מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשית די כבר דיייייי לא יכילה יותר עוד רגעעעעעע

די כבר דיייייי לא יכילה יותר עוד רגעעעעעע

אנונימי
אנונימי
05/01/20 16:58
23 תגובות

קרועה שבורה מרוטה עצבנית זועקת ואין שומעעעע
משתגעת מפחדת מה קורה איתי מזדעזעת מעצמי
הגוף והנפש מרוסקים כבר אין לי כוחות אין לי די למה עוד למשוך ולמשוך ולמשוך
אפשר למות פה ואף אחד לא יידע
ואני כבר לא יכולה ואין מי שמאמין שנים שנים וכמה עוד
ומתי אלוהים יגאל כבר אבל לא גם הוא לא שומע
הוא בכללללל מזמןןןן כבר לא שומע ואני לא יכולה יותר אין לי כוח
למה הוא חושב שיש לי למה הוא מתעקש להשאיר איתי עוד פה בסבל הזה למה


תגובות

ג-ק5
05/01/20 18:56

תזכי תמיד, הכל זמני, ברגעים הקשים זה עוזר, תשובות אין הרי לאף אחד, שאלות ישנן רבות, הכל עובר

ג-ק5
05/01/20 18:58

ומתישהו תתני הצצה בשיריו של פרננדו פסואה, אולי זה ידבר אליך

שירת-הים
08/01/20 14:37

ג'ק יקר תודההההה! אתה כתבת פה למישהי לא מזמן שאתה מזכיר לעצמך את זה בערך שלוש פעמים בשבוע, לא..?? (אל תתפוס אותי במילה חח) ואני אז ככ התלהבתי ורציתי כבר מאז לכתוב לך שאניייי אומרת את זה לעצמי שלושים פעם ב י ו ם! או יותר.... ואני אומרת לך חד משמעית שבלי זה- כבר לאאאאא הייתי פה..! זאת הצלת נפשווווות. ומעבר לזה, זאת א מ ת. הכל כרגע הכל זמני. זה ממש האימון שלי. המחשבתי הנפשי הרוחני. וזה עוזרררררר ומציללללל. ויחד עם זאת, אני מודה, שמה שקשה לייייי הכי, זה שבגוף לאאאאאא עובר שום דבר מאז שנולדתי וזה הסבל העיקרי והראשי ושדופק לי את החיים. חתיכת התמודות שלא נגמרת....

שירת-הים
08/01/20 15:43

ומאיפה ההברקה של להמליץ לי להגיד לי על פרננדו פסואה....?? אתה לא מבין מה זה עשה לי. צללתי כולי לתוך זה, התאהבתי בשנייה הראשונה, אצלי זה ככה, מה זה הדבר המשגע הזה..? ואיך לא שמעתי עליו אני לא מבינה... אתה יודע מה בול?? בול אבל בול באמצע. כמה נחמה!! דיבר אותייייי. אם ככה הייתי יכולה לכתוב אז זה מה שהייתי כותבת. ואוו והשיר שמתחיל ב"לא: אני לא רוצה כלום...." וכו וזה עם ה"למזלי עיניים לי רק בשביל לראות...." וזה עם פיתול הדרך.. וגולת הכותרת בשבילי (מעבר ל"לא אני לא רוצה כלום" שאתה מביןןןןן למה זה בינגו בשבילי!!!) זה השיר המדהיםםםםםם שאני חייבת לכתוב אותו פה, אולי מישהו יראה... "שיר חולשה: הכל לא בראש; את לא יכולה, את לא אלופה, את לא תותחית, את לא בולדוזר, את לא נמר. ובכלל למה לי להיות יכולה, למה לי להיות אליפות, למה לי תותח, למה לי בולדוזר, למה לי נמר כשאפשר להיות אדם." פרננדו פסואה. :heart:

שירת-הים
08/01/20 15:46

והשיר חולשה הזה זה בול לי. שתמיד קשה לי שאומרים לי את תותחית את יכולה את חזקה ורק רוצה לצרוח לאאאאאא אני לא!!! אם רק הייתם יודעים!!! אז זה מדהים. מדהים. לא ראיתי בשום מקום דבר דומה לזה. תודה ג'ק!! איך חשבת להגיד לי על זה....? איך הימרת שאולי יתאים לי?

