מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

תעזרו לי

23/11/19 12:47
5 תגובות

היי, אני בת 13 וכבר 7 שנים אני עוסקת בתחום ספורט שאני מאוד אוהבת. הבעיה היא שזה ספורט יקר, ככל שהתקדמתי יותר בספורט הזה ככה ההוצאות גדלו. (מדובר בסכומים של משהו כמו 5,000 שח בחודש.) בהתחלה להורים לי לא היה בעיה לממן את זה כשזה היה פחות יקר אבל כשההוצאות גדלו בזמן האחרון הם אומרים לי שזה מכביד עליהם. הספורט הזה הוא כל החיים שלי ואני לא יודעת מה אעשה בלעדיו. הם לא עכשיו אומרים לי שהם הולכים לבטל לי את זה אבל הם כן אומרים שאנחנו פחות מבלים/״מבזבזים״ כסף כדי שיהיה לנו יותר כיף. לא נעים לי מהם אבל זה מאוד קשה לי כל העניין הזה, אם אני אפרוש- פשוט ארגיש שלחיים שלי אין יותר משמעות מפני שאין לי עוד תחביבים. ואם אני אשאר- ימשיך להיות לי לא נעים מההורים שלי. מה לעשות? כבר דיברתי איתם על זה וזה הגיע למצב שהם אומרים לי להחליט ולתת להם תשובה עוד כמה ימים..


תגובות

ג-ק5
23/11/19 13:14

סדרי עדיפויות, אדם בדכ מצליח לא בגלל אלא למרות. תחשבי על זה.

.beautiful.paople
23/11/19 13:45

היי יש הרבה אופציות אם את רוצה להקריב בשביל זה את יכולה גם אולי לעבוד בקטנה על מנת להשתתף בחלק מהסכום או לדוגגמא לקחת על עצמך מטלות בית או כלל מיני "אם תרצי אין זאת אגדה" אבללללל שתדעי שגם אם לא, זה לא סוף העולם ואני יודעת שעכשיו זה ממש נראה כמו אחד כזה אבל זה לא אני מבטיחה לך! אם תירצי עזזרה אני פה!

חד וחלק - ילדה בת 13 לא מחליטה על התקציב המשפחתי. הורייך צריכים לשקול את העניין . היית בת 6 כשהתחלת להתאמן ואת לא אחראית לכך שמדובר במשהו שאת כנראה מאוד טובה בו. שההורים שלך יתמודדו עם ההחלטות הקשות של החיים. לא את. פשוט תגידי להם שאת לא מסוגלת להחליט. אין מה להרגיש לא נעים מההורים, את ילדה, יש לך רצונות של ילדה. ההורים שלך יחליטו מה מהרצונות שלך הם מכבדים, ומה לא. זה הכל.

Adi101
23/11/19 18:01

איזה ספורט זה? ולמה לא להחליף לספורט אחר?

אור-אור1
03/12/19 12:13

היי, אני מבינה לליבך. הציעו מעליי דברים טובים, שווה קודם כל לשבת עם ההורים ולהסביר להם כמה זה חשוב לך ועושה לך טוב ולנסות לחשוב יחד איתם איך זה כן יכול לעבוד - עם עזרה מצידך. לא סיפרת באיזה ספורט מדובר, אבל אם מדובר בתחום אולימפי אפשר לנסות לבדוק אופציה למלגות והנחות. מקווה לשמוע ממך בשורות טובות ומאחלת המון בהצלחה