מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

די דחוף -בחינות

20/01/20 0:00
5 תגובות

אני סטודנטית, כרגע נמצאת בתקופת בחינות ולא רוצה לגשת לבחינות מה עושיח ?יש לכם המלצות טיפים?


תגובות

TheUnwanted
20/01/20 8:59

אם גם ככה את לא מתכוונת לגשת ולהצליח בהן, מציעה לך להשתמש בהן כהכנה לבחינות האמיתיות שאליהן כן תיגשי. כלומר, את נכנסת לבחינה ועושה אותה בלי להתכונן בלחץ ולא מתוך כוונה להצליח בכלל, אלא רק כדי להכיר היכרות שטחית ראשונית את אופי השאלות ואופי הבחינה הכללי, ולחוות את האווירה בלי הלחץ להצליח. אח״כ, כשתגשי בשנית, במועד ב או בסמסטר מאוחר יותר, ומתוך כוונה כן להצליח, הכל יהיה כבר מוכר והרבה פחות מלחיץ... -אני עשיתי את זה בתאוריה של הרשיון נהיגה (ובטעות עברתי), וגם בפסיכומטרי (שבו הוצאתי 720, שלא הייתי מוציאה אם הייתי בלחץ להצליח)

הי יקירה אנוונטד כתבה עצות נהדרות! גם אני בעבר עשיתי מבחנים ועבודות שהלחיצו אותי, בסוף עם הרבה כח רצון סיימתי את התואר. אני מבינה שיותר בטוח לא להתמודד עם מה שמעורר חרדה אבל כמו שאנוונטד כתבה אפשר לגשת למבחן פשוט כדי לקבל "פיל" feel במה מדובר... וגם ניתן להתייחס לבחינות כמשוכה שלפני שעוברים אותה מאוד מפחדים ואחרי שעוברים אותה מבינים שזה אפשרי! יש לך הקלות במבחנים?

ג-ק5
20/01/20 16:44

אפשר לעשות את הסימסטר כולו או חלק מהקורסים שוב( וזה בהחלט לא נורא), או לגשת למועד ב, בהנחה שהמבחנים יהיו קשים קצת יותר.

לב.זהב
20/01/20 17:05

אני פשוט אוהבת אותכם אתם מכירים טכניקות להרגעה?:heart: איך מגלים מה עומד מאחורי זה?

שירת-הים
21/01/20 10:51

מאמי קטנה.... אני לא יודעת את הסיבה ובוודאי שישנה סיבה.... הלחץ.... הרגישות.... כי אם כתבת "הרגעה" אז זה כבר נראה שאת קצת יודעת מה עומד מאחורי זה לפחות חלקית, אני מחבקת אותך נשמה עדינה.... :heart: