מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

דיכאון גיהנום

23/03/20 16:04
3 תגובות

אתמול יצאתי במיוחד לבית מרקחת לקנות תרופה שלא תחסר לי. הרגשה טובה הייתה.אבל היום בלתי אפשרי לחשוב על עשייה לפסח. והימים ימי ניקיונות לפסח.ולא מצליחה בשום פנים להתאפס לעשות לעצמי. בקושי יצא להכין משהו לאכול. אני יודעת שבני משפחה מכינים לא כמו כל שנה את הבית. אבל הם לא לבד. הלוואי אם יש את גזירת הקורונה בעולם לו הייתה נידחית קצת... אבל לדבר כזה אין זמנים מתי להשפיע על העולם. זאת המציאות. בכל מקרה זה חודש הפורענות הנפשית. הקורונה רק תוספת. הלוואי ונגיע לזמנים טובים.


תגובות

ורד-מתנדבת-ער
מנהל קהילת ער"ן
23/03/20 16:58

אמן דונדוני. כמו שכתבת הלוואי ונגיע לזמנים טובים. ולגבי פסח....נראה לי שהרוב כמוך. מתקשים להעמיק בנושא. יושבים בבית...הראש טרוד....הילדים לפעמים בבית גם....לא פשוט. אני תמיד מאמינה שהכוונה והמאמץ הם העיקר. צריך לעשות השתדלות. את המקסימום שמאפשרים הימים האלו.

dondoni
24/03/20 13:21

יפה מאד

הלוואי ונגיע לזמנים טובים, והלוואי ונשכיל להתעלות ולראות בזמנים האלו, הזדמנות להתרגשות ומציאת פתרונות יצירתיים, ותקווה לטוב, ועזרה נפשית ותמיכה אחד לשני, במשפחה ובכל מי שנפגוש.. ואשר לפסח, נראה לי שהוא יהיה שונה מאוד, אבל מניח שקדוש אף יותר מהרגיל, כי הוא יכלול יציאה ממצרים על אמת.. ויעלה על נס את האמונה העמוקה..