מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתקשר עם המשפחה (טריגרים שונים, עדיף לא להכנס למי שלא במצב טוב)

קשר עם המשפחה (טריגרים שונים, עדיף לא להכנס למי שלא במצב טוב)

01/11/19 0:42
1 תגובות

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

אם אני אתן דירוג בין 0-100 מה הקשר שלי עם בני המשפחה אז זהו הדירוג:
אבא 1
אמא 13
אח גדול 25
אח קטן 36
אחות קטנה 3-4
אחות עוד יותר קטנה 12
ממוצע: 15 (מתוך 100)

אציין שאבא שלי עבריין מין ואדם רע, אמא שלי לא ממש נורמלית ולכל אחד מהאחים והאחיות יש כל מיני בעיות בתחום הנפש ובעוד תחומים, כך שלא הייתי מגדיר את המשפחה כמשפחה "טובה" (למרות שכלפי חוץ, הכל נראה "מושלם" או קרוב למושלם, אף אחד לא יודע את האמת עליהם).

איך אני אמור להרגיש עם זה?


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
01/11/19 22:28

איך אתה אמור להרגיש עם זה רק אתה תענה. באופן כללי משפחה היא העוגן - אצלך זה לא נשמע עוגן טוב. זה עצוב, אבל לצערנו זה קורה ויש פה לא מעט פונים עם מקרים דומים לך. השאלה אם הציונים של חלק מהמשפחה יכולים לעלות עם הזמן או שאולי הזמן לחפש עוגנים אחרים. אין ספק שאם הצלחת לכמת את הדרוג ואלו הציונים זה בהחלט לא נראה טוב. אז בוא נניח לאבא שהוא כנראה שייך לרעים אבל השאלה האם למשל האחים יכולים לעבור מ-25/35 ל65/75 ? זה קצת פשטני לדבר עם רגשות לבני המשפחה בציונים אבל אולי זה רעיון לא כל כך רע.