מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

דר' זהר לנדאו
דר' זהר לנדאו
מומחית ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה וסוכרת בילדים ומתבגריםמנהלת השירות לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בילדים במרכז הרפואי 'וולפסון'.בנוסף, עובדת במכון לסוכרת נעורים של 'מכבי' ברעננה ומקבלת במרפאתי בצפון תל אביב באופן פרטי ומבוטחים של 'כללית מושלם'.יש לי הרבה ניסיון בטיפול בסוכרת מסוג 1 בילדים, מתבגרים ומבוגרים צעירים. כמו כן אני יוזמת ושותפה למחקרים רבים העוסקים בסוכרת מסוג 1 ואנדוקרינולוגיה.כל הצדדים הקשורים לטיפול בסוכרת מסוג 1 (טכנולוגיה, היבטים רגשיים ותזונתיים) מאד קרובים לליבי. 
ד
ד"ר מיכל גילאון
דיאטנית קלינית ואפידמיולוגית. בעלת תואר ראשון בתזונה קלינית מהאוניברסיטה העברית, ודוקטורט בחוג לאפידמיולוגיה ורפואה מונעת באוניברסיטת תל אביב.עובדת במכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים ובקליניקה פרטית בגבעתיים.בעלת ניסיון רב בהתאמת הטיפול התזונתי בסוכרת מסוג 1 בגילאים השונים, באופן אישי לכל אחד בהתאם לצרכיו ולהעדפותיו. הטיפול כולל התאמה של התזונה לטכנולוגיות החדשות בטיפול בסוכרת (משאבות אינסולין, סנסורים) ובסוגים חדשים של אינסולין.בנוסף לעבודה הקלינית, מרצה במסגרות אקדמיות שונות ומרכזת מקצועית של הקורס הטיפול התזונתי בסוכרת לדיאטניות באוניברסיטת תל אביב.  
ד
ד"ר אביבית כהן
רופאה פנימית ואנדוקרינולוגית ביחידת הסוכרת בהדסה עין כרם ומנהלת מכון סוכרת של מכבי שירותי בריאות בירושלים.
שרון לוטן פסיכולוגית
שרון לוטן פסיכולוגית
פסיכולוגית רפואית מומחית. בעלת ניסיון רב בעבודה עם מבוגרים המתמודדים עם השמנה, לפני ואחרי ניתוח בריאטרי, במסגרת טיפול פרטני או קבוצתי. בנוסף מטפלת במבוגרים ובני נוער המתמודדים עם מצבים רפואיים שונים במטרה לקדם את בריאותם הגופנית ורווחתם הנפשית. עובדת במסגרת ציבורית ובקליניקה פרטית.

מובילי קהילה

בתיה קריטי
בתיה קריטי
אחראית תחום זכויות באגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) הנגשת זכויות בסוכרת סוג 1 לכלל הקהילה ועזרה במצוי הזכויות מול גופים ממשלתיים שונים. מתן מענה לקהילת הסוכרתיים סוג 1 בכל הגילאים ובני משפחותיהם

אבא כאוב

06/12/19 23:47
4 תגובות

היי.
אבי אדם מבוגר..סובל מסוכרת עם פגיעה עצבית..
קושי בתפקוד ובהליכה.סובל מכאבים ברגלים איומים ולעיתים נופל כי איבד תחושה.
מטופל באינסולין ובלריקה..
המצב מתדרדר.. 
מה עוד ניתן לעשות על מנת להקל? 
לא רוצה ולא מסוגלת לראות אותו ככה סובל


תגובות

שלום דניאל, אנו בטוחים כי צוות המומחים הנהדר שכאן יוכל לסייע בהכוונה ראשונית. אנו מזמינים אותך גם להצטרף לקהילת בני משפחה מטפלים בקישור מטה. במסגרת הקהילה תוכלי לקבל כלים שימושיים להתמודדות עם האתגרים בטיפול בבן משפחה קרוב. בריאות!

דורינא
15/12/19 7:30

היי כנסי בגוגל לד'ר ברנשטיין המציא פתרון מעולה לבכרת וזה תזונה דלת פחמימות ,אמנם לא פותרת אותנו מהמחלה אבל עוזרת מאד לאיזון,אני בת 52 חולה בסכרת כבר עשרים וחמש שנים ולאחר שעברתי ארוע מוחי קשה הבנתי שהשיטה של התזונאיות של קופות החולים לא נכונה(דורשת המון תרופות ולא עוזרת לאיזון) מ a1c 13.8 הגעתי ל 5.4

מערכת-כמוני
17/12/19 21:01

שלום דניאל, שאלתך מתאימה לקהילה שבקישור מטה. בכדי שצוות המומחים יוכל להתייחס לשאלתך אנו מזמינים אותך להעלות את השאלה דרך הקישור. איחולי בריאות!

שרון-לוטן-פסיכולוגית
מומחה כמוני
פסיכולוגית רפואית מומחית. בעלת ניסיון רב בעבודה עם מבוגרים המתמודדים עם השמנה, לפני ואחרי ניתוח בריאטרי, במסגרת טיפול פרטני או קבוצתי. בנוסף מטפלת במבוגרים ובני נוער המתמודדים עם מצבים רפואיים שונים במטרה לקדם את בריאותם הגופנית ורווחתם הנפשית. עובדת במסגרת ציבורית ובקליניקה פרטית.
23/12/19 12:50

דניאל שלום צר לי לשמוע על מצבו של אביך. האם הוא מטופל במרפאת סוכרת? בבתי החולים ובקופות החולים מרפאות סוכרת הן מרפאות רב מקצועיות, שם ניתן לקבל מענה רחב וכולל. תוכלו להיעזר בעו"ס למיצוי זכויות ואולי תוכלו לקבל עזרה עבורו. מומלץ להתייעץ לגבי הטיפול שהוא מקבל, ואולי אף להיעזר בטיפולים משלימים (דיאטנית, פיזיותרפיה, טיפול פסיכולוגי תומך). גם לכם בני המשפחה מגיעה עזרה ותמיכה. זוהי התמודדות מורכבת והתייעצות עם אנשי מקצוע רלוונטים יכולה לסייע. מקווה שתמצאי את המענה המתאים ביותר עבור אביך ועבור המשפחה כולה. בריאות והצלחה!!! שרון לוטן, פסיכולוגית רפואית