מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתאני לבד בעולם הזה ולא מפסיק לרצות להתאבד

אני לבד בעולם הזה ולא מפסיק לרצות להתאבד

13/10/19 23:03
11 תגובות

אני לא יודע מה להגיד
אין לי משפחה אין לי חברים לא מדבר עם אף אחד ואנשים ברחוב מסתכלים עליי מוזר או אפילו מציקים לי
בא לי למות כבר נמאס לי כל יום אני נלחם ככה


תגובות

היי חבר, תודה שבאת לשתף פה. מה דעתך לפנות אלינו גם בצ׳אט כדי לדבר על כך באופן פרטי ודיסקרטי? נשמח לשוחח איתך. אם אתה מעדיף לדבר כאן, תרצה להרחיב מעט על מה שכבר כתבת?

blackman
13/10/19 23:30

אני פשוט לבד כל הזמן ואפילו המשפחה שלי לא מתייחסת אליי גם כשאני סוף סוף מנסה לדבר אנשים מתעלמים אין לי חברים בכלל וכולם יודעים את זה ואני ממש ממש בודד ונמאס לי כבר אני רואה כולם שמחים במשך 4 שנים אני לבד ואף פעם לא היה יום שהייתי שמח, טוב היה יום אחד שדוד שלי בא ודיבר איתי סוף סוף ומישהו בעולם הזה התייחס אליי הוא היה אחלה בן אדם וזהו מאז זה נגמר לא מכיר אנשים בכלל בא לי להתאבד לא משנה כמה אני מנסה לצאת החוצה לנסות להתחיל לדבר עם אנשים ובנות למצא חברים מנסה לעשות טיפולי יופי אין לא משתנה מרגיש שהפתרון שלי הוא מוות ולהתחיל מחדש אני בגוף הזה לא מוכן להיות אני הייתי שמח מאוד אם משהו היה בא ויורה בי כי אני לא מצליח לפגוע בעצמי ניסיתי ולא עבד וכאב לי במשך שנה שהסתובבתי בלי יד והתנהגתי כאילו הכל בסדר מאז אני רק חושב על התאבדות אבל לא מצליח לבצע את זה לא יודע מה לעשות עם עצמי זה הפתרון היחיד שלי

אני שמח ששיתפת. הכנות שלך נוגעת ואני מקווה שהקל עליך מעט להוציא את זה החוצה. כואב לי לשמוע שניסית כבר לפגוע בעצמך. אני מניח שלמדת על בשרך שהתאבדות היא דבר קשה. אולי הרבה יותר קשה מהעבודה הקשה של עשיית חברים. אל תתייאש, העולם מלא באנשים יקרים מפז כמוך, שהיו שמחים מאוד להכיר אותך ולהיות בחברתך. ותבוא לדבר איתנו בצ׳אט אם לא עשית את זה עדיין. אני בטוח שיש לך עוד המון מה להגיד ולספר ואנחנו נשמח להקשיב לך ולהיות איתך. :heart:

איילת-השחר5
14/10/19 1:22

תשמור על עצמך

no-one
14/10/19 8:56

:broken: אולי תרצה להמשיך לדבר איתנו כאן. מצטער

Be-and-Be
14/10/19 13:14

אתה צודק שיש בעולם הזה הרבה אנשים שלשוחח עם איש בלי יד לא טוב בעיניהם, והם גם מראים שהם לא אוהבים את הגוף שלך. ותדע שיש הרבה אנשים שטוב להם להסתובב איתך, איך שאתה. ושבעיניהם הגוף שלך מושלם כמו שהוא. ובשבילם לא צריך לעשות מאמצים מיוחדים כדי להיות יפה, או מכובד. ואני מסוגל להבין כמה יכול להיות קשה היום להאמין בזה. אני מאמין.

Be-and-Be
14/10/19 13:15

ושתדע - גם אני בודד מאוד. בבית רוב היום ורוב הזמן, לא כי אין לי מה לעשות, אין כי אין לי עם מי לעשות את מה שאני רוצה לעשות, אז אני מרצון כרגע יותר לבד, עד שאני מאצא את האנשים הנכונים. למעשה, נראה לי שאני הולך לכתוב על זה עכישו משהו בפוסט חדש.

מיכל---ער-ן
מנהל קהילת ער"ן
14/10/19 14:27

מחכה לפןסט שלך...

יוד-אוס
14/10/19 23:44

קשה לי לקרא כמה אתה סובל. טוב ששיתפת כאן, יש פה אנשים טובים וחכמים:heart:

עדי-קמפבל
15/10/19 0:22

לפעמים צריך רק בן אדם אחד כדי להרגיש פחות בודדים ויותר טוב. זה יכול להיות מישהו בגילך שגם מרגיש בודד או מישהו אחר שמגלה איכפתיות. אל תשאר לבד עם המחשבות. דיבר איתנו בער"ן בצ'אט או בטלפון. :heart:

רציתי רק להגיד שגם אני קראתי את מה שכתבת, ונגע ללבי.. אני כאילו חברותי ומתפקד, ואפילו לאחרונה בחרו בי לעובד מצטיין ונתנו לי פרס, ובכל זאת בכל רגע אני צריך לבחור אם לשכב ולא לעשות, או לנסות להרגיש מה נכון ומה מחכה לי עכשיו שאעשה, וכשאני שומע מה הדבר הזה, והולך עם זה, אני מרגיש שאני זורם ועושה טוב לעולם ולעצמי.. ולפעמים זה אומר שאני מאפשר לאחר להתקרב אלי.. כולל מי שקודם לא ראיתי כאופציה בכלל כמו כשאני הולך לסופר לקניות ונקשרת שיחה של מה בכך עם מישהו שעובד שם או סתם בתור..