מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

כפפת היכרות

08/02/20 9:26
0 תגובות

הצעה

אז, כולנו (מרביתנו) פה באותה הסירה.
חדשים כותיקים לפורום ולהתמודדות המדוברת (הנאמר נכתב בלשון זכר אך נכון ומופנה כמובן לשני המינים).

לפני כמעט שנה, הוקמה קבוצת תמיכה נהדרת בטלגרם (קישור צורף באחד הפוסטים פה) המאגדת ערב רב של אנשים איכותיים, בעלי ידע, חוויות (טובות יותר וטובות פחות) ובעיקר ניסיון אותו מפזרים בשמחה החוצה כדי לעזור לאחרים. יוזמה היולית ומבורכת ביותר.
ניכר כי הקבוצה עשתה פלאים בעזרתה למתמודדים מנוסעם כחדשים להתמודד עם קשת הקשיים המתלווים לסיטואציה.

האמת היא, שלי חסר קצת (הרבה) השלב הבא.

לא מעט תהיות עלו (בפורום המדובר) ואני מניח שעולות גם ביום יום בינינו לבין עצמנו, איך מתנהלים בחיי זוגיות בסיטואציה הנתונה, לעיתים בפחד מתמיד לחשוף את בן/בת הזוג להידבקות, לא כל שכן איך מתחילים קשר כשעננה שכזאת רובצת מעל לראשינו, בהנתן שהצד השני מעולם לא נחשף ל׳חוויה׳, ויכול שיירתע רק משמע הגדרת/שם הנגיף.

כן, אני מודע לשלל האסכולות הקיימות שעם הניסיון, הבגרות הפיזית של הגוף עם הנגיף וכמובן מציאת הפרטנר המתאים, ניתן לקיים תקשורת זוגית/מינית בריאה עם בן/בת זוג שאינם נשאים.

ניסיוני הביא אותי להתמודד עם שתי תגובות שונות מצד המין השני (קבלה והכלה מיידית ומאידך דחייה ובריחה מיידית).
אשתף, שדווקא את עניין ההכלה והקבלה קשה היה לי להכיל יותר מכיוון שהמחשבות (שלי עצמי) על כך שאדביק את בת הזוג, הגם שהיא practically ביקשה שאעשה זאת in so many word, היו כבדות עליי.
להעביר מישהו, ביודעין (שלי ושלה) את הנטל הזה (כשידוע שאצל כל אחד הנגיף בא ליידי ביטוי באופן שונה) היה לי קשה. קשה מאוד.
ייתכן מאוד שהבעיה היא בי, כשהצד השני מבקש פנימה, להכנס לעולם הזה במלוא מובן המילה, ואני הוא זה שמסרב. אולי, רק אולי כי אני יודע איך זה מרגיש כשאתה בצד הזה של המתרס.

אז נכון, אין זה אומר שהתאמות זוגיות מתחייבות רק בין בעלי אותו הסטאטוס, אך עם זאת אני כן חושב שזה קל בהרבה, רעיונית ופיזית, לבנות ולקיים זוגיות טובה, נטולת מועקות, עכבות וחששות, בהנחה שיתר הפרמטרים הנדרשים (עבור כל צד ב׳אירוע׳) מן הסתם מתקיימים.

תרבות ההכרויות לנשאי HSV מוגבלת מאוד במדינתנו הקטנה. אולי לא בכדי.
אתרי הכרויות? מועטים, וכמות המקומיים (ישראלים/יות) שם זניחה.

אשמח לפתוח/להקים ערוץ תקשורת/היכרות כלשהו לאלו שבמקביל (או אף מעבר) לשלב התמיכה, חושבים מעט כמוני ומעוניינים למצוא ולהתוודע לבעלי סטאטוס דומה למטרת היכרות/התוודעות.
מניח את הכפפה כאן, אך ניתן למצוא פלטפורה נוספת אחרת.
מי מרים אותה?

אפשר לתקשר כאן בשרשור לשם התחלה
וניתן גם להגיב ישירות ל:
Daveco2018@yahoo.com


תגובות