מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתחרדות .מה לעשות עם אתה נופל לפאך

חרדות .מה לעשות עם אתה נופל לפאך

23/03/20 23:24
6 תגובות

קבלתי חרדות . ורופאים תפלו בזה לא טוב תעזרו לי מאוד קשה לי. יש לי חרדות קשות פעמים ביום. נתנו לי קלונקס כי תרופה קבוע . אני חושבת שזה עושה לי נזק .חודשיים שתיתי קלונקס 0.5 מל כדור וחצי ועכשיו לא יודעת עם אני יהיה בחיים. מחר אני הולכת לפסיכיאטרית .לא יודעת מה לעשות לא עוזר לי תרופתי כמו שרציתי. עם יש לכם רופאים מומחים ש יכולים לרשום לי תרופות נכונות בשבילי.כל התרופות זה ראלים.אני שותה ארופלאי 5 מל זה עושה לי לשון שרוף.אז מה זה עושה לגוף. אני שותה מירו זה עושה אותי יושנת.


תגובות

ציפור-אש
23/03/20 23:37

אני לא רופא מומחה אבל לדעתי תבקשי מהפסיכיאטרית שלך הפנייה לטיפול ב CBT וטיפול תרופתי אחר כגון (מירו, פבוקסיל,קנקס) בכל מקרה הפסיכיאטרית תאבחן כפי שהיא רואה לנכון ותעזור לך. ואגב, תמיד את יכולה לבקש להחליף תרופה אם את לא מרוצה ממנה.

Ada53
23/03/20 23:44

תודה אולי יש לך גם רופא פסיכיאטר מומחה? היא נתנה לי אריפלי 15 מל לא עוזר לי חזק?

ציפור-אש
24/03/20 9:59

אני דרך פסיכיאטרית של בית חולים שיבא אז אין לי

Ada53
24/03/20 16:56

תודה רבה נעמי חיממת אותי

Ada53
28/03/20 9:16

ממש תודה .תרופות טובות רק בהתחלה. אני לא יודעת מה לעשות אני חלשה ומזקנה .אני צריכה פסיכיאטר פרטי .לא יודעת מה לעשות. אמרתי לו בתאות ש אני חולה קשה. מצב שלי חולה בינוני. בבקשה תיתנו לי פסיכיאטר טוב . אני לא מרגישה טוב.ואני צריכה להחליף תרופות . טל שלי 0529607306.

Ada53
28/03/20 11:47

אז הפסקתי לישתות אריפלי 5 מל. אני מקווה שלא יקרא לי שום דבר . כי הלכתי בתוך 3 שעות כמו סהרוריות ו הרגשתי כמו נרקומנית ו זבוב של האולם. אז אמרתי לאצמי אני מפסיקה לשתות את זה יכול ליהיות זה מסוכן. שבוע הבא יש לי פסיכיאטר אני מקווה ש היא תתן לי תרופות אחרות . אני מאוד עייפה . במשך 6 שנים שתיתי פרפאנן לא היה לי ביעיות.רק עכשיו קרא משהוא שאני צריכה תיפול יותר חזק.מאוד קשה לי ואני חושבת שיש לי מצב מאוד קשה. אמא שלי אומרת תסתקלי על אחרים יש להם מצב יותר קשה מימך.גם אין לי אים מי לדבר.גם מלחיץ אותי מצב של קורונה.