מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתיש האומרים פני הדור כפני הכלב

יש האומרים פני הדור כפני הכלב

15/11/19 12:45
20 תגובות

אבל מה עשה הכלב? הכלב תם, הכלב אמיתי, הכלב נאמן, הכלב הולך איתך לידך ואחריך, הכלב לא משקר, הכלב לא מנסה להיות משהו או מישהו שהוא לא,הכלב לא מרקיב את האדמה עליה הוא דורך, הכלב לא מחריב את המקום בו הוא חיי, הכלב לא מרושע. ואילו אנו בני האדם? מרקיבים את האדמה עליה אנחנו דורכים, משקרים, דו פרצופיים, אכזריים. אנשים זה זבל, זבל זבל ושוב פעם זבל, ורובם טיפשים כמו אמבות, עלק גזע נבחר, גזע נבחרא. אפוקליפסה עכשיו, לא מחר, עכשיו. אינעלהעולם.
נ.ב פרנסואה מיטראן שהיה בעבר נשיא צרפת כתב בצוואתו שהוא דורש שהכלב שלו ילך ראשון אחרי הארון שלו לאחר מותו, הוא הסביר זאת בכך שלדבריו הכלב שלו היה היחידי שאהב אותו באמת. הבנתם?


תגובות

יוד-אוס
15/11/19 12:58

מזדהה. לא קל לחיות.

ג-ק5
15/11/19 12:59

החיים זה עונש, זה לא פרס ולא תוכנן להיות פרס, לפה מגיעים כל החוטאים. כנראה שכולנו חוטאים.

יוד-אוס
15/11/19 13:01

לכאורה אם לחטוא זו בחירה. עדיף שלא נולדנו כי הבחירה קשה וגם הסבל.

יוד-אוס
15/11/19 13:01

לכאורה אם לחטוא זו בחירה. עדיף שלא נולדנו כי הבחירה קשה וגם הסבל.

ג-ק5
15/11/19 13:04

נו ברור לא זוכר מי כתב : שינה היא דבר נהדר, מוות עדיף עליה, לא להיוולד כלל זהו נס, כמובן.

שירת-הים
03/01/20 15:05

ב י נ ג ו ! ! !

barak2017
15/11/19 13:46

חבל שאין פה LIKE כמו הפייסבוק BIG LIKE על הפוסט הזה. קיבלנו כלב חדש למשפחה כלב מבוגר שעבר אלינו בירושה מהאחות. אתה מאכיל אותו משקה אותו והוא יודע מי הבעלים שלו. יש איזשהי אמרה בתורה או בגמרא שכתוב ''ידע שור קונהו וחמור אבוס בעליו ישראל לא ידע עמי לא התבונן''. חמור ושור יודעים מי מאכיל ומשקה אותם אבל עם ישראל אינו יודע שיש לו גם כן בעלים... אבל בהחלט אני מעדיף כלב מאשר בנאדם ג'קי כלב נאמן מסור לא יפגע בך. אין כמו כלבים.

ג-ק5
15/11/19 14:03

זה לא רק שאין כמו כלבים, זה שאין דבר יותר גרוע מאנשים.

אבטיח
15/11/19 15:18

כלבים הם באמת החברים הכי טובים שהבן אדם יכול לקבל. הוא רגע של אושר שמתחיל מהיום שווא נולד עד היום שהוא מת. לכלב שלי קוראים חבר (כמו מארתור) הוא באמת חבר אמיתי, יוצא לי להגיד לו מהיום שהוא אצלנו (תכף 9 שנים) את המשפט ״לב אוהב״ כי כזה הוא. אנחנו בני האדם, צריכים ללמוד להיות כמוהם- אני בטוחה שהעולם יראה יותר טוב. לפעמים יש בעלים טובים (שנראים כמו הכלבים שלהם), ולפעמים יש כאלה רעים ואכזריים (גם כמו הכלבים שלהם).

ג-ק5
15/11/19 15:29

הכלבים מסגלים לעצמם את התנהגות הבעלים, בגדול זה קטע מעניין דווקא.

מסכים שמאוד מומלץ לצרף לחיינו בעל חיים, וכך לזכות באהבת אמת ובמורה צמוד.. אני חושב שבכל אדם יש חלק שהוא חיה, ואלו הבעייתיים יותר הם אלו שהתרחקו מהאיכות הזאת, הסתבכו ונעשו מורכבים ומתוחכמים.. אפשר להניח אולי, שמה שמעורב כאן הוא המחשבה.. אז עד כמה שמחשבה יכולה להיות קסם, היא גם בהחלט יכולה לסבך ולהפריד ולהתקיף ולהתחרות.. וליצור גהינום איפה שהיה יכול להיות גן עדן.. ומאחר ובכל אדם יש מהכוח הזה, שאמור להיות מותר האדם מהחיה, זה לא הופך את הדברים לפשוטים..וכאן הכלב יכול ללמד אותנו פשטות..

ג-ק5
16/11/19 21:29

אמור, אבל שלמה המלך טען ש " מותר האדם מהבהמה אין, כי הכל הבל" ספר קהלת

נראה שה"מותר" הזה במיטבו יכול להעביר אדם בדרך ארוכה ומפותלת של להגיע לתמימות של כלב, אבל במודעות..

