מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

כל סופש אותו סיפור

14/11/19 23:49
4 תגובות

אני בחור בן 26 , בכמה שנים האחרונות נאלצתי לעבוד הרבה בשביל לשלם על לימודים והוצאות שהיו לי , ולא היה לי הרבה זמן לשמור על קשר עם אנשים קרובים .

בעברי היו לי הרבה מאוד אנשים שהייתי מסתובב איתם , אבל לדעתי לא היה לי מישהו שהייתי יכול לקרוא לו חבר אמת , כזה שיהיה איתי באש ובמים , לא שמתי לב לזה כי תמיד הייתו מוקף באנשים , עד שבזנן האחרון קלטתי שאנשים כבר לא מתקשרים עליי ושאני בעצם זאב בודד , זאב בודד שהולך לעבודה ולומד אבל אני לבד לגמרי .

כל סופש זה תוקף אותי , נמאס לי לנסות להתקשר לאותם אנשים הייתי מסתובב איתם פעם , הם כבר לא רואים בי מישהו קרוב , הטלפון לא מצלצל וגם הוואצפ מלא בהודעות רק של קבוצות לימודים , שום הודעה אישית מאף אחד , גם המצב המשפחתי לא טוב , הורים גרושים , לא מדבר עם אבא , אמא יחסים גרועים , סבתא עם בעיות פסיכיאטריות .

מרגיש לבד כל הזמן למרות שאני בחור מאוד חברותי .
כל סופש זה תוקף אותי שאנשים אחרים יוצאים לבלות , ורק אני נמצא עם עצמי במחשבות שלי לבד .


תגובות

שיר51
15/11/19 0:19

:cry::cry::cry:

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
16/11/19 10:10

מבאס איש יקר. רק מהכתיבה הקצרה שלך פה נראה שאם הייתי בגילך ( ואני למעלה מכפול ) הייתי שמח להיות חבר שלך. אין לי באמת עיצה פרט לחיבוק גדול. אם תרצה אתה מוזמן לשתף, לכתוב את הגיגייך. זה לא תחליף לחברים אמיתיים אבל זה לפעמים עוזר במקצת.

מיכל---ער-ן
מנהל קהילת ער"ן
16/11/19 15:17

אני דווקא חושבת שוירטואלי לתקופה מסויימת בהחלט יכול למלא טיפה. אולי רק טיפה, אבל ביחד אפשר לחשוב איך יוצרים קשרים משמעותיים ... לאט לאט... לחזק קשרים שאתה רוצה לחזק, לשחרר את אלה שסתם.. עם תכנון של מהלכים שמדברים אל הלב שלך, אפשר לשנות את המהלך.

אני רוצה להוסיף אחי, שלימודים, למרות שקבוצות הווטסאפ שלהם בעיקר בעניינים טכניים, אפשר לנסות להסב אותן או חלק מהן לדיון בעניינים מעניינים אותנו מתוך חומר הלימודים, וכך להגיע לשיחות בעניין הלימודי, שבהחלט מאחר ומדובר בתקשורת יכול להיות לתקשורת בין אישית.. כשהיינו צעירים, והיינו במסגרות, היחסים שלנו היו אותו הדבר בעצם.. למעשה למדנו והיינו בכל מיני מסגרות, והתקשורת שלנו התחילה ממה שאנחנו עוברים במסגרות, והתרחבה לאיך מרגישים ואיך מתגברים וגם כמובן ענתה על הצורך באהבה מהסביבה.. היום אין סיבה שהדברים יהיו אחרת.. עדיין אנחנו במסגרות בלימודים ובעבודות, ושוב התקשורת מתחילה במה שעושים ומתרחבת.. אני למשל גם לא מחזיק קשרים מהעבר, ודי מתפלא לראות אנשים שיוצאים עם חבורה של אנשים שהיו איתם בגן או בצבא וכו.. אבל כל אחד וסיפור חייו.. גם זה בסדר..