מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

עד מתי

13/11/19 3:13
12 תגובות

העלילו עלי למרות שדברתי אמת ועם זאת העלילו עליי וניצחו. השקרנים ניצחו ולא האמת החד משמעית לא האמת שרק שלי אלא אמת אבסולוטית עם הוכחות. אבל מי אני?! וכך חיי הכירו משמעות של טראומה חרדה ודיכאון כבר חלפו שנתיים וחצי מאז ועדיין מלבד המשחק שלי שהכל מושלם שהכל בסדר גמור כי פרנסה זה חשוב ודבר חשוב בפנים אני לא מבינה למה אלו שהעלילו מחייכים ומצליחים בזמן שהם השקרנים וגרמו לרצח אופי.


תגובות

הי אורי יקרה. מבינה שעברת טראומה לא פשוטה. זה נורא לחשוב שלפעמים "הרשעים מנצחים". אבל כאדם שאף פעם לא מוכן לקבל מציאות מעוותת...ונלחם ונלחם עד שהאמת יוצאת לאור, ספרי מה עבר עלייך אולי מוקדם לתת "להם" באשר הם לגזול ממך את עצמך. מה דעתך?

עגנון
16/11/19 19:08

כוח האמת שאפשר להוכיח אותה, תוכיח את האמת וייאלצו להאמין לך. אם מרעים לך, צריך לפנות לגורמים שיטפלו ויענישו. אי אפשר להרוס אופי של אדם, תמיד יש יסוד חזק וצריך להכיר אותו. תאהב את עצמך ותיזהר ממציקים וממרעים למיניהם. זכור שהעתיד חשוב יותר מהעבר, ויש ללמוד מטעויות העבר כדי לשפר את העתיד.

אורי.34
28/11/19 21:03

חודשים אחרונים אני רואה לעיתים קרובות את השטן(האישה) שבגללה הגעתי למצב של חרדה ודכאון הטראומה עולה בגדותיה והכאב שהמערכת מגבה את אותה השטן. מרגישה שהכאב גדול ממני אם לא הייתי מבינה כמה כאב המשפחה יחוו לכל חייהם עקב החלטה שלי לסיים את הכאב. הייתי עושה זאת עוד היום.

עגנון
28/11/19 22:32

אסור לאבד את החיים, החיים חשובים לפחות בשביל אהבת עצמנו. יש אנשים רעים וצריך להיזהר מהם, ולא כדאי להישאר מדוכא בגלל רוע של אחרים. אם הצדק אתך, אולי בפעם הבאה תצליחי לנצח את המרעים וייענשו ואז תהיה לך הקלה נפשית. מי שטוב טובים אליו, ומי שרע רעים אליו. אסור לתת מכות לאנשים ועל מכים צריך להתלונן במשטרה, שקרים מותרים אבל כדאי להשתדל לגלותם באמצעות חקירה ובדיקה. אם גזלו את כספך, בדקי איך אפשר לשמור עליו, להיזהר מנצלנים ולהילחם כדי להעניש. לפעמים אין צדק וצריך לפעול בחוכמה ולא לתת להרוס לנו את האופי.

אורי.34
29/11/19 0:54

גזלו את כבודי ונפשי. וגם שניסיתי או ארצה שוב להגיע לחקר האמת אין מי שבאמת יעשה משהו או יקשיב במערכת היררכית

no-one
29/11/19 2:06

מזדהה אין מי שמחפש אמת, האמת לא מעניינת אף אחד במערכת המשפט ובכלל רק להכריע לפי מה שנראה מתאים, מה שנראה נכון, מה שתקין פוליטית ... אין אמת, ואין שאיפה להכיר אותה אתה צועק צעקה של רבים וטובים האדמה זועקת מהדם הנקי שנשפך עליה, ואנשים הולכים עליה ללא תחושה אין נחמה רק כאב :broken: אין למי לצעוק, ואין מי שישמע

no-one
29/11/19 2:16

נא לא להתייחס להודעה שלי אני מרגיש לא טוב ואסור לי לכתוב. אסור לי לתמוך במצב כזה סליחה אני מצטער שאני לא יכול להיות בשבילכם אני מצטער שאני לא יכול להגיב לכם ולעוד חברים יקרים, חדשים וישנים, בפורום ... אסור לי לכתוב כלום. גם אני לא כותב מנסיון, אני לא יודע כלום, אני סתם דפוק מאוד. דפוק מאוד ומגעיל מאוד בבקשה לא להתיחס לשטויות ולגועל שיוצא ממני כל הזמן

עגנון
30/11/19 11:12

אני מצטער שנעשה לך עוול, אולי בכל זאת תשתדל להילחם למען הצדק שלך. אשמח אם תספר מה עשו לך. חשוב שתישאר עם כבוד עצמי למרות חוסר מוסריות ועוולות מבחוץ ולא תיתן לאחרים להשפיע עליך מדי.

אורי.34
30/11/19 16:20

אני פשוט רוצה לוותר. אני רק מנסה למצוא מה הדרך הנכונה שאחרים לא יסבלו מההחלטה שלי

no-one
30/11/19 18:52

:heart:

עגנון
30/11/19 18:56

זאת החלטה רעה מאד. יש לך עצמך, את מוכרחה להיות חשובה לעצמך ככל שתוכלי. אפשר למצוא עניין בחיים גם אם הרעו לנו. החברה לפעמים מושחתת, אבל עלייך להיות חזקה ולהסתמך על כוח אישיות עצמך כדי לבנות לך חיים. אל תתייאשי, החיים ארוכים ותמיד יש הזדמנויות חדשות.

MG
01/12/19 4:06

חזקי את האמון והקשר עם עצמך אם יהיה לך את עצמך באמת שום דבר בעולם הזה לא יפחיד אותך את תהי חזקה. את צריכה דבר אחד ויחיד את עצמך לכי על זה בכל הכח. בהצלחה.