מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתי גור אריה
מנהל היחידה לשיכוך כאב בשיבא, תל השומר. ד"ר גור-אריה כותב הספר "כאב, מאבחנה ועד הקלה"
עידית רונן
עידית רונן
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
ד
ד"ר גור רות
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
אלה סטולר
אלה סטולר
פיזיותרפיסטית, BPT,MPT. מתמחה בשיקום אורטופדי, כאב כרוני ותסמונות כאב לרבות CRPS. בעלת 10 שנות ניסיון בניהול מחלקת אשפוז יום שיקומי בבית החולים "רעות". מאמינה בשיקום פונקציונאלי, תוך הסתכלות הוליסטית על האדם כמכלול. דוגלת בעבודה שיקומית רב מקצועית, לצורך קידום מטרות תפקודיות של המטופלים. בוגרת קורסים כגון: דיקור מערבי (DRY NEEDLING), נוירודינאמיקה קלינית, טכניקות מיופציאליות, הנחיית קבוצות ועוד.
ד
ד"ר גלעד וסרמן
מומחה לרפואת הפה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה משנת 2012 ותוכנית ההתמחות ברפואת הפה באותו מוסד משנת 2018. במהלך לימודיו השלים גם תואר מוסמך מחקרי (MSc) במדעי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה. אחראי המרפאה לכאבי פנים, לסתות, ומפרקי הלסת במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), ובמרפאה פרטית. מאמין ומקיים גישה מולטידיסיפלינרית בטיפול.
ד
ד"ר גיא אלאור
אני מומחה בנוירוכירורגיה, עוסק וברפואת כאב במרפאת הכאב בשיבא. אני מטפל בכל סוגי הכאב, מעבר לטיפול תרופתי יש לי עניין מיוחד בטיפול פולשני לכאב במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: עצבי הפנים, עמוד שידרה, קיצוב עצבי מרכזי ופריפרי ושחרור כירורגי של עצבים.
ד
ד"ר נטלי שליט
אני רופאה מומחית ברפואה פנימית וברפואה לשיכוך כאב. רופאה בכירה במכון לרפואת שיכוך כאב בתל השומר ועומדת בראש המרפאה לשיכוך כאב בגיל השלישי. עוסקת בעיקר בשיכוך כאב בגיל המבוגר הנובע ממחלות כרוניות מורכבות, כמו נוירופתיה משנית לסוכרת או כאב נלווה לאוסתאופורוזיס ושברים. אני מאמינה במבט רב מערכתי על המטופל המבוגר, תוך התחשבות במכלול מחלות הרקע והטיפול התרופתי המורכב אותו הוא נוטל.

מובילי קהילה

לימור חורש
לימור חורש
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
כמוניכאבדיייייייי אין כבר כוח לכאב

דיייייייי אין כבר כוח לכאב

19/01/20 22:04
6 תגובות

אתה קם בבוקר ומגלה שהכאב קם לפניך! הוא מנהל לך תחיים אומר לך מה לעשות עם הזמן הכאב לא חולף הוא גר לך בגוף אתה מתידד איתו מצד אחד אויב מצד אחד חבר הוא מלמד אותך מה טוב לך או יותר נכון מה רע לך האמת קשה להחליט אתה כבר לא משתף אנשים במה שאתה מרגיש כי זה כבר לא משנה יותר! הכאב מגדיר אותך מבודד אותך חברתית ומנסה ליהיות החבר היחיד שלך אתה לא מרחם על עצמך כי זה כבר לא משנה הכאב לקח לך את השמחה את האמונה בעצמך. אתה מצליח להנות מהחיים בחלקים לפעמים קטנים לפעמים גדולים. אתה לא מתלונן אפילו בפני עצמך! אין טעם. החיים ממשיכים חשבונות מצטברים דמעות זה לא אופציה אתה קם שוב בבוקר בתקוה שהכאב ימשיך לישון אבל הוא מתעורר לפניך . אתה יושב בלילה לא נרדם נדידה שנה ארוכים כמו נצח המחשבות רצות בראש אתה שוקל לכתוב מכתב פרדה מתחבט איך לנסח ואז אתה מתיאש מהרעיון כי אין בעצם מי שיקרא. ואז אתה מחליט לחיות עם עצמך הפחד משתלט התסכול חונק אולי באמת יש דברים שאיאפשר לפסל במילים זהו סיפור של אלפי אנשים בעולם החווים כאב על בסיס יומי . אותם אנשים מיוחדים שהרגשות שלהם חדים כמו סכינים הם כנים ישרים ויש בהם חמלה שמספיקה למדינה שלמה הם יתנו לך הכל את הרגשות שלהם את המחשבות שלהם בתמורה הם יבקשו אהבה . הרבה מהם. (אם לא כולם) פשוט מיואשים. אני אומר אין יאוש כי הכאב הרג אותו מזמן. נראה כי הכאב היא היצטברות של אהבה שלא באה לידי ביטוי ולה קוראים אנשים כאבים בסך הכול כולם רוצים אהבה


