מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ערן ברקוביץ
ערן ברקוביץ
פסיכולוג רפואי מומחה.
פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר יובל כרמון
רופא בכיר במחלקה הנוירולוגית ביה"ח מאיר.מנהל מרפאת טרשת נפוצה.
ד
ד"ר אסתר גנלין
רופאה בכירה במכון הנוירולוגי בביה"ח שניידר ומנהלת המרפאה הנוירואימונולוגית בו. בוגרת רפואה בטכניון בהצטיינות. בעלת תואר שני באימונולוגיה בהצטיינות יתרה (אוניברסיטת תל אביב) ותואר דוקטור בביוכימיה (הטכניון). משלבת מחקר קליני ובסיסי בתחום טרשת נפוצה בילדים. חברה בקבוצת המחקר הבין לאומית לטרשת נפוצה בילדים- International Pediatric Multiple Sclerosis Study Group (IPMSSG)

מובילי קהילה

פזית
פזית
הייתי בריאה ורופאת שיניים. כיום , חולה בטרשת נפוצה ואומנית קרמיקה, מציירת ומטפלת באמצעות אומנות. קודם כל אמא לשני ילדים נפלאים וחברה עם כמה אנשים חמים וחכמים. יש מתנה ביכולת ליצור ... זה מאפשר נתינה הלאה וידיעה שגם מי שלא מכיר אותי אישית יוכל לקבל משהו ממני שישמח ויגרום לו הנאה. זו הסיבה שאני כותבת פה. לעזור ולהשיא עצה וגם לקבל ידע ממי ששותפים לדרך הטרשים של טרשת נפוצה בדרך זו או אחרת. 
לביא שיפמן - MS ישראל
לביא שיפמן - MS ישראל
לביא שיפמן הוא ממיסדי חברת MS ישראל בע"מ (חל"צ) ומכהן בה, בהתנדבות, כדירקטור. חברת MS ישראל יוזמת ומנהלת מגוון רחב של פעילויות לחולים בטרשת נפוצה, תוך שהיא מעלה את המודעות הציבורית למחלה, להשלכותיה ותופעות הלוואי שלה. בהשכלתו, הוא מוסמך של הטכניון בחיפה בהנדסת מחשבים, עם התמקדות בתחום רשתות תקשורת ונתונים וכמו כן בוגר, בהצטיינות, של התוכנית לניהול עסקי בכיר של האוניברסיטה העברית בירושלים. בשנת 1990, לאחר שירות קבע בממר"מ, לביא היה ממקימי הסניף הישראלי של חברת מיקרוסופט בישראל (עובד מס. 2) והמנהל הטכני הראשון שלה. בהמשך כיהן גם כסמנכ"ל השיווק והמכירות של מיקרוסופט ישראל ללקוחות גדולים במשק הישראלי. בנוסף לפעילות ההתנדבותית ב-MS ישראל לביא מכהן מזה כ-4 שנים כחבר ועד בעמותת איגוד האינטרנט הישראלי. כמו כן, לביא הוא המקים, הבעלים והעורך הראשי של האתר www.netcheif.com - המספק ידע נרחב ביותר על תחום האינטרנט והתקשורת, תוך התמקדות בסביבה הביתית. לביא נשוי לאורלי שאובחנה כחולת טרשת נפוצה לפני כ-20 שנה, הוא מתגורר בבת-ים ואב לבן ולבת.
עירית לוזון - הבית לחולי טרשת נפוצה
עירית לוזון - הבית לחולי טרשת נפוצה
קהילת הבית לחולי טרשת נפוצה ו-CARE GIVERS הגדולה בישראל של אלפי חולים ובני משפחות, בני זוג וחברים מהמעגלים הקרובים. קהילה תומכת, המפגישה בין חולים וותיקים לחדשים, ומעניקה "במה" להעברת הסיפור האישי, באמצעות ראיונות טלוויזיה, רדיו, ותקשורת כתובה. קהילה שבה אנו מפעילים מערך של תכנים רלוונטיים המתחלפים מידי חודש, סדנאות והרצאות בלייב של אנשי מקצוע ברי סמכא ושל חולים המעניקים מהידע ומסיפורי החיים שלהם ונותנים השראה, מתוך רצון להשפיע, לחולל שינויים, לתמוך ולהנגיש מידע חיוני ומשמעותי לחולים ולסובבים אותם. המלצה נכונה, של חולה וותיק או של איש מקצוע, כאן ועכשיו, יכולה לשנות מהלך חיים של חולים אחרים! הצטרפו אלינו לקהילה חזקה ומשפיעה – הבית לחולי טרשת נפוצה - בפייסבוק
כמוניטרשת נפוצהביטוח נסיעות - רוצה מעודכן בבקשה...

ביטוח נסיעות - רוצה מעודכן בבקשה...

04/03/20 16:52
19 תגובות

שלום!
אני אמורה לנסוע בקרוב (מקוה שהבעיה עם הקורונה תאפשר...) ונסעתי לפני חודשים. כשחיפשתי ביטוח נראה שרק חברת פספורט מבטחים טרשת נפוצה. אם נוסעים ל-5 ימים - לא נורא לשלם 10 $ ליום אך אני אמורה לנסוע ל3 שבועות וזה יוצא סכום ענק - האם יש עוד אופציה שידועה לכם?
באגודה ממליצים על סוכן של פספורט.
אשמח לשמוע אם יש מידע שיכול לעזור לי- תודה רבה


תגובות

עינת-מילר
מוביל קהילה
04/03/20 16:56

הי חיפשתי בעבר ולא מצאתי ביטוח אחר נכון שזה יקר אבל כשצריך אותם הם הוכיחו את עצמם

mindy.k
04/03/20 17:16

תודה על התגובה, ראיתי שכתבת בשנים עברו. בטוח ששום דבר לא התחדש?

