מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתאני כותבת בשביל לשחרר

אני כותבת בשביל לשחרר

04/12/19 2:44
12 תגובות

היי
אני כנראה אשמע מוזר פה אבל אני פשוט צריכה מקום לשתף בלי שאף אחד ידע. אז אני בת 15 שבסל הכל החיים שלה די בסדר אבל בזמן האחרון אני מרגישה מאוד מאוד בודדה
אין לי חברים באמת באמת - יש לי חברים אבל אין לי חברים כאלה שואלים אותי לשלומי אם אני לא באה לבית הספר או חברים שמאמינים אותי למשהו או סתם מתקשרים אליי
ולאחרונה כמעט כל ערב אני בוכה, לא בכי של אוי אין לי חברים הכי של מה אם לא יהיו לי חברים טובים באמת מה אם אף אחד אף פעם לא יואהב אותי כמו שאני יכולה לאהוב עם כל הלב
אני בן אדם שמאוד מחובר לרגשות שלו אבל אני בדרך כלל לא מראה אותם, אף פעם לא דיברתי על זה עם אף אחד כי נורא נורא קשה לי לבטא את זה במילים ואני בוכה תוך כדי שאני כותבת את זה .
אני פשוט מפחדת שאני אשאר לבד כי כרגע אין לי אף אחד חוץ מההורים שלי שאני יכולה באמת לסמוך עליו או לספר לו כשקשה לי כי לאף אחד לא אכפת וזה נורא עצוב לי כי אני בן אדם שבאמת רק תתחברו אליי ואני אהיה שם בשבילכם תמיד כל דקה כל שנייה אבל אנשים לא מתחברים אליי ואז אין לי למי לתת את הרגש הזה שלי .


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
04/12/19 14:58

:heart::heart::heart::heart: קבלי חיבוק ובערב גם אענה קצת יותר באריכות

שיר51
04/12/19 17:59

היי לך דבר ראשון את לא נשמעת מוזר בכלל, לי אישית כשקראתי את נשמעת נערה חכמה שמודעת לעצמה מאוד שזה ממש מהמם בעיניי!!! אין לי באמת עצות חכמות, ואין לי ידע איך לעודד אותך. אבל רציתי להגיב לך, לשלוח לך חיבוק ואולי נשיקונת אם לא מפריע לך:wink: :heart::heart::heart::heart::heart:

פשוטאני2004
04/12/19 19:11

לא מפריע לי בכלל חיבוק ונשיקה ואני מאוד מודה לכם שאתם מתייחסים כי זה באמת חשוב לי אבל בניגוד לאתמול היום מצב הרוח לי ממש טוב - עבר עליי יום ספורטיבי וכיף שנתן לי קצת שלווה ורוגע :heart:

שיר51
05/12/19 2:29

ממש כייף לשמוע!!! הלוואי וימשיך לך ככה!!! שמחה שהתגובה שלי לא מיותרת עבורך למרות שאין לי מה לתרום... אבל ממש רוצה שהיה לך טוב. לילה טוב יקרה!

כמו שכבר כתבו לפני את נערה מהממת. נשמע שאת מאוד מודעת לעצמך, נבונה ויודעת מה נכון וטוב לך. איזה כיף לדעת שהיה יום מצויין אתמול. מה זאת אומרת יום ספורטיבי? איזה ספורט את עושה? אני מאחלת לך שיהיה לך יום נהדר גם היום. נשמח לשמוע ממך עוד:)

פשוטאני2004
05/12/19 10:21

סתם היה לי מבחן בשיעור ספורט בריצה / הליכה מהירה כי יש לי פטור על בעיות ברכיים והצלחתי בשיפור של 10 שניות משנה שעברה ואחר כך היה לי בוחן של 23 כפיפות בטן בדקה ועשיתי הכי מהר בכיתה ( 41 שניות) ואחרי בית ספר היה לי אימון TRX שהיה ממש סבבה והרגשתי ממש טוב עם עצמי אבל בתכלס אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע באומנות לחימה ועם בשבוע TRX

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
05/12/19 10:32

פנטסטי - אין על ספורט לשיחרור אנדורפינים טובים ( וגם מוסיקה). תקשיבי לשיר - הוא הרבה יותר עמוק ממה שנראה בשמיעה ראשונה.

