מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתכאב מופשט בגוף ובנשמה

כאב מופשט בגוף ובנשמה

13/11/19 3:01
3 תגובות

פעם ראשונה משתפת פה.
לא מצליחה להרגיע את עצמי מהכאבים בגוף ובנשמה. לא מצליחה להרגיש טוב עם עצמי ולו לדקה אחת. אני משחקת את החזקה והקשוחה אך בתוך תוכי אני עייפה ומותשת. כל יום הישרדות מחדש והיום עם כל האזעקות בשונה מהפעמים הקודמות היום זה השפיע עלי אחרת הוסיף טון של משאית על קצב הנשימה. מתמודדת כמו גדולה בכל יום ויום מחוויות ומזכרונות לא טובים מכאבים מופשטים.. אבל היום מרגישה אחרת חנוקה מותשת וכואבת ואף מפוחדת. מתי ארגיש שוב כמו פעם נורמלית מתי ארגיש כמו פעם שמחה ולא כמשחק שהחברה דורשת אלא כי באמת זה יבוא מבפנים.


תגובות

עדי-קמפבל
13/11/19 4:30

את מתארת פער גדול בין הפרסונה, הפנים אותם אנו מציגים כלפי חוץ, ובין מה שמרגישים באמת בפנים. מהבחינה הזו הגעת למקום הנכון. פה אפשר להיות מי שאת. :heart:

אורי.34
13/11/19 6:20

בחיים ובעבודה מפחיד לבטא את המלחמה שבנפש. בחיים צריכה להיראות חזקה עבור משפחתי ובעבודה אם אהיה חזקה ימצאו סיבה להמשיך לפגוע. זה מתסכל אותי. מיום ליום אני מרגישה יותר חסרת אונים לא מצליחה לנהל את חיי האישיים אלא בצורה רובוטוית של בית עבודה עבודה בית ובבית לא מצליחה לטפל ובכלל בעצמי

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
13/11/19 10:50

אורי יקרה - חשבת ללכת לטיפול ? את נשמעת כמאבדת שליטה וזה ממש לא טוב. זה בסדר ששיתפת פה ואת יתר ממוזמנת גם לפנות לערוצים הישירים של ערן בטלפון או בצ'אט, אבל זה לא יחליף טיפול מקצועי.