שירת-הים
03/01/20 15:16

ג'ק נשמה עדינה שאתה אני קוראת את הפוסט שלך ובסופו בוכה הכל כל מה שכתבת על הכלב התםםםםם, ועל האדם עם השקרים והאכזריות! ובמיוחדדדדד את ה-נ.ב. שלך על מיטראן שביקש שהכלב שלו יהיה הראשון שיילך אחרי ארונו כי הוא היחיד שאהב אותו באמת ואני בוכה. כל מילה בסלע וזה מה שאניייי תמיד אומרת והכלבה שלי שמתה בת שנה וחצי היתה אהבת חיי. יותר מכל כל האנשים שאהבתי ואהבתייייי! ואהבו אותי! אבל אהבה טהורה כזאת? איןןןןן ולא יהיה. אני תמיד קוראת לה אהבת חיי ואומרת שהיא היתה אהבת חיי בדיוווווק בגלל כל הדברים שאמרת. זר לא יבין זאת. 8 שנים ואני לא יכולה להגיד את השם שלה מרוב שזה מסובב כמו סכין בתוך הלב. אין עיניים טהורות כאלה שנועצות בי ואני בה באהבה בנוכחות בשקט ב- אמתתתתתת אין ולא יהיה עם אף אדם. ואני בוכה כי עצוב לי נורא. :cry:

שירת-הים
03/01/20 16:19

What you see Is what you get אהבה טהורה א מ י ת י ת. מדברים הרבה על "אהבת אמת". ואני אני הייתי הראשונה שמאמינה בזה מאז ומתמיד אומרת כן זה קיים!! ורק את זה רציתי בעולם. והיום אני כבר לא מאמינה. לא בזה. לא בכלום. לא יודעת כבר כלום. :apathetic:

כשאני קורא את הדברים שאת כותבת, אני מרגיש מאחוריהם את הטוהר של כוונתך המקסימה לעזור בכל לבך, ולפיכך האהבה הטהורה הזאת שאת מדברת עליה זורחת מהם.. לפעמים תוך שנראה שאת נכנסת מעט ל"פרטיות" של מי שאת מגינה עליו, ולא מאפשרת לו לעשות כמיטב יכולתו, וכמיטב ההנחיה שהוא מקבל מהעזרה הגבוהה שמנסה לעזור לו.. בדרך הייחודית שלו.. גם אם לפעמים היא נראית כירידה.. אבל גם זה מהרבה רצון טוב ואהבה.. ועל זה אין מילים להגיד את ההערכה אליך.. ואם תסתכלי על עצמך מהזווית הזאת, גם את תראי מה זאת אהבה טהורה..

שירת-הים
03/01/20 19:39

כן, מתערבבת עם השני! כמה שאתה צודק רמי..! יודעת את זה על עצמי מנסה 'להיגמל' בתקופה האחרונה חחח באמתתתתתת אבל נו אני עדיין בדרך יש לי בהחלטטטטט עוד דרך ארוכה ומרתקת לפניי ואני מודה לך ממש מכל הלב שאמרת לי את האמת הזאת אני "סאקרית" של ביקורת בונה כי זה בונה אותי ואני רוצהההה שישימו לי מראה "דע את עצמך" מה יותר חשוב מזה? נתת לי המון, באמת כבר היה שווה לי להיכנס לפורום הזה תודה רבה רבה רמי מעריכה את זה כל כך. בשבילי זאת נתינה עצומה מתנה לחיים, חשובה ומשמעותית. :smile::heart::smile::heart:

שמואל14
03/01/20 23:56

העולם ובני אדם מלאים בכל כך הרבה רוע. וגם כל כך הרבה טוב. ומחר בבוקר כולנו קמים, והבחירה היא מה נעשה עם הזמן הזה, למה לקום עם היקום כל כך רע. ואני קם כי אני בוחר להסתכל על הצד הטוב שבעולם, כי אחרת אני לא יכול לקום. אני בוחר להסתכל על הדברים הטובים שהאנושות עשתה. מגילת זכויות האדם, מדינת מקלט ליהודים מכל מקום בעולם הלא היא ישראל, הקמת מדינה כשאין לה מספיק כסף, אנשים, חיילים, רופאים, מורים, נשק, אוכל או כל דבר בסיסי אחר. ואנשים קמו וייסדו מדינה כי אמרו זה דבר חשוב, ואנחנו ניתן הכל את חיינו אם יהיה צורך בכך כדי שתקום. אני מסתכל על כך שמתנדבים הקימו את ער"ן כדי להקשיב לאנשים אחרים בכאב, ואנשים תורמים כסף לתפעל את העמותה. אני יכול לדבר, על מצעדי זכויות האזרח בארה"ב, ביטול העבדות, התקדמות הרפואה. אבל אני אעצור כאן, כל אחד יכול למצא את הדברים הטובים בעולם כמו את הרוע. אבל אנחנו גם יכולים לבחור מה לעשות עם חיינו. אנחנו יכולים להצטרף לער"ן או כל עמותה אחרת כדי שנעשה את העולם קצת יותר טוב. אנחנו יכולים ללמוד מקצוע שיעשה את העולם למקום יותר טוב, מרופא ועד מה שאנו רוצים. ובדוגמא הכי אישית, אני בוחר לתת כאן כיוונים חיובים ללכת בה, שלמרות שאני מודע שיש מלא רוע בעולם. אני בוחר להסתכל על הטוב, ואך אפשר לשפר את העולם. וזה נותן לי סיבה לרצות לקום בבוקר, אני מקווה שהוא ייתן לכם השראה.

ג-ק5
04/01/20 9:59

ולשירת התקווה הקהל יעמוד על רגליו,,,,,,,,

שירת-הים
04/01/20 10:12

ג'ק חחחח