מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

Pth

10/01/20 22:56
2 תגובות

שלום,
אני בדיוק סיימתי את כל הבדיקות לניתוח מיני מעקף..
עשיתי בדיקה של pth ויצאה לי 156 במקום 80(המקסימום)

האם זה יכות לגרום לבעיה לעבור ועדה או בכלל לעשות את הניתוח?
ואיך מאזנים אם בכלל, ומה זה אומר הבדיקה הזאת? ו

ומה גורם לבדיקה להגיעע למספר גבוהה מהנורמה?


תגובות

ד--ר-נסים-גרון
חבר צוות
יליד הארץ, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחות בכירורגיה כללית בבית החולים בנהריה ושנה בבית חולים הר סיני בניו יורק, ארה"ב. לאחר ההתמחות עבדתי ככירורג שנה בדרום אפריקה. עברתי השתלמות עמית בתחום כירורגיה של הקולון והרקטום בארה"ב. אחר כך עבודה ככירורג בכיר בבית החולים בנהריה, בבית חולים כרמל, ומשנת 2002 מנהל את המחלקה הכירורגית בבית חולים ע"ש ברוך פדה, פוריה. תחום עיסוק עיקרי הוא כירורגיה לפרוסקופית מתקדמת וכירורגיה בריאטרית. בתחום זה עברתי השתלמויות רבות במקומות שונים ורבים בעולם. מבצע את כל סוגי הניתוחים הבריאטרים, כולל שרוול ומעקף קיבה, מעקף קיבה עם השקה אחת, וניתוחים בריאטרים חוזרים רבים.
26/01/20 11:09

שלום רב, PTH גבוה יכול להגרם ממספר סיבות. הוא יכול להיות מהפרשה מוגברת מהבלוטות הפאראתירואידליות בצוואר או מרמות נמוכות של ויטמין D. צריך לעשות בירור של רופא אנדוקרינולוג לבירור מדויק של הסיבה ורק אחר כך להמשיך לניתוח בריאטרי.

razm121
מנהל קבוצה
עברתי ניתוח מעקף קיבה לפני כשבע שנים .הדרך הניתוחית שלי, הייתה רצופה בעליות רבות ומורדותמהם למדתי רבות על סוגיי  הניתוחים הבריאטרים ועל המעקף בפרט.מזמין אותכם, להצטרף יחד למסע ולדרך אשר אתם עושים בקבוצה לניתוחים בריאטרים.רק יחד נגיע למטרה אשר הצבנו לעצמנו.  
03/02/20 9:55

שיהיה המון בהצלחה, אנו כאן לכל שאלה ושיתוף