עינת-מילר
מוביל קהילה
04/03/20 18:08

לא יודעת אחרי שהם הוכיחו את היעילות והאמינות שלהם אני איתם

ערן-ברקוביץ
מומחה כמוני
פסיכולוג רפואי מומחה.
04/03/20 18:26

ו... יש חידושים והתפתחויות בתחום ההנחיות וההגבלות סביב הקורונה , לכן באמת צריך להתעדכן כל הזמן - מצרף את העדכון האחרון בקישור למטה: (שימו לב ההנחיות לבידוד עכשיו גורפות לכל מי שהגיע לישראל מכל מדינה אחרת)

mindy.k
10/05/20 15:19

תודה על המענה וסליחה שאני באיחור כל כך - הקורונה שיבש את הנסיעה ושכחתי לגמרי לבדוק את הבלוג...

P
04/03/20 23:40

ממש לא רק פספורט קארד מבטחים, אני עשיתי פעמיים דרך כלל

לילך898
08/03/20 13:39

לפי מה שבדקתי לאחרונה אפשר גם בהפניקס בכפוף לחיתום רפואי.

mindy.k
10/05/20 15:18

תודה על המענה וסליחה שאני באיחור כל כך - הקורונה שיבש את הנסיעה ושכחתי לגמרי לבדוק את הבלוג...

שוליק1
08/03/20 21:24

ממש לא . אני בוטחתי ע''י כלל פעמיים וגם דרך הראל, השאלה היחידה שהייתה להם היא האם הייתי בבית חולים בחצי שנה האחרונה זה כל הסיפור

שוליק1
08/03/20 21:25

אפילו יותר מזה, הייתי מבוטח דרך כלל ויומיים לפני הטיסה חלה החמרה במצבי ולא טסתי. הגשתי את כל המסמכים וקיבלתי את הכסף חזרה

mindy.k
10/05/20 15:19

תודה על המענה וסליחה שאני באיחור כל כך - הקורונה שיבש את הנסיעה ושכחתי לגמרי לבדוק את הבלוג... מקווה שאתה מרגיש טוב יותר עכשו.

מרב-ל-
17/05/22 19:46

אשמח לעדכונים בנושא זה. זו פעם ראשונה שאני נוסעת מאז האבחון, עלה בדעתי שעלולה להיות בעייה, ואני מוצאת כאן מידע בן שנתיים- האם למישהו יש נסיון עדכני?

עינת-מילר
מוביל קהילה
17/05/22 20:31

היום בדיוק עשיתי ביטוח נסיעות דרך הסוכן שלי שגם האגודה ממליצה אליו. הביטוח בפספורטכארד, המחיר 13.5 דולר ליום (בעלי בלי טרשת 6.5). המחיר התייקר בגלל הקורונה אבל אין בררה. לסוכן קוראים דביר רפ ואת יכולה לשלוח לו מייל ל dvirr@rap-bit.co.il או לצלצל למשרד שלו ל 04-6389613. אני עובדת איתו כבר שנים והוא ממש יודע את העבודה. אני יודעת שזה יקר אבל מעדיפה לשלם ולא להשתמש מאשר להיות במצב ההפוך, מבחינתי זה חלק מתקציב החופשה. תהני בטיול

ערן-ברקוביץ
מומחה כמוני
פסיכולוג רפואי מומחה.
18/05/22 10:02

תודה רבה עינת על השיתוף והעדכון

חן71
18/05/22 11:31

נסעתי ממש לפני כשבועיים, עשיתי ביטוח דרך סוכנות תורן והביטוח בוצע דרך חברת "הפניקס". 10 דולר ליום בשל מצב רפואי.

ערן-ברקוביץ
מומחה כמוני
פסיכולוג רפואי מומחה.
18/05/22 11:54

תודה חן על השיתוף,

בינתיים נראה שבתקופה שלאחר הקורונה, 10 דולר ליום זה הכי זול שאנשים עם טרשת נפוצה יכולים להשיג.

מקווה שעוד ישתפו ויעדכנו

מרב-ל-
13/05/23 18:36

אשמח לעדכונים בנושא ביטח ננסיעות לחו"ל, אם יש לכם המלצות, ומידע על עלויות. מרב

חן71
13/05/23 18:52

עדכון, לפני חודש עשיתי ביטוח דרך כללית מושלם וחברת כלל. שאלו לגבי המחלה אם הייתה החמרה בשלושת החודשים האחרונים. אמרתי שלא והתעריף היה הוגן לחלוטין, לדעתי אפילו ללא התוספת עבור המחלה. בהצלחה והכי חשוב, תהני!

ערן-ברקוביץ
מומחה כמוני
פסיכולוג רפואי מומחה.
13/05/23 19:04

🙏

תודה ששיתפת

פיתרון מעולה - אין סיבה שיהיה אחרת