מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהאני לא יכולה יותר

אני לא יכולה יותר

19/03/20 16:27
17 תגובות

אני לא יכולה יותר ,כל יום יש לי נפילות ויש לי תחושות לא נעימות וחוזר רצון לחיות!! אני הלכתי היום לשיחה עם הפסיכיאטרית שלי ועם הצוות באישפוז שאני נמצאת.במקום לעזור לי הפסיכיאטרית שלי דיברה אלי ממש לא יפה ופגעה בי מול כולם.אין לי כבר כח ,ואין לי כח להתמודד יותר עם החיים האלו


תגובות

הי יקרה. כואב לי לשמוע שאת עוברת חוויות לא נעימות. תסבירי יותר מה קורה לך? אם אני מבינה נכון את נמצאת כרגע באישפוז והפסיכיאטרית היא רופאה שנמצאת במחלקה? היא פסיכיאטרית אישית שלך?

מישהי9
19/03/20 20:59

מרגישה ששוב המחשבות האובדניות חוזרות כל פעם. הפסיכיאטרית היא הפסיכיאטרית שלי,והיא אדם קשה,היא מדברת המון בזלזול או בצורה לא יפה... כל פגישה איתה נגמרת בדמעות ובמחוסר מוטיבציה לחיות

Ari2
19/03/20 20:52

לפעמים אנחנו שומעים דברים שלא כל כך כיף לנו לשמוע לפעמים אנשים גם לא יודעים להתבטא נכון לפי הכתיבה שלך והאומץ שלך לבוא ולהוציא מראה כמה את מיוחדת וכמה את פיטרית זה לא ישאר לנצח זה יעבור את תתאזני ואת תרגישי טוב ותוכלי להגיד התקופה הזאת רק חיזקה אותי אני ממליץ לך לשמוע את הצוות כאן באתר לשמוע מה יש להם לומר בנושא שאת עובדת כי אני לא בעל מקצוע אבל אני אדם שעברתי דבר או שניים והרבה ממה שאת מתארת ואני רק יכול להגיד לך שזה יעבור ויעלם ואת תהיי חזקה כל יום שעובר אז עוד קצת עוברים ואת תהיי חזקה!

מישהי9
19/03/20 21:01

תודה!! מחכה כבר לתקופה שאני אצליח להסתכל ולהגיד שזה כבר מאוחר ושזה חיזק אותי

noname.757
19/03/20 21:01

תהיי חזקה

מישהי9
19/03/20 21:26

תודה,משתדלת.אבל זה קשה...

Ari2
19/03/20 22:23

זה קשה אבל זה אפשרי בנתיים אל תעמיסי על עצמך ואל תתאכזבי כל כך את נשמעת מתוסכלת כי יש לך תוכנית בראש איך את אמורה ליחיות אבל לפעמים בחיים השם נותן לנו פסק זמן כדי שיהיה אכפת לנו מעצמנו זה הסיבה שאנחנו נופלים לחרדות לקשים כאלה כי אנחנו פשוט לא שמנו לב לעצמנו כד שהגוף צעק הצילו אז תני לו את המנוחה כזאת ואל תתאכזבי ואל תתרגשי הכל תיקחי לאט וסבבה לא הצלחתי אז לא הצלחתי היום קשה אז היום קשה מקווה שעזרתי צדיקה.

נתי23
19/03/20 23:04

את נמצאת באשפוז יום?

מישהי9
20/03/20 8:45

כן

מה.נשמע
20/03/20 9:21

מישהי כמה זמן את לוקחת תרופות ואיזה? כי בהתחלה התרופות מורידות אותי .זה הוריד למטה . עשה לי ממש חושך.וגם מחשבות אובדניות. את לוקחת קלונקס? הוא מאוד מרגיע.כאילו את לא בדכאון. עכשיו את מרגישה מבולבלת וחסרת אונים.זו הרגשה רעה.אבל הזמן מרפא הכל.תהיי סובלנית.כרגע את תופסת את המציאות שלך בלתי נסבלת.תתמודדי.

