מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

בא לי לעוף מפה.

28/10/19 8:16
7 תגובות

אני בת 13 וחצי ואני כבר ממש רוצה לעוף מהבית.
אמא שלי כל היום מזלזלת בי ומקללת אותי ועושה לי חרדות ובגללה ניסיתי להתאבד כבר כי אני פשוט לא יכולה איתההיא מתעללת בי פיזית ונפשית ונמאס לי כבר.
אני לא מוכנה לסבול את זה יותר אז החלטתי לעבור לפנימיה כמובן שהיא לא מרשה לי אבל אני לא יכולה לחיות איתה ואני מחפש כל דרך לברוח מהבית אבל אין לי לאן אז אני ממש אשמח אם תתנו לי עצה או מקום לפנות אליו


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
28/10/19 8:40

זואי יקרה - פנית פעם לער'ן דרך הטלפון או בצ'אט ? אם לא - מה דעתך לעשות זאת ולשוחח אחד על אחד עם אחד מהמתנדבים שלנו ?

TheUnwanted
28/10/19 9:52

הי זואי, שיחה עם יועצת בית הספר שלך יכולה להתחיל עבורך תהליך של התנתקות מסביבה שלא בריאה בשבילך, אבל חשוב שתדעי שפנימיות הן לא בהכרח מקום קל ונעים ותומך. יש המון בני נוער, מעט מאוד צוות, ומי שלא חזק מספיק יכול בקלות להפוך קרבן לבריונות, או סתם להעביר את השנים האלה בלי ליהנות מהם הרבה. גם אם תעברי למסגרת כזו וגם אם לא, יכול להיות שהמקום שיהיה טוב בשבילך להתחיל בו זה לחזק את עצמך- להתאמן על כישורים חברתיים בריאים ותומכים, ללמוד איך לשאוב אושר ממקורות זמינים ולהתפקס עליו למרות הסביבה הלא נעימה... מאחלת לך שבסופו של דבר, תגדלי להיות אדם מאושר. כשהסבל בא מבחוץ ולא מתוכך, יש לך שליטה יותר גדולה על זה. אף אחד לא שווה את הסבל שלך. אף אחד. אם תחליטי את זה, אולי יהיה לך קל יותר.

Be-and-Be
28/10/19 17:23

זואי, דבר ראשון אני רוצה לומר לך כל הכבוד לך שאת רוצה לבחור לעשות צעד חשוב שיכול לקדם אותך, בדרך שאת מרגישה בה טוב. ואל תקשיבי לאנשים שמפחידים אותך ואומרים שגם פנימיות זה קשה וכו'. את גדולה ותצליחי במה שתבחרי. אבל את קטנה, בת13 וחצי, רחמים עלייך.. אני ממש בוכה על המקרה הכואב הזה. מצטער בצערך, ומאחל לך שתפתחי לעצמך חיים טובים, ושתהיי האמא הכי מאושרת בעולם, שהילדים שלך יתקשו לעזוב את הקן...:tongue: ועוד משהו חשוב. שכתבו לך קודם המגיבים החביבים. תמצאי מישהו לעבור איתו את הדרך. יועצת בית ספר, קורבת משפחה שאת מרגישה לידה בטוחה, או אמא של חברה שאת מרגישה שהיא בן-אדם חזק. וגם תתאמצי קצת לפתוח את הלב שלך, ולמצוא איזה שותפ/ה לדרך, כי לצאת מהבית בגיל שלך יכול להיות טוב מצד אחד, אבל גם רע מהצד האחר... שאלוהים ילווה אותך.

Be-and-Be
28/10/19 17:25

מה שאת כותבת על האמא נשמע ממש לא נורמאלי. דרושה התערבות דחופה של איש מקצוע.

נשמע ממש קשה מה שאת מספרת, ואני מחזיק לך אצבעות.. גם אני מעריך את הנכונות שלך, למרות גילך הצעיר לנקוט בפעולה ולנסות לשפר את מצבך.. עם זאת אני מסכים עם מי שאמר שגם אם תמצאי דרך פעולה, וגם אם לא, חשוב שתפעלי לא רק בעולם שבחוץ, אלא גם ובעיקר בעולם הפנימי שלך.. תראי את היופי והקסם שאת ותני להם להתרחב ולפעול עליך, ודרכך על העולם.. בין היתר ראי מה את אוהבת לעשות, ותני לעצמך להעמיק בזה, בעצמך ועם חברים, זה יכול להיות מוסיקה, או אמנות או יצירה או לימוד או קריאה או מה שלא יהיה..כשתתחזקי כך, תוכלי לראות שאמא שלך חלשה, והיא פועלת כפי שהיא פועלת מתוך החולשה הזאת ולא מרוע.. לעולם אלימות נובעת מפחד ולא מאהבה, למרות שלפעמים היא מסתתרת מאחורי מחשבות כמו כאילו רצון לחנך את הזולת.. בכל מקרה כמה שאולי קשה לראות את זה ככה, מה שהיא עושה נובע ממה שהיא עוברת, וממש לא באמת קשור למה שאת עושה או לא.. וחשוב ביותר שתראי זאת ותראי שאת בסדר ושמגיע לך כל הטוב בעולם..

no-one
29/10/19 10:28

מזעזע, נשבר הלב :broken:

no-one
29/10/19 12:54

את יכולה לפנות לכל מבוגר אחראי בסביבתך שאת סומכת עליו, יועצת, מורה, מנהל ... בכל מקום שאת נמצאת את יכולה גם לבקש לשוחח שיחה אישית, לבדוק אם את מוכנה לבטוח לפני שאת מספרת, את לא חייבת ישר לומר הכל, תתחילי לספר את מה שאת רוצה את שתבני אמון ... כל מבוגר אחראי חייב לתת לך הזדמנות לדבר שיחה בארבע עיניים, חייב. אני מקווה שיעזרו לך, שתקבלי עזרה ושלא יסבכו אותך יותר שיהיה לך קצת שקט, שתוכלי להינות מהילדות ולגדול להיות אישה בוגרת ואחראית :heart: