מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתי גור אריה
מנהל היחידה לשיכוך כאב בשיבא, תל השומר. ד"ר גור-אריה כותב הספר "כאב, מאבחנה ועד הקלה"
עידית רונן
עידית רונן
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
ד
ד"ר גור רות
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
אלה סטולר
אלה סטולר
פיזיותרפיסטית, BPT,MPT. מתמחה בשיקום אורטופדי, כאב כרוני ותסמונות כאב לרבות CRPS. בעלת 10 שנות ניסיון בניהול מחלקת אשפוז יום שיקומי בבית החולים "רעות". מאמינה בשיקום פונקציונאלי, תוך הסתכלות הוליסטית על האדם כמכלול. דוגלת בעבודה שיקומית רב מקצועית, לצורך קידום מטרות תפקודיות של המטופלים. בוגרת קורסים כגון: דיקור מערבי (DRY NEEDLING), נוירודינאמיקה קלינית, טכניקות מיופציאליות, הנחיית קבוצות ועוד.
ד
ד"ר גלעד וסרמן
מומחה לרפואת הפה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה משנת 2012 ותוכנית ההתמחות ברפואת הפה באותו מוסד משנת 2018. במהלך לימודיו השלים גם תואר מוסמך מחקרי (MSc) במדעי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה. אחראי המרפאה לכאבי פנים, לסתות, ומפרקי הלסת במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), ובמרפאה פרטית. מאמין ומקיים גישה מולטידיסיפלינרית בטיפול.
ד
ד"ר גיא אלאור
אני מומחה בנוירוכירורגיה, עוסק וברפואת כאב במרפאת הכאב בשיבא. אני מטפל בכל סוגי הכאב, מעבר לטיפול תרופתי יש לי עניין מיוחד בטיפול פולשני לכאב במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: עצבי הפנים, עמוד שידרה, קיצוב עצבי מרכזי ופריפרי ושחרור כירורגי של עצבים.
ד
ד"ר נטלי שליט
אני רופאה מומחית ברפואה פנימית וברפואה לשיכוך כאב. רופאה בכירה במכון לרפואת שיכוך כאב בתל השומר ועומדת בראש המרפאה לשיכוך כאב בגיל השלישי. עוסקת בעיקר בשיכוך כאב בגיל המבוגר הנובע ממחלות כרוניות מורכבות, כמו נוירופתיה משנית לסוכרת או כאב נלווה לאוסתאופורוזיס ושברים. אני מאמינה במבט רב מערכתי על המטופל המבוגר, תוך התחשבות במכלול מחלות הרקע והטיפול התרופתי המורכב אותו הוא נוטל.

מובילי קהילה

לימור חורש
לימור חורש
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
כמוניכאבמת מכאבים, לוקח אופיאטים ורוצה להפסיק

מת מכאבים, לוקח אופיאטים ורוצה להפסיק

22/01/20 21:09
15 תגובות

אהלן. אני כבר עם כאבים שנה וחצי, בהתחלה לא ידעו ממה זה אז כמובן ניסו לדחוף לי כל כדור אפשרי, בהתחלה קיבלתי ארקוקסיה, אחרכך אלטרולט, ניסו להביא לי ליריקה גבפנטין אסיוול קסנקז טרמדקס אוקסיקונטין (עוד כמה שאני לא זוכר, היה הרבה) ופרקוסט. הפרקוסט היה היחידי שעזר, כן, גם אוקסיקונטין רגיל לא עזר, רק פרקוסט. לבסוף גילו מה יש לי (אני לא בטוח בשם אבל אומרים שבעצם העצם האחרונה בעמוד השדרה התחברה לעצם האגן, דיסקמליזציה משהו כזה, ובנוסף, בהסבר פשוט - נאמר לי שיש לי בועת אוויר באגן שיכול ליהיות גורמת לכאבים.
כשאני שואל איך אפשר לטפל בזה אני מקבל "תצטרך לחיות עם זה". זה כאבי תופת שלא נותנים לא לעבוד, לא לעמוד לא לשכב ולא לשבת להרבה זמן (יותר משעה)... לחיות עם זה זה פשוט אי אפשר. עדיף לא לחיות...
הייתי מקבל פרקוסט וזה היה עוזר, לבסוף אמרו לי שלקחתי יותר מדי וחייב להפסיק והפסיקו את זה ממני ואמרו לי לקחת טרמדקס במקום. לאחר זמן מה השתגעתי מהכדורים מרוב שהייתי כלכך שקוע בהם שזה כבר הרס לי את החיים אז בחרתי לזרוק אותם ולהפסיק, עברתי גמילה קשה מאוד מאוד. לאחר זמן מה בלי הכדורים הכאבים שלי עלו ועלו ועלו, כשחזרתי לבקש את הכדור היחידי שהיה עוזר לי, קיבלתי דחייה כי נרשם לי בתיק הרפואי "נטייה להתמכרות", לא יכולתי לסבול את זה ואז התחלתי לחפש פרקוסט כמו נרקומן בכל מקום אפשרי. עכשיו, אני קונה אותם מסתם בן אדם, בלי מרשם לצערי כי לא נותנים לי, ואני לא רוצה. לא רוצה יותר עם זה. אני רק רוצה חיים פשוטים רגילים שקטים בלי כאבים בלי כדורים, אבל כל פעם שאני מנסה להפסיק, הכאבים שלי כמובן מתגברים בצורה משמעותית בגלל הגמילה ואני פשוט לא מצליח - פעם הצלחתי כי ראיתי עתיד בלי כאבים, אבל עכשיו שקיבלתי את התשובה שזה ישאר לי לכל החיים - כל פעם שאני מנסה להפסיק, עובר לי בראש "למה אתה צריך להפסיק? זה לא שאם תפסיק הכאבים שלך ייגמרו... אתה סתם תצטרך שוב משכחי כאבים..."
עכשיו, אני עדיין לוקח את הכדורים, אני שונא את עצמי על זה, אני מסתיר את זה מהקרובים אליי ואני שונא את עצמי על זה, ונמאס לי כבר מהכל ואני רק רוצה להפסיק אבל. אני. לא. מצליח.
האם יש טיפים או כדורים מסויימים שיכולים לעזור עם זה? כלומר להפחית את הכאבים של הגמילה? משהו שאצליח לישון או לעמוד בלי לזוז למשך יותר מדקה שלמה? אני לא רוצה ליהיות נרקומן או להסתבך עם המשטרה או עם שוק שחור או משהו כזה, אני רק רוצה לישון בשקט ולחיות את החיים שלי ללא הכאבים הנוראיים האלה.


תגובות

קרוליין
22/01/20 22:37

אני ממש מבינה אותך גם אני הייתי באותה תמונה לפני שנתיים התגלה לי בלט דיסק בגב התחתון עברתי חיי גהנום שלושה חודשיים במיטה בלי יכולת לזוז ואחר כך טיפולים שלא עזרו המצב הנפשי שלי התדרדר ואז התחלתי טיפולי פיזיותרפיה במשך חודשיים עד שחזרתי לתפקד חזרתי לעמוד על הרגליים הכול היה בסדר ואז לפני שנה חטפתי התקף קשה עם השלכה לרגל ימין מה עברתי עוד פעם מיטה כאבי תופת סבל שלא יתואר רק פיזיטרופיה עזרה לקח זמן כמעט שלושה חודשיים עד שהחלמתי ובין לבין התקפים מיון גהנום ועד לפני 4 חודשיים עברתי עוד פעם התקף לקח לי חודש להחלים מזה תאמין לי מה נאלצתי לעבור חודש בבית לילות ללא שינה ואז בחודש נובמבר הגשתי לרופא אורטפד נתן לי וטמינים לעצב וכדור לדלקת לקחתי רק את הכדור וטמינים שאלתי את הרופא מתוך ייאוש מה הוא אמר עוד שבועיים החלמה וככה היה החלמתי וחזרתי ללכת חזרתי לחיות חזרתי לחייך קבלתי את החיילים שלי בחזרה ועכשיו אני עוד מרותקת למיטה כאבי תופת לא ישנה בלילות דלקת מהישבן שמשליכה לי לרגל אני סובלת לא האמנתי שזה יקרה עוד פעם אני כול הזמן בוכה קשה לי אני כבר כמעט שבועים ככה אני מיואשת יש לי כאבים בישבן והשלכה לרגל אני בוכה כול הזמן סיוט

