מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתמה צריך לקרות כדי שבן אדם יקבל מכם X?

מה צריך לקרות כדי שבן אדם יקבל מכם X?

02/10/19 17:40
10 תגובות

היי,
מה צריך לקרות כדי שתשימו X על בן אדם ולא תרצו שום קשר איתו (אלא אם כן באופן מאד תאורטי יעשה טיפול מאד ארוך ועמוק או משהו בסגנון)?
נניח שיש "גרף", ונניח שנקודה קיצונית אחת זה מישהו שנודע לכם שהוא חוטף ילדים ומתעלל בהם - מן הסתם הוא יקבל מכם X.
ובצד השני, נניח סתם לצורך הדוגמא יש מישהו שמדי פעם לוקח מהשוקולדים בסופר בלי לשלם... על זה לא תתנו לו X למרות שתכלס זה כן סוג של גניבה.
אז איפה בדיוק הנקודה בה תשימו X, לא משנה גם אם יתנצל, גם אם "יסביר" למה עשה מה שעשה או כל דבר אחר.


תגובות

Limerence
02/10/19 18:00

אפשר לשים איקס על הרבה דברים אבל למה הסיבה לא משנה?

יוד-אוס
02/10/19 18:47

אנחנו אף פעם לא נדע מה המניעים האמיתיים של אדם לעשות מעשים כלשהם. לכן לא צריך לחפש צדק או הוגנות למה ועל מי נשים X. לדעתי אנשים ישימו X על מישהו שיאיים, יפחיד, יגעיל אותם או שמתנהג בשיפלות - חוסר מוסריות לפי אמת המידה שלהם. ככה אני.

יוד-אוס
02/10/19 18:48

אני הייתי שמה X גם על מי שגונב מדי פעם מהסופר...

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
02/10/19 20:14

יוד אוס - אני בטוח שלא היית שמה X על גנב השוקולד מהסופר אם היית יודעת שידו לא משגת לקנות מתוק - אבל בהחלט האדם הממוצע היה שם X אחד גדול על מתעלל בילדים ( או במבוגרים או בסתם אנשים ). לכל אחד יש הגדרה של הרוע הטהור ואני מניח שמי שמזהה אצל מישהו אחר רוע טהור - זו בהחלט סיבה לשים עליו X ( שזה יכול להיות התעללות בילדים או סתם שיימינג על חבר בכיתה )

יוד-אוס
02/10/19 22:31

יאיר אתה צודק, ולזה בדיוק התכוונתי - אנשים לא תמיד יכולים לפרשן נכון מעשים של אחרים, לכן נוטים לשלול לפי התנהגות שדוחה אותם בלי לחקור לעומק. ברור שאם אדע את הסיבה לכל התנהגות לא יפה אני אתאמץ להכיל.. גם התנהגות שנראית כרוע טהור יכולה לנבוע מהרבה סיבות ולא תמיד המתעלל הוא רע במיוחד, לדעתי אין דבר כזה. כולנו רעים באותה מידה. יכול להיות שמי שנראה רע הוא תוצאה של רוע שכוון כלפיו.. כוונתי בלשים X זה להתרחק, לא כי כועסים אלא כי פוחדים או חשים דחיה.. שום הבנה לא תעזור.

ג-ק5
02/10/19 21:17

אין גרף, כל אחד ממציא לעצמו גרף.

אני שמה איקס על מי שגורם לי להרגיש רע עם עצמי או כשאני נמצאת לידו מרגישה תחושה שאני רק מפריעה לו בחיים . כשמתייחסים אלי כאל מיותרת אני מנתקת קשר וזה מה שקרה לי לפני חמש דקות בעבודה ,ואני בהחלט מתכוונת לומר לגברת שלעבוד איתה נכנס לתקופת מבחן וניסיון של חודש, ואם אחרי חודש ארגיש שהיא לא מגבה אותי אפסיק את ההתקשרות איתה . אני במצוקה מהתחושות שהיא עוררה בי ואני רוצה לצאת החוצה ערומה ושיאשפזו אןתי.

יוד-אוס
04/10/19 14:12

מזעזע שהיחס שלה כלפייך ככ רע עד שהיא גורמת לך לתחושות כאלה! תיזהרי מתגובות אימפולסיביות, אולי תקחי חופש ותשקלי אז את הצעדים הבאים?

יש לי חופש ממנה ברמה המעשית עד יום חמישי הקרוב, ברמה הריגשית אין לי חופש ממנה, אבל ביום ראשון הזה יש לי פסיכולוגית וגם ביום חמישי כשאדבר איתה תהיה לי פסיכולוגית . לפחות זה. הפסיכולוגית עולה הון תועפות בגלל שאני רואה אותה פעמיים בשבוע אבל כנראה שזה נדרש מאוד.

יוד-אוס
04/10/19 14:29

כל הכבוד לך שאת יודעת לדאוג לעצמך!