פשוטאני2004
09/12/19 16:36

כותבת בהמשך למה שכתבתי מקודם ועם השראה מפוסט אחר אני באמת מבינה שאני לבד כשאני מחוץ לבית הספר או כשיש חופשות ארוכות כי אז אני מבינה שבלי המסגרת הזאת אני לא יכולה סתם להשתלב בקבוצה ומדי פעם להעיר הערה או לספר משהו אני פשוט נמצאת לבד ואז אני רואה את כולם מעלים שהם עם חברים או שהם נהנים ועושים כיף עם עוד מישהו אני מרגישה את הכאב הנפשי שלי שאני לא מצליחה ליצור קשר כזה שמישהו חושב עליי כשאני לא מזכירה לו או שמישהו רוצה לראות אותי אם אני לא שואלת אני מרגישה כאילו אם הייתי עוברת עכשיו לחול אף אחד לא היה מרגיש או שאנשים יתרגלו לזה מאוד מהר כי אני לא חלק משמעותי מהחיים של אף אחד אולי חוץ מהכלבים שלי :tmbsdwn:

פשוטאני2004
09/12/19 16:38

דרך אגב גם שמתי לב שבתקופות לחץ של מבחנים וכאלה אני נוטה להסיט את מחשבתי מדיכאון של הלמידה לדיכאון של הבדידות כי אני מרחיקה את עצמי עוד יותר כשאני מרגישה בלחץ או בפאניקה מוחלטת מהלחץ - שמוביל בדרך כלל לזה שאני חווה התקפי חרדה בשירותים בהפסקות או תוך כדי שיעור ומשתדלת לא להראות את זה

פשוטאני2004
10/12/19 0:17

יש לכם עצות אולי? דרכים למשוך אנשים בלי להפחיד אותם עם החברותיות שלי

Zipo
10/12/19 19:45

היי! את נשמעת אחלה בנאדם:) לא חושבת שאת צריכה למשוך אנשים באופן מלאכותי, אני חושבת שאת צריכה לעשות מה שטוב ונכון לך, וממילא אנשים עם תחומי עניין דומים או שמעריכים את תכונות האופי שיש בך לאט לאט ירצו בקרבתך.וזה שיש לך את ההורים לסמוך עליהם ולשתף- בעיני זה גם דבר גדול. מאוד. אבל אני ממש מבינה את תחושת הבדידות מחוץ לבית הספר והרצון לעשות עם זה משהו. כמה הצעות קונקרטיות- נשמע שיש לך מעגל ידידים גדול ושאת רוצה להפוך כמה מהם לחברים קרובים. חשבת אולי פעם ליזום את לצאת לאיזה מקום נחמד עם כמה חברות/רים שיש לכם קשר יחסית טוב אחרי בית הספר? סתם.. לצאת בשביל הכיף.. מסעדה,ים,סרט,שופינג, טיול.. אגב, ספורט הוא אחלה אמצעי להכיר דרכו אנשים.. זה יכול להיות בחדר כושר, בקבוצת אימון קבועה או חוג, או אפילו לשאול חברים שמתעניינים בTRX או באפיק ספורטיבי אחר שמעניין אותך אם הם רוצים להתאמן יחד.. מעבר לזה- חוגים אחרים במתנ"ס וכו'.. אמנות, נגינה.. התנדבויות בכל תחום- דרך נפלאה להתמלא ולהרגיש סיפוק ולהכיר המון אנשים טובים בהמון סגנונות שלא הכרת.. אם את רוצה לפתח שיח עמוק- שני דברים חשובים: 1. לדעת להקשיב. פשוט להקשיב בלי שיפוטיות אם מישהו מתחיל לדבר. תתפלאי כמה אנשים רק מחפשים מישהו לדבר איתו. 2. לשתף. לא צריך על ההתחלה לפרוש את כל תלאות חייך ומסתרי נפשך, אבל כן לשתף מישהו שאת רוצה בקרבתו וסומכת עליו בנקודות יותר אישיות ועמוקות מאשר בשיחה סתמית עם כל אחד אחר. לפעמים זה יצור שיתוף הדדי. לפעמים סתם יקשיבו לך שזה גם נחמד, ולפעמים תגלי שאולי זה לא מה שחשבת, לא הכתובת, ותמשיכי לחפש אחרי ה'נפש התאומה;)" מקווה שמשהו מזה רלוונטי.. שיהיה ערב טוב!

וואו ZIPO איזה יופי כתבת. מצטרפת לכל מילה ורוצה להציע עוד משהו, את כותבת שיש לך כלבים שאת אוהבת. אולי תחפשי כלבייה/ סניף של צער בעלי חיים או תנו לחיות לחיות ותתנדבי בו? שם תפגשי עוד אנשים שאוהבים כלבים. יהיו לכם נושאים משותפים לדבר עליהם.