מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתאני מרגישה רע.אני צריכה עזרה נפשית

אני מרגישה רע.אני צריכה עזרה נפשית

30/11/19 11:50
1 תגובות

יש לי חרדה חברתית,אני כל יום עצובה,כל יום בא לי להישאר במיטה ולא לעשות כלום.אני צריכה פסיכולוגית,אני ניסיתי אחת והיא אמרה שאני קטנה מדי בשביל שיהיה לי את כל הדברים האלה.אני מרגישה שיש לי צלקת בלב שבחיים לא תעבור.יש לי המון טראומות וזה משפיע עליי ביום יום
אני כרגע לא הולכת לבית ספר,כי בבית ספר שהייתי בו ילדים התעללו בי,נפשית ופיזית
ההורים שלי מחפשים לי בית ספר חדש
בנוסף להכל,אני מרגישה שאין מישהו שמבין אותי,ניסיתי המון פעמים לבקש עזרה אבל שום דבר לא עזר.הנפש שלי לא בריאה,אני צריכה לטפל בה,אבל אני לא יודעת איך.מה אני עושה?


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
30/11/19 19:16

היי אנונימית יקרה, עצם העובדה שאת באה לכאן וחושפת בפני כל באי הפורום היקר הזה שנפשך זקוקה לטיפול, מראה על הגישה הכי נכונה שיכולה להיות ועל זה תבורכי. אני לא מכיר הרבה בגילך הצעיר שמודע לבעיותיו, זועק לעזרה כפי שאת עושה ולכן קשה לי באמת להבין את אותה פסיכולוגית שאולי חוטאת למקצועה ומתעלמת מהושטת היד שאת כל כך צריכה. מה עושים ? לא מוותרים, ממשיכים לבקש עזרה מכל הכיוונים. אם הורייך מודעים למוצקתך ( וכולי תקווה שאכן הם כאלו ), חפשו פסיכולוג/ית נוסף שכן יהיה אוזן קשבת כי הרי את הצעד הראשון שהוא מודעות למצבך כבר עשית. תודה על האומץ הרב בעצם החשיפה - את יכולה לפנות אלינו גם בערוץ הצ'אט שם תוכלי לשוחח עם אחד מהמתנדבים באופן אישי. את גם יכולה להציע להורייך לבוא ולשתף את מצוקות ליבם בנושא.