מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

הלוואי

08/01/20 4:17
9 תגובות

הלוואי והייתה חסרה לי רגל.. או אולי יד? יאללה, גם רגל וגם יד. אולי בעצם שלא יהיו בכלל רגליים וידיים.
הלוואי והייתי חולה במחלה קשה. משהו בלי תרופה ובלי תקווה. שיהיה מעניין וגם יכאב קצת.. או אולי הרבה.
הלוואי שהיתה סיבה פיזית וחיצונית שהיתה נותנת לי תירוץ לחוסר תפקוד ועניין לעשות משהו. הרי אף אחד לא שואל חולה סרטן "מה חדש?", "מתי טסט", "במה אתה עובד?".
לא.. אותי כן ישאלו. כי למה שלאדם עם חיים חיצוניים כ"כ מושלמים תהיה בעיה לעשות כל דבר? אחד שבשיחת פלאפון אחחת מסדר לעצמו עבודה קלה עם שכר גבוה. אחד שכסף זה לא משהו שיעכב אותו... אבל כל זה לא מעניין אותי. אני לא רוצה את זה. אני לא רוצה כלום. המהות שלי בחיי היא להעביר את הזמן (כמו הפוסט החסר תועלת הזה). אין לי עניין בכלום. שום דבר לא מספק אותי או נותן לי סיבה כלשהי לעשות אותו. לבסוף הכול משעמם ואני פשוט מפסיק.. כמו לכתוב את כל זה.. הצ'טעממתי. לילה טוב.


תגובות

נתי, משמעות לחיים לא נופלת עליך מהשמיים. ת'כלס שום דבר לא מעניין בחיים כמו שהכל יכול להיות ממש מעניין. זה אנחנו שתוקעים משמעות לדברים בחיים. אז אפשר להיות פאסיבי או אקטיבי. אני ממש חושב שזה עניין של מצב רוח. אם אנחנו ממש במצב רוח רע אז אין לנו כוח לשים משמעות טובה לדברים ולמצוא משמעות ואם אנחנו במצב רוח טוב אז אנחנו מוצאים משמעות. מה אתה אומר על התיאוריה הפילוסופית שלי?

Nati7
08/01/20 15:03

עממ.. אז אני במצב רוח רע תמידי (: כאשר משהו לא נותן לך שום דבר חיובי תמורת העשייה שלו אז אין עניין לעשות את המשהו הזה. וכאשר שום דבר לא נותן לך שום דבר חיובי ולבסוף זה רק המאמץ והשלילי שנשאר אז אין עניין לעשות כלום כי הרי זה יעשה רק רע. אז עשייה רק תחמיר את מצב הרוח כלומר לא ממש רואה המצב ישתנה אם אני לא רק שלא רוצה לעשות אלא גם לא יכול לעשות.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
08/01/20 8:57

נתי, ובכל זאת כתבת, עד לשורה האחרונה הצלחת להדחיק את הציניות לפינה. תנסה לדחוק את הציניות לפינה חשוכה ולהשתמש בה רק במקרים פחות שכיחים ( אם כי אני חייב לציין שיש משהו אלגנטי בציניות, אם משתמשים בה במינון הנכון ). ותכלס, אתה צודק - הסרטן של הנפש, בלתי נראה, לא מוחש לאחרים ועדיין סרטן שאוכל את הנשמה. אין לי הרבה מה לאמרלך מעבר לבקשה שאולי כן תכתוב פה כי אתה חושב שהפוסט חסר תועלת, אני מצאתי בו הרבה עניין. בוקר טוב.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
08/01/20 17:18

נתי - מה בעניין להתנדב ? לתת מעצמך לאחרים ?

Nati7
08/01/20 19:14

התנדבתי בעבר אבל היום זה לא נותן לי סיפוק וכפי שאין עניין בעבוד, אותו הדבר עם התנדבות

ג-ק5
08/01/20 20:36

מבין ןומכיר את המקום הזה, מצוקות נפש לא רואים בבדיקות דם, כן נו

שירת-הים
09/01/20 7:01

בינגו!!! זאת הבעיה וגם שלי כל החיים והתסכול תיראי איזה יופי את נראית מה הבעיה זה מצוקות נפש (אצלי בעיקר גם גוף אבל זה כבר נושא אחר) ובגלל זה אנשים רבים וטובים פונים לייעוץ לטיפול מקצועי מלא אנשים שאומרים יש לי הכל ואין לי כלום והלב שלי ריק יש חלל ושום דבר לא עושה לי את זה וכו בדיוק כמו שאתה מתאר נתי אני סופר מבינה את זה ומאמינה לך ככ וזה אמיתי לחלוטין!!

צחוקים אהבתי

היי הלכת לטיפול? יש מטפלים טובים