מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניחרדה חברתית2מהי חרדה חברתית?

מהי חרדה חברתית?

צל לילה

צל לילה

מנהל קבוצה
19/12/19 9:47
1 תגובות

אם אתם מרגישים שאכפת לכם יותר מדי מאיך שאתם נשמעים? מודאגים ממה יחשבו עליכם ולפעמים נמנעים מלהביע את דעותיכם או מרגישים חסומים ולא משוחררים בחברת אנשים? יתכן שאתם סובלים מחרדה חברתית. על מנת לקבל הערכה ראשונית האם אתם סובלים מחרדה חברתית תוכלו להשתמש בשאלון חרדה חברתית
https://www.stillwaters.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a5/

חרדה חברתית מוגדרת כחשש שתיגרם לך מבוכה או השפלה או שתהיה נתון לביקורת. חרדה חברתית היא תחושה של אי נוחות בסיטואציות חברתיות, מי שסובל מחרדה חברתית חושש יותר מידי ממה שאחרים עלולים לחשוב עליו. התוצאה היא בדרך כלל הימנעות ברמה כזאת או אחרת ממצבים חברתיים שאדם מעוניין להשתתף בהם ותסכול וכאב על כך. מצבים חברתיים אופייניים הם: דיבור בקבוצה, שיחה עם דמויות סמכות, ליזום קשר למטרות רומנטיות, דייטים ודיבור מול קהל. קל להבין מתוך כך שחרדה חברתית עלולה להשפיע על כל תחומי החיים: זוגיות, חברה ועבודה.

האם ברצונכם לחוש חופשיים ובטוחים יותר בסיטואציות חברתיות?
להתבטא באופן אותנטי ספונטני ומשוחרר?
לדבר ולהכיר בקלות אנשים?
ללמוד איך לייצר קשרים עמוקים ואינטימיים?

בקהילת חרדה חברתית2 תוכלו למצוא את הפתרון המתאים עבורכם

נלקח מפרסומת מאד טובה בגוגל של עמותת מים-שקטים. אין לי מושג איך הם, אבל הקטע הזה ממש טוב.
יותר טוב מהפרסו.. סליחה מהערך בויקיפדיה על חרדה חברתית (רוצים לעזור לתקן?) שמגדיר אותה בפשטות כחשש או פחד בעת האירוע ממצבים חברתיים.
וזה גם פשטני, הגדרה של חרדה חברתית תצא תמיד פשטנית כי זה נושא מאד מורכב שעשוי גם מנושאים קשורים המחוברים עליו כמו ביטחון עצמי, הערכה עצמית, ביישנות, מבוכה, פחד קהל, דימוי עצמי, דימוי גוף, ביקורתיות-עצמית, מודעות-עצמית, מופנמות/מוחצנות, תקשורת, מיומנות תקשורת ועוד הרבה דברים קשורים.

אז תודה שקראתם ואשמח גם אם תגיבו ותצטרפו כחברים לקבוצה.
אתם מוזמנים..

בברכה,
צל לילה


תגובות

צל-לילה
מנהל קבוצה
זאת לא התמונה הפיזית שלי, זאת התמונה הרוחנית :) אני יפה פנימית לא?
19/12/19 9:55

עשיתי את מבחן ליבוביץ' כפי שאני היום, פעם זה כנראה היה גבוה יותר, הנה התוצאות: פחד: 30 הימנעות: 17 סה"כ: 47 סקלת החישוב: 55> ללא חרדה חברתית 55-65 חרדה חברתית קלה 65-80 חרדה חברתית בולטת 80-95 חרדה חברתית קשה 95< חרדה חברתית קשה מאוד מוזר, יצא לי 47, ללא חרדה חברתית... סורי, יש לי חרדה חברתית קלה-בינונית כיום לדעתי, תלוי במצב ולפעמים אני עדיין יכול להגיע למצב שאני מרגיש שאני שותק ולא יכול לדבר למרות שאני בעצם רוצה או שיש לי איזשהי בכל זאת אחר כך דיעה על העניין ואני אפילו יכול להתעצבן על זה. מה התוצאות שלכם יצא במבחן?