מישהי9
20/03/20 10:35

אני לוקחת ציפרלקס כבר יותר משנה ,עכשיו הוסיפו לי אריפלי ואולי באמת הוא גורם לי למצב רוח הזה...

DeNinja
13/04/20 18:44

אריפליי עשה לי גרוע שניסיתי פעם. חוץ מזה לפני כל כדור שאני לוקח אני מחפש אותו בגוגל יש פסיכיאטרים שלא יודעים מה הם רושמים!!

מה.נשמע
20/03/20 10:42

בטוח.לדעתי התרופות הפסיכיאטריות טובות רק לתקופה.אחר כך .לדעת לשכנע את הגוף להיות בלי תרופות.הכ טוב.לכולם יש חרדות .וגם דכאון בסוף זה עובר.רק את הרופאה של עצמך.את תדעי מה טוב לך.

מישהי9
20/03/20 10:53

תודה!! בדיוק אני מתלבטת אם לנסוע למיון לבקש תרופה אחרת לסוף השבוע הזה

עדי.בורדר
20/03/20 12:07

קשה לי לראות את הדברים האלה ורק בגלל שהייתי שם , ואני יודעת בדיוק איך מרגיש הרצון לא לחיות . אין לי אפשרות לספר את כול התהליך האישי שלי , אבל אני יכולה להגיד לך , מניסיון אמתי את תעברי את זה תני לעצמך זמן , גם הפסיכולוג שלי העליב אותי מאוד בהתנהגות שלו ואני לא מתכוונת ללכת אליו עד שהחרדה אצלו תרגע , את צריכה להבין שגם הם בני אדם גם הם טועים גם הם במתח ! תסמכי על עצמך , תחזיקי חזק את תעברי את זה , ומשהו קטן שאני יכולה להמליץ לך עליו , עזר לי לגלות הרבה דברים https://www.youtube.com/watch?v=YLqL1eMOYb0 באופן כללי יש הרבה ידע באינטרנט שיכול להועיל לך תשתמשי בו :) ובהצלחה , אלופה , לבבות ונשיקות באוויר כמובן :) :heart::kiss::kiss::kiss::kiss:

מרים1324
21/03/20 20:47

הי מישהי, נשמע קשוח מאוד מה שאת מתארת!!! מניסיון, אריפלי יכול לגרום לתגובות רגשיות חזקות, ואצלי הכניס לדיכאון עמוק ולחרדות הרבה יותר חזקות עד שהפסיקו לי אותו. אבל לכל תרופה יש זמן הסתגלות, אז לא יודעת מה לאמר לך. כמה זמן את לוקחת אותו? מה שתיארת על הפסיכיאטרית, נשמע ממש לא פייר! לא מגיע לך שידברו אליך בצורה כזאת, ואם כל פעם את יוצאת בוכה מהשיחה אולי כדאי לך לדבר עם הפסיכולוגית שלך שם על זה, ואולי היא יכולה לעזור לך בדבר הזה. לי יש פסיכיאטרית טובה, אבל לפעמים אני גם יוצאת ממנה בהרגשה קשה. כי כשהיא מזהירה אותי על משהו מסוים או מציבה לי גבולות בצורה מאוד חזקה אני נפגעת... אבל מטפלת שלי הסבירה לי שהיא עושה את זה כשהיא מרגישה שזה דברים שהם קריטיים ממש, אז כדי להעביר לי את זה בצורה ברורה היא נהיית קשוחה. בכל מקרה, שולחת לך הרבה כח, וחיבוק גדול!!!!

אחת-מכאן
13/04/20 14:57

חמודה. תקשיבי. לפעמים אנחנו מפרשים משהו שונה. לפעמים בגלל טון או איזה מילה נפגעים . התקופה הזאת קשה לכולם. כולם סופר רגישים. ולכן לפעמים לוקחים דברים קשה מידי. השגרה של כולם נפגעת. תנשמי עמוק. התקופה הזאת תעבור ותצאי עם כוחות מחודשים. את נשמעת לי אחת שחשוב לה להצליח. עובדה שאת בטיפול. תמשיכי ככה!