מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתהתלבטות שגורמת להרבה תסכול

התלבטות שגורמת להרבה תסכול

אנונימי
אנונימי
02/10/19 20:50
6 תגובות

אני רוצה לשתף במשהו קטן שגורם לי להרבה בלבול ומצוקה ולחוסר אנרגיות, למרות שאני בן אדם מאוד אופטימי ובדרך כלל מרגיש הכי חיובי שאפשר.
למדתי תואר והתחלתי לעבוד במקצוע, לאחר שנתיים שלא עסקתי בתחום כי רציתי לנוח ממנו קצת, החלטתי להתחיל לעסוק בו. אני מציינת שזה מקצוע שהחלטתי שלא אעסוק בו במהלך חיי אלה רק לתקופה.
עכשיו העניין הוא שגם השכר הוא מאוד נמוך וגם העבודה עצמה לא מאתגרת, חשבתי שאולי זה יכול להיות ניסיון מעולה להתחלה אך אני לא מרוצה מהרבה בחינות (שכר, העבודה עצמה).
עכשיו בגלל המשכורת הנמוכה התחלתי לעבוד בעבודה נוספת, שגורמת לי שלא יהיו לי חיים חוץ מעבודה. מה אתם מציעים במקרה כזה, טיפים, שיטות להתבוננות פנימית לקבלת החלטות.
תודה רבה לכם


תגובות

רונן1900
02/10/19 20:58

אם זה מקצוע רק לתקופה זמנית זה כבר התחלה ממקום בעייתי. ולכן הגיוני שכל דבר קטן מוריד את החשק להמשיך. לדעתי עדיף לעצור. לחשוב איזה תחום בחיים באמת מרתק ונותן סיפוק. ובתחום הזה להשקיע מאמצים. כי מקצוע שעושים מתוך אהבה ותשוקה לתחום - כמעט שום דבר לא יכול לשבור אותך. אם אתה עושה משהו מתוך תשוקה אז לא כסף ולא כישלון ולא שום דבר יעצור אותך. גם אני הייתי שם עד שהחלטתי לעסוק במה שעושה אותי מאושר.

דידי27
02/10/19 21:16

תודה זה באמת הכיוון, ואפילו נרשמתי לקורס שהנושא שלו באמת מעניין אותי. אני מציינת שזה מקצוע שיש לו הרבה גיוון, ובגלל זה חשבתי לעבור לעבודה אחרת. אבל בכל זאת, לא באלי לעשות משהו רגיעי כי לא טוב לי ברגע זה ולכן הייתי רוצה לקבל חלטה שקולה

ג-ק5
02/10/19 21:20

אני מרגיש שכאילו את שואלת אותנו מה לדעתנו עדיף בוקס או סטירה. ככה זה נשמע.

דידי27
02/10/19 21:23

ברור לי שלא תוכלו להגיד לי מה לעשות, אבל חשבתי להתייעץ ולהבין אילו דרכים יכולים לגרים לי לקחת החלטה שקולה (לעזוב או לא את העבודה הנוכחית) ואפילו לקבל טיפים/שאלות שאשאל את עצמי ויגרמו לי להבין מה לעשות

ג-ק5
02/10/19 21:51

עבודה שלא משאירה לך זמן לנשום זו לא עבודה, זו עבדות, לדעתי האישית מאוד אין סכום הגיוני שיפצה על דבר כזה,אבל זה אני, ברמה העובדתית לא מעט אנשים חיים ככה.

רונן1900
02/10/19 22:48

אני אגיד מה הפילוסופיה שלי בעניין - אם מקובל עליך את/אתה מוזמן/ת לאמץ: אנחנו הולכים לעבוד רוב החיים שלנו. זה שואב לנו את רוב האנרגיה שמושקעת בעבודה יותר מאשר במשפחה או פעילות פנאי מהנה. זה אומר שרוב החיים שלנו הולכים על הישרדות. אנחנו יוצאים לפנסיה זקנים וחלשים וכבר אין כוחות כמעט לכלום. זה משאיר לנו אפשרות אחת: לעבוד במשהו שאוהבים. ואז את רוב השעות והאנרגיות החזקות של החיים אנחנו מעבירים בתחום שמעניין אותנו ומרגש אותנו. זו הדרך היחידה שנכון לחיות לדעתי בעולם שבו אנחנו חייבים לעבוד. כל דרך אחרת תשאיר אותך מתוסכל ומרוקן צועד לעבר הפנסיה בלי להרגיש שעשית משהו בעל משמעות אמיתית.