מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

צריכה עצה

22/11/19 19:55
5 תגובות

הי, הייתי רוצה עצה לדעת מה לעשות בקשר לאבא שלי הוא מתנהג מוזר בתקופה האחרונה הוא מדבר בצורה קצת מפחידה.זה התחיל לפני חודשיים הוא התפרץ איזה שבת אחת על כל המשפחה ובעיקר על אמא שלי,הוא מדבר הרבה איתנו שהיא לא אוהבת אותו,ויום אחר הוא אומר שהיא מסכנה ובמשבר..
משאני קטנה ההורים שלי תמיד רבו וצעקו אחד על השני,אבל עכשיו זה שונה אבא שלי מדבר בצורה אחרת וזה מפחיד אותי ..הוא לא אלים אלינו או לאמא שלי אבל כל פעם שהוא מדבר עם אמא שלי אני מפחדת שהוא יעשה לה משהו זה נראה כאילו הוא עומד להתפוצץ.
כשזה התחיל ההתנהגות הזאת, אמא שלי לקחה את אבא שלי לפסיכיאטר ( יש במשפחה של אבא שלי היסטוריה של מחלות נפש) ולפי מה שהבנתי מאבא שלי הרופא אמר שאין בעיה..ההורים שלי מחכים עכשיו לטיפול זוגיות שנקבע להם עוד שבועיים. אבל כל יום שעובר אני יותר ויותר מפחדת מימנו. אני לא יודעת מה לחשוב


תגובות

.beautiful.paople
22/11/19 21:18

תרצי לדבר בפרטי ? לצערי אני מבינה..

רות30
23/11/19 13:38

היי אשמח

עדי-קמפבל
22/11/19 22:51

קשה מאד להתמודד עם הורים שרבים כל כך. הפנייה לטיפול זוגי היא חשובה. התפרצויות זעם ברוב המקרים נשארות בתחום המילולי.:heart:

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
23/11/19 6:33

רות יקרה, אם את מרגישה שמשהו שונה פתאם בהתנהגות של אביך, אז כנראה שהתחושה הזו נכונה. תחושת בטן, היא תחושה אינסטינקטיבית שלדעתי אסור להתעלם ממנה. זה מעודד שהורייך הולכים לטיפול זוגיות ( לא טריויאלי אצל זוגות ) ואולי תשקלו שאביך יקבל גם טיפול פסיכולוגי. קצת קשה לי להבין את הדינמיקה המשפחתית אצלכם וביחוד עם אביך, אבל השאלה אם תוכלי להעלות את אותם חששות גם בפניו ? נשמח לשיתוף, במסגרת הדיסקרטיות שבפורום. אנחנו איתך :heart:

רות30
23/11/19 13:45

דיברתי עם אמא שלי היום והבנתי שהיא חוששת שיש לו בעיות נפשיות התור של הזוגיות שהיא קבעה זה לא באמת לזוגיות זה טיפול נפשי או משו כזה..היא דיברה עם אבא שלי על האפשרות הזאת לפני כמה זמן והוא לא רצה לשמוע הוא פוחד שהוא הופך להיות כמו אח שלו ואמא שלו שהיה להם בעיות נפשיות..אתמול הוא אמר שהוא מתחיל לקחת ריטלין כאילו הוא חושב שזו הבעיה.לפי מה שהבנתי מאמא שלי זה הולך להיות מאוד קשה לקחת אותו לטיפול ובכלל שהוא יקבל תרופות