מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

אני בדיכאון

21/03/20 10:42
4 תגובות

אני מרגישה דיכאון בגלל המצב של הקורונה,קשה לי ואני ממש לא רגילה למצב הזה.


תגובות

35ליטל
21/03/20 12:23

מזדהה. המצב דרעק ולקרוא חדשות מחריד. אני מנסה להישאר עסוקה (הבית מסודר!)ואופה המון :) יש דברים שיכולים לעזור לך?

בר24
22/03/20 15:10

לשחק בבובות

כבקשתכם
22/03/20 12:55

למעשה, אינך מרגישה דיכאון בגלל הקורונה, אלא בגלל המחשבות והדמיונות שלך *לגבי* הקורונה. אם תצאי להרפתקה דרך סרט/סדרה/ספר, או פשוט תסיטי את מוקד תשומת הלב אל הנשימה שלך או אל פעימות ליבך, תגלי שהקורונה נעלמה ואיתה גם הדיכאון.

עדי.בורדר
22/03/20 13:50

מוזיקה נעימה ממש :) , אהבתי שקיצרת ככה יפה את האמת ! אבל מניסיון לא תמיד פשוט לקבל את האמת , וצריך להבין שזה טבעי ובסדר להרגיש מתח , ויחד עם זאת אפשר להתמודד עם זה נכון ולמצוא את החיובי שבדבר , זמן עם עצמך , שקט מהסביבה , את יכולה לעשות את הדברים שלא היה לך זמן אליהם ....תהני מזה ... ואל תדאגי הכול היה בסדר עם ישראל חי , ונעבור את זה .:heart::heart::heart::heart: