מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתמה דעתכם על הפוסט הזה אשר התפרסם באחת מקבוצות התמיכה?

מה דעתכם על הפוסט הזה אשר התפרסם באחת מקבוצות התמיכה?

27/09/19 9:49
1 תגובות

כמה עובדות שחשוב שתדעו:

*תעסוקה נתמכת זה לא באמת

בשביל לעזור לנו למצוא עבודה, זה בשביל לתת ג׳וב עם פרנסה לרכזי תעסוקה נתמכת(עובדה שהם לא באמת עוזרים לנו)

*עובדות סוציאליות נמצאות בתפקיד שלהן אך ורק בשביל לקבל משכורת של 6000 שקל בעבודה שתכלס לא עושים בה כלום ואת כל היום יושבת במשרד עם מזגן ומעבירה פה ושם איזה טופס מחדר לחדר עושה איזה שיחה מנומנת פה ושם עם איזה חולה נפש אומלל שנפל בדרכך.(סורי לא אוהב את מכבסת המילים ׳מתמודד׳) הן לא באמת מנסות לעזור לנו ועובדה שגם לא עוזרות.

*אתם יודעים למה פסיכיאטרים מונעים מאיתנו להתאבד במתקני כליאה פסיכיאטריים? כי אם כולנו נתאבד להם ממה הם יתפרנסו?

*אתם יודעים למה פסיכיאטרים אף פעם לא בקטע של לגמול? אם כל המטופלים שלו יגמלו הוא יהיה מובטל, כל מכור שמגיע אליו זה עוד פרנסה.

*אל תהיו תמימים, הרבה פעמים פסיכיאטר דוחף לכם תרופה כזו או אחרת כי הוא משוחד על ידי חברת תרופות כזו או אחרת שנותנת לו כסף מתחת לשולחן תמורת שיווק תרופות.

*תנו לבן אדם שפוי לגמרי תרופה אנטי פסיכוטית ותנסו לגמול אותו אחרי שנה, יכנס להתקף פסיכוטי, ותחשבו על זה.

*פרוייקט עמיתים זה פסיכותרפיסטית שמשחדות אותך עם 125 שקל לבוא אליהן לשיחות וככה הופ יש ג׳וב בפסיכותרפיה. תכלס תני לי 125 שקל ותעזבי אותי.

*כל עניין החונכות זה חלוקת ג׳ובים וכל החונכים העלוקות, מעבר לזה חונך זה דבר משפיל אפילו לילד, ולמבוגרים פי כמה וכמה. (עלי ממש כפו פעם אחת חונך וזאת הייתה הפעם היחידה שהייתי במסגרת המשפילה הזאת).

*המטפלים למיניהם הם אדיוטים שגורמים לך להרגיש לא בסדר כי ׳אין לי חברים׳. תכלס בן אדם נורמטיבי בגיל 30+- עסוק במשפחה ובעבודה ואין לו זמן לשטויות האלה, חברויות זה רק במסגרות כמו עבודה ופעילויות פני משותפות שמבוססות על שוב על מסגרות משותפתות אבל למי יש זמן לשמור על קשר מחוץ למסגרות האלה?!

צאו מהסרט של ללכת בחברותה לקולנוע לדיסקוטקים ולשבת ביחד עד ארבע בבוקר בחופש הגדול על הספסל בשכונה או לשחק מונופול כל החבר׳ה. זה נגמר איפשהו קצת אחרי הצבא במקסימום ונמאס לי כבר מכל העובדים הסוציאליים למיניהם ששואלים אותי אם יש לי חברים.

נכון שרבים מאתנו אנשים עם ים זמן פנוי שיושבים בבית עם קצבת נכות אבל נו באמת איפה תמצא בן אדם בוגר בנפשו שיהיה ׳חבר׳ שלי ויצא איתי לסיבובים בשכונה כמו בגיל 14?


תגובות

נויה14
28/09/19 19:59

נשמע חוויה פחות טובה בלשון המעטה של מי שכתב אותה... אבל מאוד מוכלל גם לי יש ניסיון לא טוב עם המערכת מצד שני גם חוויות חיוביות יותר ולא רק לי גם לקרובים אליי אז לא מתחברת לכל ההכללה הזו.... נשמע לא פשוט כל מה שהאדם שכתב את הפוסט עובר.. מאחלת טוב