מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתקשה לי עם החיים האלה

קשה לי עם החיים האלה

30/11/19 11:19
8 תגובות

קשה לי עם החיים האלה,אני מאובחנת על הספקטרום האוטיסטי ואני מרגישה שהאחיות שלי לא רוצות אותי...
אתמול הן קראו לי ״שקרנית״ ״ומטומטמת״...
שתיהן מאוד מחוברות אחת לשנייה ואני מרגישה שאחותי הגדולה משפיעה לרעה על אחותי הקטנה על היחס כלפי.
אני מרגישה שאחותי הקטנה מתייחסת אליי כאילו אני ״החיילת״ שלה שאם היא לא מרימה עליי את הקול ואני לא עושה את מה שהיא ביקשה ממני (והיא מכריחה אותי לעשות דברים שהיא רוצה ואני עושה אותם מרוב הלחץ שהיא מפעילה עליי)

אני מרגישה שלאחר התגובות החמות שקיבלתי יש לי צורך לפרט על פוסט זה...

אני מתכוונת שאחיות שלי אוהבות אותי, אבל הרבה פעמים קורה שהן סתם צועקות עליי.
הקשר שלי לצערי הרבה פחות טוב ממה שהיה קודם.
אני מרגישה שהן היו מעדיפות שאני לא אהיה על הספקטרום...
אני מרגישה שאם אני אעבור לדיור מוגן קרוב לביה״ס (כי אני עוד מעט בת 18) אז יהיה למשפחה שלי הרבה יותר טוב (כלומר הם יאהבו אותי מאוד,אבל יהיה להם יותר טוב וקל לחיות בלי להתחשב בקשיים שלי. (וכל שבוע אני אבוא לבקר)


תגובות

שבת שלום..נוגע ללבי מה שאת מספרת.. אני מקווה שאת יכולה לשתף במה שאת מתארת מטפלת, אם יש, ואת ההורים... זה לא קל להרגיש שאנחנו שונים, אבל חשוב, עוד לפני שאנחנו מנסים להתמודד עם היחס מהאחרים, שנראה בעצמנו, שאנחנו מיוחדים ונפלאים כפי שאנחנו, ומהגישה הזאת ינבע, שאנחנו לא נקבל את היחס של אחרים, כאילו "יש בו משהו", מאחר ואין בו כלום.. מצד שני יש להבין, שכאשר מישהו, ויהיה אפילו בן משפחה, מתייחס אלינו בצורה לא נעימה, זה משקף את הבעייה שיש לו עם עצמו, למשל אולי הוא או היא מפחדים להיות מיוחדים, מפחד חברתי כזה או אחר.. בכל מקרה נפלא שאת משתפת כאן.. ושוב שבת שלום

בר24
30/11/19 13:47

תודה רבה,מאוד חיזקת אותי❤️❤️❤️

אנונימית73
30/11/19 11:57

תקשיב/י את/ה מדהים/ה.זה שאת/ה מאובחן/ת עם זה לא אומר שאת/ה לא שווה משהו.האחיות שלך לא יודעות על מה הן מדברות.אל תתייחס/י אליהן.הן לא שוות את העצבים והעצב שלך.אני מבינה אותך,גם לי קשה עם החיים האלה,אבל אני חושבת חיובי,אני חושבת שהכל יעבור.יש לי המון טראומות,אני מתמודדת עם המון דברים,אז אני חייבת שתבין/י האחיות שלך לא מבינות כלום.לצערי אני לא מצליחה לחשוב על דרך שתרגיש/י יותר קרובה לאחיות שלך,אבל אני יכולה להגיד שהאחיות שלך לא שוות את זה.

בר24
30/11/19 13:46

תודה רבה,מאוד חיזקת אותי❤️❤️❤️

ג-ק5
30/11/19 14:12

הבן שלי מאובחן על הספקטרום והוא שווה יותר ממרבית האנשים שהכרתי בחיי וגם יותר חכם מרובם, ואפילו שאני לא אובייקטיבי אני יודע שהוא אחד האנשים החכמים שיש ואני יודע להבחין בתבונה. אנשי הספקטרום לא פעם הם הרבה מעל הממוצע, יש להם קשיים במקומות ספציפיים, וזה ידוע, אגב ההורים לא מתערבים שם ועושים סדר? ,

בר24
30/11/19 14:14

הם לא יבינו אותי

ג-ק5
30/11/19 14:17

אני אבין אותך, הספקטרום גדול ורחב ויש הבדלים בין אחד לשני בכל עניין התיפקוד וההתארגנות, האוכלוסיה לא מבינה בזה שום דבר, אבל אני מכיר היטב את הרגישות והקשיים שיש להתמודד איתם, אני מכיר ת זה כבר 24 שנים, אני יודע ממה זה עשוי.

בר24
30/11/19 14:23

תודה ג׳ק