מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתעזרה נפשית וחברתית בשבילי

עזרה נפשית וחברתית בשבילי

14/11/19 13:12
17 תגובות

שלום לכם; מה שלומכם? אני מעוניין לבקש בבקשה עזרה נפשית וחברתית בשבילי בבקשה- בעזרה נפשית הכוונה שלי היא לייעוץ, הכוונה, ותמיכה נפשיים וכדומה, ובעזרה חברתית, הכוונה שלי היא לשיחות למטרת הנאה ושיפור מיומנויות החברה שלי. אני מעדיף שיחות קוליות, ואו הודעות קוליות, ואולי גם מפגשים עם מישהו/אנשים, אך גם הודעות כתובות יכולות להיות בסדר. גם ייעוץ והכוונה לגבי מקום שבו אוכל לקבל את מה שאני מבקש יתקבל בברכה. תודה.


תגובות

אבטיח
14/11/19 15:02

:smile:

ג-ק5
14/11/19 16:00

טיפול קבוצתי יכול להועיל

שם.בדוי2
15/11/19 16:48

עכשיו מצאתי את הפרסום; איך אפשר להגיע לטיפול קבוצתי בחינם או בזול? עדיף בחינם.

שם.בדוי2
15/11/19 16:51

מצטער על המענה המאוחר.

ג-ק5
15/11/19 16:52

מרפאות לבריאות הנפש, יש המתנה אבל זה בחינם.

פרט לכתיבה כאן, אתה יכול להתקשר לערן בטלפון או באינטרנט, ולשוחח עם מתנדב. מניסיוני, אנשים שאני משוחח אתם, קשורים לעבודה שלי, או ללימודים שלי, כולל כל מיני קבוצות בכיוונים שונים, אצלי זה בכיוונים רוחניים, או טיפוליים, אבל כל אחד והנושאים שמעניינים אותו..

שם.בדוי2
15/11/19 16:51

אני כבר מדבר איתם, אבל לא תמיד הם זמינים, לפעמים המתנדבים שלהם לא מקצועיים, וגם, הייתי מעוניין להכיר מישהו/אנשים שיכולים לספר לי גם על עצמם, מה שער"ן כנראה(מילולית ובמדויק- כנראה), וגם, שיהיו לי יותר אנשים לדבר איתם.

שם.בדוי2
15/11/19 16:51

מצטער על המענה המאוחר.

מיכל---ער-ן
מנהל קהילת ער"ן
16/11/19 15:29

תראה קישור למטה.

Attached Picture
שם.בדוי2
23/11/19 18:37

הם אמרו שזה לא אפשרי בשבילי.

בקשר למה שכתבת שאתה מצטער שענית לאחר זמן, אז אין על מה להצטער.. התקשורת תמיד נמשכת מהיכן שהיא ממשיכה. הזמן לא משנה דבר באמת.. ואני מסכים שעדיף למצוא חברים שאינם בתורנות, ולכן הצעתי לנסות למצוא חודים או לימודים או נושאי עניין שניתן לעשות עם אחרים, וכך להתקרב למי מהם..

שם.בדוי2
20/11/19 7:52

שלום לך שוב, מה הכוונה במילה בתורנות? ולא הבנתי את המילה חודים, התכוונת לחוגים, נכון(אני לא ציני ולא עוקצני או משהו,אני באמת שואל); ישנה בעיה שהיא שאני אוטיסט בתפקוד גבוה, ואני מסתיר את זה מחלק מהאנשים, כדי שלא יתרחקו ממני, ובגלל זה זו בעיה בשבילי למצוא חֶבְרָה ועזרה נפשית. כרגע אני בקבוצה כלשהי של משהו חברתי, אבל אני לא בטוח שזה מתאים לי, ושזה מקום בטוח- הקבוצה הוקמה רק בשנה שעברה, ואולי בגלל זה היא ככה, בכל מקרה, אני מעדיף לשמור את שם הקבוצה לעצמי. בנוסף, אני לא יודע אם סיפרתי לך, אבל אני בכלל לא במסגרת, ומחפשים לי מסגרת, אל אני חייב עזרה דחופה וכנראה או שבטוח שבחינם. חוץ ממך יש פה עוד אנשים שהסכימו לעזור לי, ואני בהחלט מתייחס אליהם, אבל למרות זאת, העזרה שלך מתקבלת בברכה.

היי.. התכוונתי באמת לחוגים.. במילה תורנים התייחסתי לזה שחלק מהעונים כאן הם מתנדבי ער"ן, אני ולא רק אני, נמצאים בפורום גם בזמן חופשי, ולא רק בתורנות.. מאחר וכאן זה סוג של בית עבורי.. בעיקרון, לא באמת, כך נראה לי, אפשר או כדאי להסתיר משהו, כאילו משהו לא בסדר אצלנו, מאחר וא. אי אפשר להסתיר דבר, וב. אין מה להסתיר.. אין שום דבר לא בסדר.. בכל מקרה אני מאחל לך למצוא מסגרות תומכות, ושוב, כל מפגש עם אדם, אפשר לנצל לתקשורת.. רק לפתוח את הלב.. ואנחנו מרגישים שפתחנו את הלב ויצרנו תקשורת, כאשר הלב מתרחב תוך כדי ויש התרוממות רוח..

כל הכבוד לך אני איתך

כל כך

.beautiful.paople
22/11/19 8:28

אני כאן להכל באמת רק תפנה אליי!

שם.בדוי2
23/11/19 18:37

אם דיברת אליי(סליחה אם אני גס רוח או משהו), אז ישנה אפשרות לדבר בשיחה או בהודעות קוליות איכשהו(אולי בסקייפ)? קשה לי לכתוב, וכגע אני בתקופה ובמצב נוראיים.