ג-ק5
08/01/20 17:19

אינטואיציה כנראה, בבקשה

שירת-הים
08/01/20 18:12

נכון ג'ק :smile::tmbsup:

no-one
05/01/20 22:54

:broken:

:heart:

אבטיח
06/01/20 23:40

שירת-הים. זאת בהחלט השירה שאני הכי אוהבת ושמי השני קרואי על שמה. כל כל הרבה דברים מתרכזים בשתי מילים ׳שירה׳ ו׳ים׳- הדברים שאני הכי אוהבת בעולם. יש תקופות שאנחנו עוברים בחיים ואחרי זה יושבים כל כוס קפה ועוגה וצוחקים על כך. טיפות של אור מגיעות בצעדים יומיים, ביום שימשי ובלילה חשוך. אבל בכל זאת יש לנו מתג בבית ובו מדליקים את האור ויוצאים מתוך ה״אפלה״. אנחנו חיים את חנוכה בעצם 365 ימים בשנה, בלי שאנחנו שמים לב בכלל. אני מאחלת לך שהאור המעודד והמחייך יגיע בקרוב. בכל זאת חשוב לי להגיד לך, שאני מאוד אוהבת את התגובות שלך אצלי תמיד את יודעת להגיד את המילה הנכונה- אז אל תעלמי לי לפחות❤️ מצרפת לך את שירת-הים שתמיד עושה לי סדר בראש.

Lolop
07/01/20 6:03

כל כך מזדהה..

גם אני ממש

אל-1997
07/01/20 7:03

אני מזדהה גם מאוד אני מרבה לדבר אם אלוקים משתדלת להגיד לו תודה על האוכל והמיטה חמה שהוא נותן לי עד לפני שנה הייתי דיירת רחוב ההורים התייאשו ממני גרתי בתל אביב בתחנה מרכזית והיום ברגעים קשים אני מתבודדת ובעיקר בורחת לשינה או מוזיקה :cry:

גם אני מדבר עם אלוהים אפילו שאני לא מאמין גדול

נטיעה
07/01/20 8:08

שירת הים. בשבילי. את מתנה כל כך גדולה. מכל כך רחוק אני רק מחכה לשמוע מה יש לך להגיד. מכל כך רחוק את כל כך נוגעת. בבקשה אל תוותרי. בבקשה תמשיכי לכתוב ולהוציא ניצוצות מכל הצדדים בך. כמה גוונים יש בך. כמו ים.. כמו שירה. אינסוף. עולם סודי מסתתר מתחת.. עולם כל כך יפה. וחי. וייחודי. חשוב לך להיות ייחודית נכון? את יודעת כמה שאת מיוחדת נכון? ויחד עם זה זה קשה.. כל כך. אבל אני אומרת לך. בבקשה תזכרי. שבשבילי את מתנה כל כך גדולה. ואני יודעת שאת מתנה גדולה לעולם. את גם יודעת. כל כך קשה שלא לשמוע את הקול האמיתי מבפנים שאיכשהו אף פעם לא שוכח את האמת. נכון? וזה הרבה פעמים מקשה על לתת מקום נכון ואמיתי לכאב. נדמה שזה לא נותן מקום לכאב. אבל זה כן. העולם הוא גם וגם. לא רק טוב ולא רק רע. הוא גם וגם. וגם את גם וגם. מלאה בגוונים. הלוואי שתחבקי את כולם. כמו שאת מחבקת אותי לפחות. אוהבת אותך מאוד. בלי להכיר אפילו. יש לך מקום מיוחד בלב. ואני שולחת לך חיבוק גדול גדול גדול!!!!!!!!

כתבת ממש יפה.

שירת אני כל כך מזדהה ממש!!! ואני איתך ותומך.

שירת-הים
08/01/20 18:30

אבי תודה….! רק היום "חזרתי"… כן אני יודעת אה תמיד תומך בחום וזה מחמם את הלב. :smile:

שירת-הים
08/01/20 18:32

ואבטיח מתוקה שאת! גם אני הכי אוהבת בעולםםםםם הזה, את הים. וגם את השירה.. מדהים. ועוד שהשם האמצעי שלך, ואוווו. ותודה על המלים ותודה על השיר, לא הכרתי אותו..! :smile::kiss:

שירת-הים
08/01/20 18:39

ונטיעה היקרה כל כך.. כתבתי לך כבר הכל בפרטי, הכל זה את, מה שכתבת, ואת גם יודעת, שאת מתנה גדולה לעולם.. ושאל תוותרי.. אפילו שאנחנו כמו שני בני אדם בפנים (כך נדמה לנו לפחות) כשבעצם זה רק מעוצמת הכאב… האני שלנו (של כולנווו) הוא טהור. רוצה רק טוב. כתבתי לך הכל בכל אופן אני ואת לא צריכות "להכיר" בשביל שיהיה לנו מקום מיוחד בלב… אחת אצל השנייה... כמה אהבה. :heart::heart::heart:

שירת-הים
08/01/20 18:40

חוץ מזה… אני פה בדיווווק שבועיים היום, ומרגישה כאילו חודשיים חחח.. אוהבת אותכם…. את כולכם… :heart:

שירת, מה שלומך היום? אני קצת דואג לך ממש ורוצה לדעת שהלכת לישון בטוב.

שירת-הים
09/01/20 7:37

אבי איזה נשמה מתוקה אתה. כן אתמול היה יום יותר טוב אז גם הלכתי לישון יותר טוב חח.. בלי זעקות ועניינים....... לכן אתמול כתבתי כי היה יותר טוב. נשמה אתה!! תודה! :smile: