מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתיש לי הכל ואין לי כלום.

יש לי הכל ואין לי כלום.

01/12/19 22:16
4 תגובות

זה כל כך מוזר לי, עבדתי כל החיים שלי כדי להגיע לאיפה שאני היום. תואר, עבודה, כסף. השגתי כל מה שרציתי, הצלחתי. אבל עכשיו, כשיש לי הכל, כל מה שאני מרגיש זה רייקנות ודיכאון. אני לבד, בודד, לא מוצא את הסיבה לקום בבוקר. אני פתאום מבין שכל החומריות הזו לא שווה כלום, זה הכל אשליה. כל מה שאני רוצה זה להיות מאושר, לחייך, לשמוח. איבדתי את שמחת החיים שלי והכי מתסכל זה שאני לא יודע למה ואיך להחזיר את האושר שנאבד לחיים שלי. מה לא בסדר איתי? מה קרה לי? לא מבין איך דווקא שלא היה לי כלום, הייתי באמת מאושר.


תגובות

עדי-קמפבל
02/12/19 15:54

מחקרים שנערכו על אושר מצאו כי הדברים החיצוניים כמו עושר חומרי, תארים וכדומה אינם קובעים את רמת האושר של בני האדם. הרגשות הפנימיים הם העיקר. אם אנשים מכירים לעומק את הצרכים של עצמם ואת הדברים העמוקים בנפשם יש סיכוי רב יותר שירגישו טוב יותר בחייהם.:heart:

loveyourself
02/12/19 18:21

אושר לא נמדד במה שיש לך או אין לך. אושר נמדד בכמה אתה שלם עם עצמך ואוהב את המקום שאתה נמצא בו בחיים.

ג-ק5
02/12/19 18:29

מבלי להכנס לקלישאות על אושר ולא אושר, אני חושב שכדאי לך לפנות למטפל רגשי וביחד איתו לנסות להבין מה קורה בתוכך, הדברים בדכ מעט מורכבים יותר.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
02/12/19 22:53

אור יקר, פנית אלינו כי אחד מהשניים - רצית לשפוך את הלב ומצאת לנכון לשתף ולכן נשמח אם תמשיך בכך, בלבטים, ברגשות - עצם השיתוף בהחלט יכול לעזור. ואולי גם הגעת למסקנה שהגיע הזמן להושיט היד לעזרה ולכן שקול ברצינות את מה שג'ק מציע לך.