מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

למה

08/01/20 16:01
4 תגובות

אני שואלת את עצמי תמיד למה אני מקשיבה לאנשים אחרים ומנסה לעזור להם אבל הם לא מוכנים להקשיב לי אפילו שניה אחת


תגובות

barak2017
08/01/20 18:26

לפעמים בני אדם הם כמו סיר לחץ יש כאלו שהסיר שלהם כבר גולש והם מנסים לנקות, ויש כאלה שיש להם עוד הרבה מקום, כשבנאדם מלא ועמוס וקשה לו אז כמובן שקשה לו גם להקשיב וגם לשפוך בעת ובעונה אחת. זה תמיד עובד בצורה חד צדדית, יש מצבים שאדם יודע איך לנתב את זה אבל תלוי מול מי את מדברת. כשלי זה קרה מה שקרה לך פשוט בעטתי את אותם אנשים מהחיים שלי. אין חד צדדי יש דו צדדי

יערהנ
19/01/20 17:22

אני מבינה אותך, גם אני לפעמים יכולה להתאכזב שהצד השני לא רואה את הנקודה שלי במיוחד שאני בטוחה שאני צודקת בדברי. צריך לפעמים להבין ולקבל שאנשים רוצים לפרוק ושתקשיב להם ולאו דווקא לשמוע את האמת עד כמה שהיא לא תהיה נכונה. הכי חשוב שתהיי אמיתית עם עצמך ואם את מרגישה שהצד השני לא מקבל תקבלי ותמשיכי הלאה כל עוד הסיטואציה באמת לא קשורה אלייך.

Yossirif
19/01/20 23:24

למה?  את שואלת שאלה פשוטה, שאלה בעלת מילה אחת, למה? שאלה שמראה על חוסר אמון בבני אדם, אכזבה, אבל מיד במשפט אחר כך, את מגלה בעזרת כמה מילים פשוטות אבל עמוקות את רוחב הלב שלך, את החוכמה הרבה ואת התמימות שבך. למרות שאת נכווית מאנשים אחרים ואפילו לא רק פעם אחת, את ממשיכה להאמין באנשים וממשיכה להקשיב להם ועל ידי זה לתמוך, לתת להם חום וחיבה, אפילו שאת כבר למודת ניסיון שהם לא תמיד יחזירו לך את ההקשבה, אם בכלל. הנתינה הזו,הנתינה המדהימה הזו גדולה ממך, את לא תוכלי להפסיק לתת אותה, היא טבעית ונטועה בך והיא חלק מקסם מדהים, הקסם שהוא את. תמשיכי להיות כזו, לנצח, אל תוותרי לעולם ואל תתני לקסם לדעוך כי העולם הוא גלגל ומה שאת נותנת יחזור אלייך תמיד בחזרה, גם אם לא היום, אז אולי מחר.

TheUnwanted
20/01/20 9:08

אולי אותם אנשים שאליהם את מקשיבה, עמוסים רגשית בענייניהם וכל כך מלאים, שלא נשאר להם מקום להכיל אחרים על המועקות שלהם. אני מניחה שתוכלי למצוא אחרים שאולי פחות זקוקים להקשבה, ויש להם יותר מקום פנוי או נטייה להקשיב ולהכיל את האחר. חשוב שתדעי שזה לא מתוך זילזול או חוסר אהדה כלפייך, אלא רק חוסר אפשרות כרגע, וזה לא מוריד מהערך שלך וממה שאת משקיעה ומעניקה, והערך העצום שוודאי יש לזה עבורם.