תגובות

לילי-20
20/01/20 0:32

תנסה מדיטציה מסייע פלאים.תרגיש טוב.

יוני-גנץ
20/01/20 10:41

מרגישה כמווך .כבר לא מסוגלת להביע לנסח במילים את תחושת הכאב שמפלחת לי את הפנים.צד שמאל של הלשון מרגישה כמו גוף זר. צד שמאל של הלשון עם כאבים שלא ברא השטן וכשהכאב נחלש עם כדורים כמו ליריקה 300 מ"ג או טרמדקס אז הכאב "שקודח" באופן קבוע בעין שמאל מזכיר לי שכדיי לי לקחת עוד כדורים לוריוון או ויפאקס (שהפסקתי לקחת) לאחרונה . להגיע לרופאת המשפחה שלי זאת הרגשה כמו שמגיעים לחנות ממתקים.אני עושה "רשימת ממתקים" עוצרת לפניי הדלת שלה מחכה - בנימוס - בטח בנימוס (זה בגנים הפולניים שלי) היא בקושי מרימה מבט,עסוקה במחשב שלה בפציינט הקודם או ב whatever מחייכת כי נראה שגם אצלה 'נגמר האוויר' או שזאת 'מערכת הפעלה סיסטמית' כמעט כמו המחשב שלה ... כשאני יוצאת מחדרה מחזיקה בידיי עוד מרשמים,לרגע אני מרגישה כמו "עליסה בארץ הפלאות" . באמת ? באמת שהייאוש לא נעשה יותר נוח זאת למרות 'חנות הממתקים' שלי. האופיודינים או הליריקות הסרנדה,אח איזה שמות מצטלצלים ממש למות כול פעם מחדש ולהתעורר לתוך הסיוט של המנגינה,הליריקה - שלא נגמרת .הכאבים בלשון ובעין שמאל שמונעים מימני לקום בבוקר כאשה שנותר בה עוד רצון לחוות את החיים לגדל את בת הזקונים שלי - בת שבע עשרה אוטוטו. מי היה מאמין שבגיל 52 נותרתי לשבת לבדי בתוך כאב שלא ניגמר כשהייאוש משתלט מכרסם את נשמתי. נשמת אפי "נשמת חיי" ... היכן,היכן אפנה לאן אלך כשהדבר היחיד שמושל ומוליך אותי לתחושה של אבדון הם הכאבים - "שקמים איתי בוקר,בוקר והולכים איתי במשך היום (לרגע לא עוזבים)". כאביי - "ריפה את ידיו,רפיון ידיים" - זאת הגדרה שנותנת את הדימוי והביטוי של הההרגשה שבתוכה אני מתנהלת,קיימת נוכחת ...ככה בערך ... .

יוני-גנץ
20/01/20 12:00

מיקי 36 מאחלת לך בריאות איתנה - מצא מזור לכאבים - הדברים שכתבת הם מבחינתי סוג של הבנה שהכאב הוא התמודדות על בסיס יומי שלך שלי וכנראה של עוד רבים וטובים ... ... You've actually rendered me speechless ...

