבי הדיון האם זה בסדר או רצוי או לא, אפשר לשמור את זה לפוסט אחר. מצטערת לשמוע על החוויה שלך. למען האמת זה נשמע מזעזע. צריך להיות מאוד מאוד שקול עם הדברים האלה לדעתי.

ג-ק5
23/09/19 10:04

לא ירדתי לסוף דעתך בעניין קלות הראש, הרי אם חלילה אדם היה מאיים לפגוע בעצמו,איש לא היה מגיב ולא הייתה נעשית שום פעולה,הרי היינו באים בטענות למערכת ולאדישות של האנשים, נכון או לא? להפעיל קצת את הראש זו לא עבירה שיש עימה קלון.

Catperson
23/09/19 10:20

נכון, להפעיל קצת את הראש זו לא עבירה, וזה בדיוק מה שאני קוראת לעשות. לחשוב ולא לפעול על אוטומט, כי דברים כאלה יכולים לעשות יותר נזק מתועלת, ולגרום לבן אדם רק להפנים את הדברים שהוא חווה ולשמור אותם לעצמו בפעם הבאה, ואז כבר באמת לא יהיה אפשר לעזור לו. אם כי אני לא בעד נורמליזציה של מחשבות אובדניות, כפי שיאיר הגיב בפוסט מקביל לפעמים דברים נכתבים כדי לפרוק ולשחרר אותם, וזו בדיוק הפואנטה של פורומים כמו זה. ההערה על קלות הראש נכתבה כי כבר נתקלתי באנשים שמחייגים למשטרה פעם ביומיים, ואני לא יודעת אם זה עוזר לאף אחד. לרוב זה פשוט מלמד אנשים להתנסח מחדש או פשוט לשתוק, ולא לדבר יותר בכלל. זה נושא מאוד רגיש, מאוד קריטי לפעמים, וכמו שאמרתי זה לא שחור ולבן. אבל גם לחייג למשטרה באופן אוטומטי זה ממש לא פתרון.

ג-ק5
23/09/19 10:27

אבל איש איננו נביא, לא פעם אדם מאיים באובדנות מיידית ( להבדיל ממחשבות אובדניות שאינן מיידיות) כשבפועל הוא זועק לעזרה. והרי אדם שלא יזעק לעזרה, איש לא ידע על כוונותיו כלל. זה תחום מאוד לא פשוט והיו דברים מעולם, קשה מאוד לדעת להעריך מה מתרוצץ בתוך ראשו של אדם. יש קריטריונים מסויימים הנוגעים לעירוב הרשויות. ובמידה וחלילה אדם פוגע בעצמו, אזי זה מאוד שחור או לבן. אפילו הפסיכיאטר האנטיפת שביקרתי אצלו ושאלתי אותו מה לדעתו פוטנציאל האובדנות שלי עצמי,ענה לי בפסיכופטית שוטפת את התשובה הבאה " אינני קורא מחשבות".

יובל1991
23/09/19 7:55

אמאלה

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
23/09/19 10:06

אשת חתול יקרה - קבלי חיבוק - מילים כדורבנות

מיכל---ער-ן
מנהל קהילת ער"ן
23/09/19 10:30

הי מלאכית, אני ממש מצטערת שזה מה שחווית. אני מבטיחה לך שאף אחד ממתנדבי ער"ן לא שלח לך משטרה. חשוב שתדעי, שכולם ידעו, שלא רק אנחנו יכולים לשלוח משטרה. אנחנו מנסים לשוחח בפרטי כדי לבדוק אם דרושים צעדים מצילי חיים. יש פונים או אנשים שמבקרים בפורום שרואים פוסטים שמדאיגים אותם ומדווחים למשטרה. כשכותבים תכנים אובדניים צריך לקחת בחשבון שזה עלול לקרות. אם את רוצה קצת יותר פרטיות, אני מציעה לך להיכנס לצ'אט שלנו, או לשלוח לנו מייל באמצעות אתר ער"ן. בסדר?

no-one
23/09/19 10:40

"אין מענים טיפוליים גורפים לסיכון האובדני. גם אמצעי המגן האבסולוטי לכאורה, האשפוז הפסיכיאטרי, לא תמיד מצליח למנוע את המעשה. יתרה מכך, לעיתים הסיכון לאובדנות אף עולה בתקופת האשפוז הפסיכיאטרי ובצמידות לשחרור ממנו, זאת על רקע הכעס, התסכול, חוסר האונים, הייאוש והפחתת האמון במטפל וביכולת העצמית להתמודד עם הדחפים האובדניים. האישפוז עלול להביא לפגיעה קשה בהמשך שיתוף הפעולה בטיפול, לאי שיתוף המטפל בתחושות ותוכניות המטופל ובכך להעלאת הסיכון להתאבדות לעתיד." רוב האנשים (כולל בעלי מקצוע עם ניסיון רב) לא מסוגלים להזדהות עם תחושות כאלו. אין להם כלים לנתח מצבים כאלו. התפיסה שלהם לא מבוססת בכדי לקבל החלטות טיפול יעילות. כל מה שנשאר להם זה לנקוט צעדי התגוננות גם אם זה לרעתו המוחלטת של המטופל, כדי שלא יאשימו אותם במעשה קיצוני של אדם אחר.

ג-ק5
23/09/19 10:47

כי אף אחד לא נביא. אבל הם לפחות יודעים או אמורים לדעת היכן קיים סיכון אובדני גבוה יותר, היות והנושא הזה נחקר רבות, רק שאנשים מסרבים בכל תוקף לדעת את מה שלא נוח להם לדעת. ישנן טבלאות וישנן סטטיסטיקות,ונכתבו על כך ספרים. זה שאף אחד לא טורח לקרוא זה כבר עניין אחר. למשל דיכאון מהווה סיכון לאובדנות מהגבוהים ביותר,למשל. וזו הסיבה שהפסיכאטריה מקדימה תמיד לטפל קודם כל בעניין הדיספורי במידה והוא קיים, להנמיך מיידית אפקט דיספורי. משהו הם יודעים.