מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ואלרי אלוש
מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה מנהלת המרפאה לפיברומיאלגיה מרכז רפואי תל אביב (איכילוב)
רן שורר
רן שורר
פסיכולוג שיקומי מומחה (MA), ונוירו-פסיכולוג. בעל ניסיון טיפולי בהתמודדות עם אנשים עם הסובלים ממחלות כרוניות בשלבים שונים בחיים. בשנים האחרונות ריכזתי את הצוות הפסיכולוגי במכון הראומטולוגי במרכז הרפואי איכילוב, ת"א. היום אני משלב עבודה בטכניקות שיקומיות במסגרת מרכז סגול לרפואה היפרבארית במרכז רפואי שמיר. העבודה הטיפולית שאני פוגש כרוכה פעמים רבות בהתמודדות עם שיקום התפקוד לאחר מחלות גוף-נפש, התמודדות עם כאב יומיומי ומציאת כלים מתאימים להתמודדות עם מחשבות שליליות הקשורות למצב.  במסגרת העבודה הטיפולית אני עושה שימוש בכלים טיפוליים שונים שיעילותם הוכחה במצבים של התמודדות עם כאב כרוני, כולל מרכיבים של טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), מיינדפולנס ושימוש בכלים מתקדמים לעיבוד אירועי מצוקה וסטרס בעזרת EMDR.
ד
ד"ר עומר גנדלמן
ראומטולוג, רופא מומחה בכיר, במחלקה פנימית והיחידה הראומטולוגית בתל השומר. אני פועל ועובד בגישה בה הראומטולוג הוא הרופא שמרכז את הטיפול בחולה בצורה הוליסטית ומקיפה.

מובילי קהילה

שרון גור
שרון גור
מתמודדת עם פיברומיאלגיה ותסמונת התשישות הכרונית מזה 20 שנה. מכהנת כיו"ר עמותת אס"ף כ15 שנה.
כמוניפיברומיאלגיהאיפה אפשר לאבחן פיברומיאלגיה בתל אביב

איפה אפשר לאבחן פיברומיאלגיה בתל אביב

13/12/19 11:03
2 תגובות

רק לאחרונה אני מתחילה להבין שכנראה יש לי פיברומיאלגיה. דכאונות וחרדות כבר 20 שנה (מטופלת). בשנתיים שלוש האחרונות כאבים מטורפים עייפות עד לחוסר תפקוד. ושינה רק בעזרת כדורי שינה כשלאחרונה אני לא נרדמת גם בעזרתם והתעוררות משינה עם כאבים בכתפיים. הכאבים הם במפרק הירך בשכמות כתפיים אגן גב תחתון. עיזרו ליי בבקשה!! מה עושים?


תגובות

אני לא מתיימר להחליף דעת רופא! אבל לפי דעתי ורק דעתי, את צריכה אכן לשאול את עצמך באיזה עוצמה הכאבים? והאם הם מתרכזים במקומות מסויימים ואיפה? כל המהות של תסמונת הפיברו זה הכאבים העזים שחשים ברקמות השרירים שלנו לבין המפרקים. מין כאב כרוני כזה שמלווה אותך במין סוג של שפעת מתמשכת. התסמונת לא יושבת אך ורק על בעיות שינה, יש לאבחן את שאר המרכיבים לעומקם, כי אם יש בעיות שינה אז בהחלט קיים חשש לכאב בשרירים של הגוף, ללא קשר לתסמונת. יש לפנות לקבלת ייעוץ רפואי ולקבוע כמובן תור לראומטולוג (היחיד שיכול לאבחן אותך במקרה של הימצאות התסמונת). שיהיה לך בהצלחה:smile:

ד-ר-ואלרי-אלוש
מומחה כמוני
מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה מנהלת המרפאה לפיברומיאלגיה מרכז רפואי תל אביב (איכילוב)
18/12/19 11:12

שלום לך. את סובלת מתסמינים שבהחלט חשוב לבדוק אצל ראומטולוג ולקבל טיפול בהתאם. בקשי הפנייה מרופא המשפחה שלך ותקבעי תור לראומטולוג מומחה בקופת חולים . בהצלחה