מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

חבל

04/12/19 21:18
8 תגובות

אין לי כח להתמודד עם עבודה ולימודים ממש בא לי לספר לכל העולם שאני לא כשירה לעשות כלום ולעבוד בצביעת גדרות.


תגובות

הי יש ימים כאלו יותר קשים. שלא בא לך כלום....תודה שאת משתפת בהרגשה . צביעת גדרות זו לא עבודה קלה:) בחוץ בשמש או בגשם... אני מקווה שהבוקר את מרגישה קצת יותר טוב תכף שבת, שבת שלום.

זחלילי
06/12/19 18:22

כמעט ופרקתי בעבודה את כל הצרות שלי והאבחנה שלי יש לי פנטזיה שבעבודה יטפלו בי רגשית

זחלילי
07/12/19 15:05

בטיול עם חברים מרגישה רגועה

סבתארחל
07/12/19 15:22

זחלילי יקרה, זה נפלא שאת מודעת לעצמך ויודעת מה מרגיע אותך ועושה לך טוב... אני מבינה שקשה לך מאוד ואת מרגישה עמוסה עם הדרישות שמוצבות בפניך בלימודים ובעבודה. לכולנו יש ימים כאלה שבא לנו להשתחרר מכל המחויבויות שלנו ולקחת פסק זמן , זה טבעי ואפשר לעשות זאת מפעם לפעם... לעשות משהו שאנחנו אוהבים, כמו למשל, טיול עם חברים, למלא מצברים ואז לחזור לתפקוד היומיומי בהרגשה טובה יותר...

no-one
07/12/19 20:01

:heart: זחלילי תודה על השיתוף

זחלילי
08/12/19 21:57

היה יום ממש טוב למרות שעבדתי מהבוקר עד הערב כי הלימודים זה עבודה קשה ואחרי כן הלכתי לעבודה במועדון החברתי שאני מדריכה בו. אנשים מכאן כתבו לי הודעות אני לא הספקתי לענות על כמעט כלום נורא מתנצלת. חזרתי הביתה לפני חצי שעה , התקלחתי ועכשיו אני הולכת לישון.

זחלילי
09/12/19 19:25

לא בא לי על החיים לא בא לי לקבל הוראות סותרות מאנשים בעבודה ולא בא לי להתמודד. ממש מתוסכלת מכל מיני מתלהבים שלצערי הם מעלי בעבודה והם ממש מקשים לי על החיים. פשוט שיט.

שירת-הים
27/12/19 8:15

יקרה ומקסימה! אני יודעת ככ! שלא בא לך על החיים ולא בא לך להתמודד מכל מה שאת כבר כתבת ועם האבחנה שלך ועם העומס שנראה עצוםםםםם אגב מה הפלא..?? את בן אדם!! זה המון הכל ביחד ובוודאי שתרגישי ככה. אוהו אוהו כמה אני מזדההההההה מכירה ויודעת בכל נימי גופי ונפשי ונשמתי ואני ממשששש לא סתם אומרת.... אני איתך פה ומבינה לליבך ככ ככ ושומעתתתת אותך, אחות יקרה :kiss::kiss::kiss: