מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמתגייס ורוצה פטור שיער

מתגייס ורוצה פטור שיער

20/01/20 2:37
3 תגובות

שלום, אני מתגייס עוד יומיים (כבר יום אחד בעצם) וזה די מלחיץ אבל אני כבר נראלי מוכן לזה, עשיתי יג ככה שדחיתי שנה כבר והיה לי הרבה זמן משסיימתי ללמוד.
דבר אחד שאני לא מפסיק לחשוב עליו זה התספורת. בגלל החוקים הסקסיסטים והארביטררים של צהל אני צריך לספר את השיער שלי לקצוץ כדי להראות כמו שגבר "אמור" להראות.
השיער שלי לא היה קצר לפחות ב5 השנים האחרונות, הביטחון העצמי שלי לא מאוד גבוה ואני לא כל כך אוהב את המראה שלי אבל הצלחתי לקבל אותו בזכות השיער שלי. כל פעם שאני חושב על זה שאני אצטרך להסתפר לקצוץ אני יודע שאני אשנא את איך שאני אראה, ואני לא יודע מה אני יכול לעשות.
הייתי אמור ללכת אתמול (ראשון) אבל לא רציתי ללכת אז נשארתי בבית ודחיתי את התספורת ביום. אני אהיה חייב להסתפר, אין לי ברירה בנושא! אבל אני כותב בשעה הזאת כי היה לי התקף חרדה ואני לא מצליח לישון.
אני רוצה לדעת אם מישהו הצליח להוציא פטור שיער בצבא או מכיר מישהו שעשה את זה ואיך הצליחו.(לא מתגייס לקרבי)
תודה מראש לכל העונים.


תגובות

צל-לילה
20/01/20 17:36

בהצלחה בגיוס.. במקרה הכי גרוע, זה יצמח חזרה. אולי בזמן הקצר שנשאר כדאי שתעשה מחקר עצמאי בגוגל על זה, אולי רשום על זה משהו באתר של צה"ל או בפורומים של מתגייסים וכו'.

Link12
20/01/20 21:48

תודה, הסתפרי כי אין ברירה ואני די שונא את זה. לא ממש מצאתי באנטרנט אנשים שכתבו על איך להוציא פטור שיער. אני אצטרך להציק למפקד אחרי הטירונות ולקוות לטוב.

הי יקר. ראשית, מאחלת לך בהצלחה רבה בשירות הצבאי. מאוד מבינה את התחושה שלך גם אני סוג של "שמשון הגיבור" ונכנסת לסרט בכל פעם שגוזרים לי יותר מדי מהשיער. כן, כן, זה קורה גם לאחרים.... אחד אני יכולה לנחם אותך שאינך החייל הראשון שזה קורה לו ומניסיון ההרגשה הזו חולפת. יותר מכך, לפעמים דווקא השירות הסקסיסטי הזה בונה סוג של ביטחון עצמי שלא תלוי בדבר. שנית, במידה ותחושות אילו תמשכנה ללוות אותך כדאי לפנות לקב"ן בבסיס שבו תשרת ולשתף אותו בתחושות שלך. אני יודעת שלדתיים יש פטור מגילוח אבל לא ידוע לי על פטור מתספורת אבל לפעמים הצבא מפתיע ביכולת ההתחשבות שלו ואני אחזיק לך אצבעןת שאם תזדקק כך זה יהיה גם במקרה שלך. בכל מקרה אנחנו כאן לעודד....ספר לנו מה קורה איתך. בהצלחה!!!!