ניסים25
23/01/20 10:42

נורא.. זה פשוט נורא. אבל בבקשה ממך, אני באמת מתחנן, אל תכנסי לעולם של כדורים ובמיוחד במיוחד לא אופיאטים, זה ירגיש כאילו זה מציל אותך וזה נפלא ואז הסיוט שלך יתגבר והכאבים יתגברו ועל הפנים.

קרוליין
23/01/20 10:49

מה זה הכדורים האלה שאתה לוקח מה יש לך ממה אתה סובל ?

ניסים25
23/01/20 17:27

בעיקר כאב גב תחתון, לפעמים (90% מהזמן) בשרירים בגב העליון, זה מקרין לצד ימין של הישבן וגם שלא נדבר על המצב הנפשי (מבחינה דכאונית, איך אפשר לשמוח עם חיים כאלה בידיוק..?) שנגמר בגלל זה.. הכדורים זה המשכחי כאבים הכי חזקים שיש בסולם (מה שיותר חזק מזה זה מינונים גדולים של אוקסיקונטין או מורפיום) עליתי בהדרגה, בהתחלה אופטלגין אחרכך ארקוקסיה והמשפחה> רוקסט פלוס והמשפחה > אוקסטיקונטין 5מג > פרקוסט 5מג > פרקוסט 10 מג נכון להיום אני לוקח בערך 5-6 כדורי פרקוסט ביום, כל הזמן מנסה פחות אבל פשוט לא מצליח, נגיד אני לוקח אחד במקום שתיים ואז לא מרגיש כלום ואז לוקח עוד אחד בשביל שזה לא יהיה בזבוז

קרוליין
23/01/20 10:51

אני לוקחת עכשיו בגלל דלקת שיש לי מהישבן מקרינה לי לרגל ימין רוצה להיות בקשר

קרוליין
23/01/20 10:51

תספר קצת

קרוליין
23/01/20 10:57

בן כמה אתה 24 כזה צעיר סובל כבר נקרע לי הלב

שירת-הים
23/01/20 12:23

ניסים נשמה יקרה וכואבת! זה באמת אין מלים כמה סבל תאמין לי אני מכירה לצערי כל חיי גם פיברו גם גב ברכיים רגליים מיגרנות בטן ולא אמנה את זה כרגע אפילו וחוסר תיפקוד לגמרייייי בטח שלא עבודה או משפחה או חברים ובקושי יוצאת ובקושי מתפקדת בבית. אני התחלתי עם כדורים חלק גדול ממה שאתה אומר וגם נוספים, אבל עזבתי מהר כי הגוף לא יכול היה לקבל אותם בשום אופן. גם קנאביס רפואי לא רק שלא עזר אלא זו היתה תקופה הכי חשוכה בחיים שלי התדרדרות פיזית ונפשית מפחידה. אבל יש הרבה שאותם זה ממש הציל! זה בטוח. נשבר הלב ממה שסיפרת ניסים זה מן גלגל כזה שכבר לא יודעים מה הרע במיעוטו כמה אתה סובל ובטחחחחח שאין לך כבר כוח או הו כמה מכירה את זה ואתה לא רוצה לדעת לאן אני הגעתי עם זה........ סורי ככ שאין לי טיפים מה לעשות הלוואיייי ככ שהיה לי קרעת את לבי אני איתךךך ככ :heart:

