מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

אסור שהם ידעו

02/01/20 12:05
6 תגובות

ושוב יזמינו לך אמבולנס. כי שוב לא תעמדי בכאב. שהכאבת לעצמך. ועכשיו מה? אסור שהם ידעו. אסור שידעו שאת עשית את זה. אסור שהם ידעו איפה את נמצאת. שוב תשבי מול אנשים שאת לא מכירה. תחייכי פתאום. בביטחון. תהיי נורמלית. ותגידי שהכל בסדר. כמו בעולם מקביל. רק אל תתני לעולמות להפגש. הם לא צריכים לדעת. הם ידעו אם אין בררה. ואת לא תצטרכי להיות שם.
תחזרי שוב. לשגרה. ותמשיכי להתקדם לעבר המטרה שאת מסתירה מהם.
כבר קשה להסתיר. הכאב נשפך החוצה. הסימנים נהיים יותר בולטים. ואת. את מאבדת שליטה.
זאת קריאה לעזרה?
התעלת על עצמך. מצאת שיטה לדלג על עצמך. ולהרוס את עצמך ללא חרטה. בטעות.
גילית את הסוד שלך. לחברה אחת. היא מאמינה בך. היא מאמינה בי. באמת. אבל היא שואלת. זאת קריאה לעזרה? ושוב לוקחת אותך. שתבואי איתה. שוב לשים מסכה. להודות מולם ש.. הכל בסדר.
אז נתאמן על זה. היא אומרת. ננסה לדבר. פנים אל פנים. בלי מסכות. לא צריך לדעת איך. נתאמן על זה. היא מקבלת אותך. היא מקבלת אותי. למרות שהיא יודעת שכל יום היא יכולה לאבד אותי. היא מאמינה בי. היא באה לתוך החושך. היא לא מוציאה אותי ממנו. היא מדליקה קצת אור. תוך כדי החושך.
היא לא נותנת לרע לעצור אותה. מלהוסיף טוב.
אבל הם.. אסור שהם ידעו. תגידו להם שאני לא עונה. כי אני בלימודים. כי אני בעבודה. הם יהיו גאים. יהיה להם טוב. אל תגידו להם שאני כאן. שוב. אל תגידו להם איפה אני נמצאת. איפה הלב שלי נמצא שבור לרסיסים של בגידה.
וכמה עוד. אפשר להסתיר מהם. כשהכאב הזה מתחיל לקבל צורה. ולזלוג החוצה כמו יין אדום שלא יורד בכביסה. ואמא עושה את הכביסה. כמה עוד אפשר להסתיר אם אני מתאמנת על להוריד את המסכה.
גם אם היא אמיתית. היא רק צד אחד. והיא חוסמת צד אחר. במקום שהם יהיו יחד. אני. פשוט אני.
ומה עכשיו? יזמינו לך אמבולנס? ידאגו לך? ואז מה יהיה? אסור שהם ידעו. רק אסור שהם ידעו.

#הדמעות של הלב.


תגובות

שירת-הים
02/01/20 12:53

נטיעה אהבת ליבי!!! אני פשוט הרגשתי אותך כל כך חזק בימים האלה של ה"שקט" ממך וידעתי כי הרגשתי אותך אין לי מלים מה שאת עוברת הוא כאב הכי שיש בעולם הזה והכפילות הזאת של היקום המקביל יכול להוציא מן הדעת זה אנ יודעת מבשרי וכך גם אמרתי אז בזמנו שהייתי שם, ואפילו גם עכשיו ואצלי כמו אצלך זה מאד בולט כי הרי את כולך נשמה טהורההההה אבל מהכייייי טהורות ואני מתכוונת לכל אות והברה ועם לב ואהבהההההה ורגישות ודקות האבחנה ויופי וחוכמת הלב וכשרון מהגדולים שניתנו לאדם. ולצערינו וכאבנו הגדול זה לא עומד בסתירה לצד השני "שלך" שהוא הכאבבבבבב.. זה הכאב שמדבר מגרוננו מגרונך זה לא מי שאת במהות בנשמה. זה זולג כבר לנשמה נכון מרובבבבב הכאב המצוקה הנוראיייייים. הסוד הזה כל הסודות והלהעמיד פנים אחכ שאני ככ מכירה ואנחנו טובות בזה נוראאאאאא זה כאב רצח פשוט וזה גומר הכפילות והפחד שיגלו כמה מובן שאת מנסה בגשמיות בגוף להרוג את הכאב הכאב הזה שבתוכך כמה מכירה מבשרי ככה זה עובד כי אי אפשר לנשואאאא יותר והחברה שלך הנשמה הזאת זה דבר מדהים לי לא היה דבר כזה אז וזה שהיא נכנסת איתך לחושך ולא מנסה לתקן זה אין מלים ונדיר ונוגע ללב נטיעה נטיעה יקרהההההההה מדהימהההההה ככ עם כאב שאי אפשר לשאת עוד תחזיקי חזק...... אל תוותרי עלייך נשמה מלאת יופי... וכאב... אני אוהבת אותך כל כך אני יודעתתתתתתת על מה את מדברת על בשרי אבל בדיוק אני אכתוב לך בפרטי גם נשמה יפה ונדירה הסבל הוא נורא. אני אדבר איתך.... אני אוהבת אוהבת ומחבקת ככ :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

שיר51
02/01/20 13:54

נטיעה אהובה אין לי מילים, הם באמת נגמרו לי כואב לי עלייך, כואב לי בכלל הלוואי ויכולתי לעזור

אבי.אבי.אבי
02/01/20 23:01

איזה בן אדם את!!! כל כך רוצה... הכל עוד יהיה ממש טוב.

נטיעה
05/01/20 3:18

תודה רבה! לכולכם! תודה שאתם מאמינים בטוב שקיים בי. אפילו שאתם רואים את כל זה. תודה

שירת-הים
05/01/20 6:18

מאמילה קטנה מה זא איזו שאלה בכללללל הטוב שקיים בך זועק מכל מילה והרבה מעבר למילים זה הטוב שהוא א ת וחוץ מזה אהבה זה אהבה ולא קשור דברים אחרים שבסך הכל נובעים מכאבבבבבב ענק. ספרי לי על זה כמו שאומרים… אני שני בני אדם כביכול, אחד זאת אני באמת המהות שלי האוהבת כמו שלך וכמו של כל אחד פה ובכלל, לא משנה כמה 'קוצים' כביכול אנחנו שמים על עצמנו, אם היית יודעת מה אנייייי עשיתי, היית מבינה על מה אני מדברת…. ההבדל שאת פשוט כתבת את זה בכנות זה הכל את הכאב העצום והנורא. את אמיצה ומדהימה ועם לב ונשמה מהכי גדולות שיש. :heart:

שירת-הים
05/01/20 6:20

זה קל קל לראות את זה, את כולך טוב. זה ברור כשמש! :smile::heart: