מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהטיפול רגשי להפרעת פאניקה

טיפול רגשי להפרעת פאניקה

28/12/19 20:02
6 תגובות

האם משהו מכיר טיפול רגשי (כמו הבעה ויצירה,בעלי חיים וכו)להפרעת פאניקה שיכול לעזור? אני יודעת שזה יותר מוכיח את עצמו בעולם הילדים לבעיות שונות,האם יעיל גם במבוגרים?
אמנם אני עם טיפול תרופתי ופסיכולוגי,אבל מרגישה שצריכה משהו קצת שונה כתמיכה נוספת.
אולי משהו מכיר משהו שיכול להתאים באזור חיפה/קריות? ובערך מה העלות של כזה דבר?


תגובות

אהרון.הכהן.
28/12/19 22:01

עלות כמו של טיפול פסיכולוגי, אלא אם כן את הולכת דרך קופח. יש בכללית. בהחלט יעיל. לי מאוד עזר. טיפול באומנות. נסי גם דרך אתר "טיפול נגיש".

420מקולל
28/12/19 22:15

בכללית אני יודע שיש לא מעט עזרה עם זה.

אור81
03/01/20 14:12

אם את מתחברת לבעלי חיים את יכולה לאמץ כלב או חתול.הוכח מחקרית שגידול חיות מחמד מרגיע מאוד והאהבה שהם נותנים נותנת סעד נפשי.

צל-לילה
04/01/20 6:51

זה נכון מה שאמרת. מי שאוהב בעלי חיים, יכול מאד להירגע מליטוף החתול או הכלב ומהחיבה שהם מחזירים בעקבות הטיפול בהם. יש גם הרבה פעולות נוספות שמרגיעות למשל אומנות כמו ציור או פיסול או צביעה, ריקוד, מוזיקה ומדיטציה ויוגה, ויש את כל התחום של ריפוי בעיסוק שגם יכול לעזור להשגת שלווה. כל אחד מה שמתאים לו יותר.

אביגיל25
04/01/20 19:43

אני מאוד אוהבת בעלי חיים אבל רופא המשפחה אומר שזה מאוד יסכן אותי,אני אלרגית לפרוות בעלי חיים,וקרבה לחתול או כלב יוצרת אצלי התקפי אסטמה. דווקא חשבתי מאוד על רכיבה על סוסים או אומנות (הבעיה שאין לי כישרון באומנות בכלל)

צל-לילה
05/01/20 15:30

רכיבה על סוסים נשמע מאד כייפי, אבל גם קצת מפחיד, ראית פעם סוס במציאות? הם ענקיים.. מצד שני אם זה מושך אותך ואת חושבת שאת מסוגלת אז זה נשמע כמו אחלה של תחביב חדש, בעיקר אם יש חוות רכיבה קרובה לאזור מגוריך. הרעיון של תרפיה באומנות, היא לא בהכרח למכור את היצירות ולהתפרנס מהאומנות. יותר דרך לבטא רגשות ומחשבות וליצור. השאלה היותר חשובה אם תהני מזה ותוכלי להתמיד בזה, כי חלק חשוב מבחירת התרפיה המתאימה היא ההתמדה בה וזה תלוי בכיף שהיא יוצרת בין היתר. גם ספורט אגב מוריד רמות של חרדה, האדרנלין והאנדרופינים כשלמשל רצים או שוחים מורידים מאד את הרמות של המתח וזה גם בריא פיזית כערך מוסף.