מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחיארוע מוזר שקרה לראשונה אתמול!

ארוע מוזר שקרה לראשונה אתמול!

27/10/19 10:54
2 תגובות

אתמול עברתי אירוע מוזר ...
אני בן 45 לרוב בריא לגמרי...
בצהרי היום לפתע התכווצה בחוזקה פתאום כף יד שמאל ונהיתה חסרת שליטה לגמרי למספר שניות וזהו עד שניערתי אותה בחוזקה וחזרה למצבה התקין...
שאלתי האם מדובר בארוע מוחי חולף ...או בעיה עצבית או רק בגלל שהמרפק שלי היה מונח על פינת השולחן אבל זה היה מפחיד ולראשונה שקרה לי ...!

תודה על כל תשובה!


תגובות

איציק-ניסני
מוביל קהילה
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
28/10/19 1:07

שלום.אינני רופא. "אם יש ספק אין ספק". זה משפט שמשתמשים בחיל האויר כאשר צריכים להמריא ויש ספק שאולי אחת המערכות פגומה.ואז בגלל הספק בודקים ומתקנים עד שממריאים .... (אגב אני שרתתי בשיריון ולא היה לנו הפריבלגיה הזו....) . אם היתה נוסחת פלאים לגבי סימנים זה היה מאוד קל. היות ורב הנסתר על הגלוי מהקורה במוח ובמיוחד בעידן זה של סלולארי וירידת גיל הנפגעים נוירולוגית אני מציע לגשת לחדר מיון ולהמשיך במעקב עם נוירולוג אנדוקרינולוג שיבדוק את מרכיבי הדם ,המזון תוספי תזונה מחלות רקע אירועים כמו טיסות עבודה מלחיצה ועוד קרדיולוג. . אגב היום היתה לי שיחה עם אדם שתיאר בדיוק מה שכתבת . תוך 24 שעות מצבו השתנה לרעה. אז גש לחדר מיון.

פרופ--איתן-אוריאל
מומחה כמוני
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
03/11/19 16:15

מסכים עם איציק. יש לספר את הסיפור המלא לנוירולוג וכן לבצע בדיקה נויורלוגית ולאחר מכן להחליט איזה בירור לבצע. גם ארוע כיפיוני עלול להתבטא בתנועות לא רצוניות של גפה או פלג גוף למספר שניות.