מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתן גור
מנהל המרכז להפרעות אכילה ומשקל במרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, תל השומר.
דנה צינמן ליטרט
דנה צינמן ליטרט
פסיכולוגית קלינית. למדתי באוניברסיטת תל אביב, אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. אני עובדת כבר הרבה שנים במערך להפרעות אכילה לילדים ונוער בתל השומר, תחילה כמדריכה במחלקה להפרעות אכילה, בהמשך פסיכולוגית באשפוז יום, עשיתי את ההתמחות האשפוזית במחלקה וגם את התזה כתבתי בנושא הפרעות אכילה והפחד מהחיים. בשבע השנים האחרונות אני פסיכולוגית במרפאה להפרעות אכילה (הייתי שותפה בהקמתה). בנוסף, יש לי קליניקה פרטית ברמת השרון שם אני מטפלת גם בבוגרות המתמודדות עם הפרעות אכילה.
מורן וילנר סקאל
מורן וילנר סקאל
שלום, אני מורן, פסיכולוגית לאחר התמחות קלינית. בשנים האחרונות עבדתי במרפאה וגם במחלקה להפרעות אכילה לנוער בתל השומר. בעבודתי פגשתי מקרוב את המצוקה, הקושי והמורכבות שפוגשות המתמודדות ופוגשים המתמודדים עם הפרעות אכילה, ונושא זה קרוב מאוד לליבי. כיום יש לי גם קליניקה פרטית בצפון תל אביב : https://www.moranws.com/ אני מאמינה שחלק חשוב מתהליך ההחלמה הוא היכולת לא לחוש לבד, בייחוד במצבים וברגעים בהם נדמה שאף אחד אחר לא מבין מה עובר עלייך, והתחושה יכולה להיות מאוד בודדה. לתחושתי, כל אחת וכל אחד ראויים לחיות חיים מלאים ועשירים, ואני מאחלת לך להצליח להגיע לכך!
אפרת וייס שורץ
אפרת וייס שורץ
נעים מאד, אני אפרת, דיאטנית קלינית, בעלת 12 שנות ניסיון בטיפול בהפרעות אכילה במבוגרים ובמתבגרים. בוגרת תואר ראשון בתזונה מטעם האוניברסיטה העברית ובעלת תואר שני במדעי הרפואה מטעם אוניברסיטת תל אביב. דיאטנית קלינית בצוות הטיפולי של המרכז להפרעות אכילה במבוגרים במרכז הרפואי שיבא תל השומר, חברה בצוות הטיפולי במסגרת הדיור המוגן של הבית השיקומי לנשים מחלימות מהפרעות אכילה בהוד השרון, ומטפלת במבוגרים ובמתבגרים המתמודדים עם הפרעות אכילה בקליניקה פרטית בהרצליה.
כמוניהפרעות אכילהכמה כוח יש לאמא שלי עליי?

כמה כוח יש לאמא שלי עליי?

28/10/19 19:41
3 תגובות

אני כרגע במצב בריאותי תקין אך לאט לאט מתדרדרת ובקושי אוכלת.. הצוות שמטפל בי החל להמליץ לאמא שלי שאלך לאשפוז.. אני בת 18 וחצי. אם אני לא מסכימה לאשפוז, היא תוכל להכניס אותי במהירות לשם? איך זה עובד? ואם אהיה בתת משקל מסוכן זה יתן לה עוד יותר כוח? אני פשוט באמת לא רוצה אשפוז ובטח שלא כרגע.. רוצה לדעת כמה זמן יש לי להיות חופשייה..?


תגובות

אנונימית יקרה, אני מבינה שאת לא רוצה להתאשפז. אני לא יודעת מדוע, בטח יש לך סיבות משלך, רק רוצה לשאול, ברשותך, האם במצבך המדרדר לא להתאשפז באמת משאיר אותך חופשיה?

שמה
02/07/20 20:48

עזרי לעצמך באשר יהיה תלכי רק שלא תישארי חולה

בת-בלי-שם
02/07/20 22:35

תקשיבי, בתור מישהי שהיום לא עשתה כלום ורק עברה מהמיטה לספה ומכורסא לכיסא בשל אפיסת כוחות, ולא כי אין משהו לעשות, אל תנסי לקוות להיות חופשיה, בדיוק כמו שכתבה דנה. גםאני לא רוצה אישפוז ואתמול היה לי אינטק לטיפול יום, והם אמרו שאני על הגבול התחתון שהם מקבלים ואולי עדיף אישפוז, גם אני כמוך - לא רוצה, אבל כל עוד את במצב טוב יותר, עשי הכל להתקדם, לא להידרדר, ככל שאת במקום פחות נמוך קל יותר לעלות. שומעים מדברייך את האמביוולנטיות, אבל בבקשה תמצאי מי שיעזור לך לתת יותר מום לחלקים החקים והבריאים. את לא רוצה להידרדר, גם אם את רוצה להיות רזה. אמא שלך לא נאקת בך, היא נאבקת בחלק החולה שבך, ותשמחי שהיא שם, שיש מי שרואה אותך, זה רק מאהבה ודאגה, יותר קשה להיות לבד עם זה ולהרגיש בודדה בעולם ושאין מי שידאג, אם כי אני מבינה את חוסר הרצון שישלטו לך בחיים, אבל בסוף מגיעים למצבים שאת רק רוצה שיקחו ממך את השליטה על זה כי לבד לא מצליחים להתרומם. בבקשה בבקשה אל תילחמי במי שמבקש לעזור לך, אלא קבלי את העזרה הזאת בשתי ידיים וזה מה שיתן לך חיים שלמים של חופשיות, ולא זמן שאול של חופשיות מדומה בכבלי ההפרעה עד התמוטטות.