שירת-הים
23/01/20 12:35

וקרוליין יקרההההה! הסיוט הזה ושאת בוכה כל הזמןזה באמת אין מלים שיתארו את גודל הכאב! ובלט גם לי יש בנוסף להכל ואת יודעת שהשבוע היתה בטלויזיה ב"פאולה וליאון", הפיזיוטרפיסטית עירית סמילנסקי שהיא נהדרת שומעת אותה כבר שנים כל הגישה שלה היא שונהההה ככ ושל הנפש במיוחד וכו, ודיברה על מחקר שיצא ומנסיונה גם, שהמחשבות והאמונות שלנו מגבירות או מחלישות כאב.... זה אמנם אני גם ככ מכירה מהשיטות שלי אבל זה היה חזק לשמוע את זה ואמרה גם שאנחנו עושים הרבה יותר מידי בדיקות כל האם אר איי וכו וכו וכו בשביל לגלות שיש לנו בלט דיסק אבל אמרה שברוב המוחץ של המקרים זה בכלל לא הסיבה לכאב..! או כל דבר אחר שמוצאים. זה היה מאד חזק ושיחה ארוכה אני כמובן 'מקלקלת' את זה עכשיו לצערי... אמנם ביננו כולנו מתןסכלים רצחחחח ומצליחים רק מה שמצליחים והסבל מעוור אותנו כבר לגמריייי אני כבר 'מומחית" לסבל נהייתי וזה נורא. מאמילה חיבוק גדווווול ממני ועדין..... :heart:

שירת-הים
23/01/20 12:38

וקרוליין... אני עם ניסים לגמרייייי, ש...בבקשה אל תיכנסי לכל העולם הזה של הכדורים... ובטח ובטח לא האופייטים.... זאת אשלייה וזה מסבך אללה איסתור הכל. ניסים אני לא צריכה לספר לך. והרופאים לא מגלים לנו בהתחלה את כל זה.

ניסים25
27/01/20 13:31

טיפים....מישהו....?

medical
15/04/20 14:17

קנאביס רפואי!! יעלים 100 אחוז מהכאב

עמי-3
28/01/20 21:39

בזמנו דיקור סיני סייע לי להפחתת כאבי אישיאס. אולי תבדוק את הנושא [ורצוי שהמטפל\ת ייתן לך טלפונים של אנשים שטופלו על רקע של כאבים]

שירת-הים
03/02/20 18:15

ניסים יקר!! תקשיב יש את מכללת "טאותרפיה" ששמעתי עליה שהיא אמורה להיות בגישה מקסימה וייחודית לגמילה מהתמכרויות שונות הכל הכל ובטח מכדורים, מיכל אימרמן מנחה ומטפלת שם בעצמה נגמלה מאין ספור כדורים שלקחה על כל האבחנות שאיבחנו לה, נראה לי שזה בתל אביב אבל תתעניין על זה ויש בגוגל ויש ביוטיוב והם אחרים! זו גישה אחרת ושם לומדים את זה ונגמלים- גם שולי רנד וצופית גרנט, למקרה ששמעת שדיברו על זה בהקשר שלהם, בכל אופן הלוואיייייי והיית הולך ניסים כן זה בטח לא קל בכלל אבל נראה לי שהם מקסימים ובדרך מיוחדת ומה האופציה שלך כמו שתיארת דברים הרבה יותר קשים וכבררררר אתה סובל מספיקקקק... יש בלי סוף אנשים שנגמלו כך והם מראים שזה בהחלטטטט ויותררררר מאפשרי, לא.....? בכל אופן מכללת "טאותרפיה" זאת ההצעה וההמלצה שלי מכל לבי הלוואייייי כי אתה יותררררר מידייייי סובל לדעתי ניסים... וזה לא ייעלם מעצמו כמו שאתה יודע כמובן אלא ההיפך.. והחיים עוד לפניך. :heart:

ד--ר-גור-רות
מומחה כמוני
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
08/02/20 14:49

שלום לך ניסים - האם ניסית טיפול פולשני? אם גילו את המקור מן הסתם אפשר לטפל בו נקודתית - ע"י הזרקות גלי רדיו או קיצוב. אני ממש ממליצה לפנות למרפאת כאב בבית חולים מוביל כדי לשקול אפשרות זו. ד"ר גור.