מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

החיים שלי בפח

24/11/19 17:32
5 תגובות

המשפחה שלי במצב כלכלי לא טוב, אחות ואמא האחת עיוורת והשניה מטופלת פסיכיאטרית, אבא בדיכאון וצועק תמיד בבית ואני, ילד בן 17, תלמיד מצטיין, שעוזר תמיד לכולם, שהתחילו לרדת לו האנרגיות מכל החיים האלו.
אני מרגיש לא טוב, אין לי כח לכלום, אף אחד לא שואל עליי, מדבר איתי או שואל איך אני מרגיש. תמיד אני אגש למישהו לעזור, אבל אף פעם לא עוזרים לי. אני לבד.
אני נמצא בצומת דרכים בחיים שלי, צבא וכו'
אין לי מושג לאן אני אלך, מה אני אעשה. וכנראה שגם לא אתגייס לתפקיד טוב כי אני צריך לעזור לאמא בבית, ולא אממש את עצמי שם.
אין לי חבר/ה לדבר איתה. וקשה לי גם לשמור על קשר.
ואני מרגיש שכל דבר שאני עושה בכללי לא הולך לי- כלום.
לא רוצה לקבל עזרה מפסיכולוג/פסיכיאטר כי אני לא מרגיש שאני לא בסדר(מלבד שזו הוצאה כלכלית כבדה לבית, שכנראה אני אממן)
כן אני עובד ומפרנס כמה שאפשר את עצמי
אף אחד מהחברים/המורים/הסביבה שלי לא יודעת על המצב שלי ואני שומר הכל בבטן ואין לי כח יותר. אני מגיע הביתה ללא אנרגיות, ולא כיף לי. החיים שלי גרועים ואני מרגיש תקוע במקום, פשוט תקוע. לא זז ולא מתקדם.
מצד שני אתם יכולים להסתכל אליי ולהגיד שאין לי מה להתלונן כי למדתי המון, הרחבתי פיזיקה ותוכנה, למדתי באוניברסיטה וגם עשיתי פסיכומטרי, וגם יש לי חברים לצאת איתם בשישי.
אבל אין לי אף אחד לשתף איתו, אף אחד לדבר איתו באמת ואף אחד שמבין אותי.
אני מרגיש חרא. כאילו אף אחד לא מבין ולא מעוניין באמת בי.
תגידו מה שתרצו, כבר לא אכפת לי. עברתי יותר מדי בחיים שלי. מכות מאבא בגיל צעיר, התעללות פיזית ונפשית, חרם, כישלונות ו"לא".
אני כתבתי פה כי אני לא יודע לאן לפנות.. ואין לי גם למי
תקחו את זה איך שאתם רוצים כי לי כבר לא אכפת. מכלום..


תגובות

קרלוס.
24/11/19 18:17

את האמת קראתי רק חצי ורפרפתי את השאר כי הסקתי את המסקנה שלי... אני לא ברחתי מהאסון המשפחתי שלי כשהייתי בגילך אפילו הרבה לפני ואני מתחרט על זה הרבה כי מסגרות מסודרות יכולות רק להרים אותך כשבבית תהיה עסוק בלנסות לתקן את מה שאי אפשר כרגע לתקן

עדי-קמפבל
24/11/19 18:48

נתי, אתה מתאר תמונה בה אתה לוקח על עצמך את העול של המשפחה ומנסה לעזור לכולם, אך אל תשכח בדרך גם את הצרכים של עצמך. אם הקרובים לך במצב לא קל ייתכן גם שאינך מקבל מהם את ההערכה המגיעה לך על הדברים שאתה עושה בשבילם.:heart:

no-one
24/11/19 20:41

:broken:

יוד-אוס
25/11/19 1:30

ודאי שקשה לך וזכותך להתלונן, אין הרבה אנשים שבגיל כ"כ צעיר צריכים להתמודד על קשיים כאלה. מצד שני - אי אפשר שלא להצדיע לך על ההישגים שלך שבכל קנה מידה הם מעולים. ואחרי שקוראים עם מה אתה מתמודד, מבינים כמה אתה אלוף. אני לא יודעת אם ינחם אותך שאני אכתוב שדווקא האנשים שיש להם חוסן פנימי ולא קיבלו תמיכה מאף אחד הם יצליחו למצות את הכישורים שלהם הרבה יותר מהסטנדרט. קח את סטיב ג'ובס ואת לארי אליסון כדוגמא. אילו תנאי פתיחה (סביבתיים) ירודים היו להם ולאן וכמה התקדמו ובזכות עצמם. יש משפט ביהדות שלדעתי הוא ממש חכם: "היזהרו בבני עניים כי מהם תצא תורה"

כתבתי לך הודעה פרטית. אשמח שנהיה בקשר אם תרצה . יש תמיד פתרונות במיוחד לנערים בגילך. אשמח לסייע לך למצוא אותם.