מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדההקורונה כנראה תהיה זו שתתקע את המסמר האחרון בארון הקבורה שלי

הקורונה כנראה תהיה זו שתתקע את המסמר האחרון בארון הקבורה שלי

אנונימי
אנונימי
17/03/20 15:51
4 תגובות

די, זה כל כך קשה גם ככה.

זה מה שאני צריכה עכשיו?


תגובות

nsnfskfsk
17/03/20 16:09

עכשיו סגרו את המלון שאבא שלי עובד בו. יהיה אסון בבית. הוא ואני ביחד? אני באמת לא יודעת מה לעשות

Ari2
19/03/20 22:05

הנה עברו יומים מאז שכתבת מה שכתבת ואני בטוח שכבר הסתדרת זה שאבא שלך כל יום בבית זה רק יתן לך להכיר צדדים יותר יפים באבא שלך אני לא מכיר את הקשר שלך איתו ואיזה לחץ אולי הוא מכניס איתו הביתה ואיך הוא צועק בבית ואיזה טון הוא מדבר אבל אבא זה אבא אל תשכחי שבלעדיו את לא היית נמצאת כאן. ומקבלים וזורמים וזה בהתחלה נראה קשה אבל בסופו של דבר הכל ניהיה יותר קל ומתברר שבסוף המפלצת שחשבנו שהיא לא כל כך מפחידה כמו שחשבת.

Ari2
19/03/20 22:06

אלה מתנה !

Ari2
19/03/20 22:07

את צריכה יותר להעריך את החיים שלך אני בטוח שאת בריאה ויש לך ידיים ורגליים ואת נושמת ואת יכולה לדבר ואת לא נמצאת כרגע בבית חולים במחלקות שרק מתחננים על החיים שלהם תעריכי את עצמך ואת החיים שסביבך.