קרוליין
31/01/20 5:26

מיקי גם אני נמצאת במעגל הכאב תאמין לי שאני מבינה אותך גם אני עברתי שנה שעברה שנה מאוד קשה זה בעיה שהתגלתה לפני שנתיים בערך אבל זה התחיל עם דלקות ברגליים אבל עברתי טיפולי רפואה משלימה דיקור סיני וככה הדלקת עברה ואז לפני שנתיים התפרצה לי הבעיה התגלה לי בלט בקע דיסק בגב התחתון עשו לי סי טי בגב והתגלתה הבעיה כי לא יכלתי ללכת לא דרכתי על הרגליים איזה טיפולים לא עברתי דיקור וכירפרקט לא עזרו בגרוש לבעיה שלי וגם על הדרך באה גם בעיה נפשית מאוד קשה שנאלצתי להתמודד איתה ואז הגיע המסור שלי לכאבים התחלתי פיזיטרופיה היה קשה לא קל בכלל ככה במשך חודשיים טיפולי פיזיותרפיה שהקימו אותי על הרגליים חזרתי ללכת חזרתי לתפקד והכול חזר להיות בסדר לא היה לי כלום במשך שנתיים הלכתי תפקדתי ואז באה המכה שנה שעברה כאבים מאחורי רגל ימין ואז השלכה לרגל ימין לא יכלתי ללכת כלום לא לדרוך עליה בכלל התחלתי טיפולי פיזיותרפיה בקליניקה פרטית דרך ארוכה עברתי שמה וגם בין לבין עברתי התקפים קשים נאלצתי ללכת לבית חולים אבל שמה לא עשו כלום אחר כך עברתי עוד התקף מאוד קשה שלקחו אותי עוד פעם לבית חולים עשו לי סי טי רצו לראות מה קורה עם הבעיה בגב הבעיה ישנה ונשארה אותו דבר לא חל שינוי שזה טוב חזרתי הבייתה וכעבור בא אליי מטפל הבייתה פיזיטרופיסט שלא האמין שאני דורכת על הרגל אחרי התקף קשה מאוד נעלתי נעלי ספורט וירדנו למטה ועשינו הליכה עם הקביים וככה התחלתי לעשות התעמלות למטה עברתי חודשיים לא קלים וככה התאמנתי במשך חודש שלם וההחלמה הגיעה רק בחודש מאי הייתי אצל רופא אורטופד שבדק אותי ואמר שאני בהחלמה וככה היה נתן לי וטמינים לעצב לחודש והחלמתי אבל לא היה קל בין לבין עברתי התקפים שלקח לי להחלים מהם חודש בערך ולפני שלושה חודשיים עברתי התקף ספרתי לך היה לי קשה מאוד מאוד קשה אני תשמע פיייטרית כי הייתי במצבים יותר גרועים אבל הרמתי את עצמי נלחמתי בכדי להחלים ואז עכשיו לפני שלושה שבועות חטפתי התקף נוסף אני במיטה לא יכולה לדרוך על הרגל ממש סיוט שמקווה שיעבור בעזרת השם ויהיה שיפור ואני יכל לחזור לתפקד לדרוך על הרגל להתחיל ללכת נורמלי אני מנסה לשאוב כוחות וזה לא קל כי גם הנפש נפגעת וצריך לאזור כוחות אני פייטרית מקווה שיהיה בסדר תראה אתה צריך ללמוד להתמודד עם הכאב ולא לתת לך לשלוט בחיים שלך אתה צריך למצוא פתרון תלוי גם מה הבעיה שלך כי אני לא יודעת מה היא לא כתבת כלום אבל תעשה משהו בשביל להוציא את הכאב מהחיים שלך אל תרים ידיים כי אחר כך מגרגרים למקומות שלא כדי להגיע אליהם אני מאחלת לך בהצלחה

מיקי36
01/02/20 23:25

תודה על ההמלצה. מסכים עם כל מילה מקווה שזה יהיה מאחורינו

קרוליין
31/01/20 5:29

וכעבור כמה ימים בא אליי פיזיטרופיסט