מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' דן טרנר
פרופ' דן טרנר
מנהל המרכז למחלות מעי דלקתיות בילדים והמכון לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים, המרכז הרפואי שערי-צדק בירושלים.
ליהי גודני
ליהי גודני
דיאטנית קלינית ביחידה לחולים במחלות מעי דלקתיות ובמחלקות הכירורגיות, המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי 
חזי יזרעאלי
חזי יזרעאלי
פסיכולוג רפואי מומחה-מדריך. מטפל בילדים, נוער ומבוגרים.
פרופ׳ הנית ינאי
פרופ׳ הנית ינאי
מנהלת המרכז למחלות מעי דלקתיות במרכז הרפואי רבין
פרופ' איריס דותן
פרופ' איריס דותן
מנהלת המערך לגסטרואנטרולוגיה, מרכז רפואי רבין

תזונה

02/11/19 16:06
1 תגובות

שלום, מאובחנת עם מחלת קרוהן בדרגה קלה. למרות זאת סובלת מאוד מכאבי פרקים, כאבי עיניים, שלשולים מרובים ודם בצואה. הגסטרו הציגה בפניי אופציות של טיפול תרופתי וגם של טיפול תזונתי באמצעות פורמולת מזון כמו מודולן ואנשור. התור לדיאטניות הוא בעוד חודשיים ואני רוצה לנסות כבר את הפורמולה בשביל לראות אם יש הטבה, אבל אני לא רוצה להשמין (שוקלת 61 וגובה 1.59). איך אדע מה המינון הנכון (וכמה ארוחות להחליף במזון מוצק) או שאולי עדיף להמתין לתזונאית?


תגובות

פרופ׳-הנית-ינאי
מומחה כמוני
מנהלת המרכז למחלות מעי דלקתיות במרכז הרפואי רבין
02/11/19 17:46

ערב טוב. אפשר לנסות להתחיל טיפול בפורמולות רפואיות לפני יעוץ דיאטני מסודר אבל בהחלט צריך להתיעץ עם איש מקצוע, דיאטן או דיאטנית שמכירים מחלות מעי דלקתיות. אם יש אפשרות עדיף משהו שעובד ילד עם הגסטרואנטרולוג שלך כדי שההתאמה של הטיפול תהייה בשלוב עם הרופא ויתן מענה לכל האספקטים שרלוונטים למצב הרפואי שלך (התזונה, הדלקת, המעורבות האנטומית, חסרים , בעיות רקע אחרות ועוד). מציעה לנסות לקדם את התור ואולי אפילו להעזר ברופא שלך כדי למצוא את איש המקומות המתאים ביותר. כל טוב והרבה בריאות.