מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהאני כל כך שונאת את עצמי

אני כל כך שונאת את עצמי

20/03/20 18:52
2 תגובות

אני קוראת על אנשים שמרגישים כמוני ונמצאים באותו הבור שאני נמצאת. כולם כותבים שזה התמודדות תמידית, נצחית, שכדי שזה יעבור אם בכלל לוקח המון זמן בשנים. מה אם פשוט לא בא לי להתמודד עם כל זה? אני פשוט כל כך שונאת את עצמי למה נולדתי דפוקה? למה לא מגיע לי לחיות חיים נורמאלים? בא לי למות.


תגובות

כבקשתכם
20/03/20 20:35

האם את ה"אני" ששונא את זו שנולדה, או ה"אני" שבא לו למות, או ה"אני" שלא בא לו להתמודד, או אולי ה"עצמי" ששונאים אותו (מושא השנאה)?

מרים1324
21/03/20 20:58

אנונימית, את צודקת כ"כ בחוויה! יש מוטיבציה להשקיע כשמאמינים שמתישהוא זה יעבור, ולא במשהו שישאר לנצח. אבל... אני שמה סימן שאלה על זה שזה ישאר לנצח. כל אחת כ"כ שונה מהשונה, וכל אבחנה שונה אצל כל אחד. וזה שלאחרים זה התמודדות לכל החיים לא אומר שאצלך גם יהיה ככה. למרות שזה לוקח זמן, וזה מתסכל נוראאאא, ואני נמצאת בדיוק באותו מקום כמוך. והרבה פעמים פשוט באלי למות, ונמאס לי לסבול, וההרגשה היא שזה פשוט לא פייר! למה רק החיים שלי נדפקו? אבל ברגעים אחרים אני יודעת להישען על מקומות שנותנים לי כח, ומאמינים בי שאני יגיע למקום טוב יותר כמו המטפלת שלי ועוד, ולרגעים ק' אני יודעת בתוך תוכי שאני אצא מזה יום אחד.. מקווה שעזרתי לך, חיבוק גדול לך ולכל מי שנמצא בסבל הזה!