מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

ביטחון?

24/03/20 1:25
2 תגובות

אני באמת מרגישה הכי אבודה בעולם! אני משתגעת ברמות! כולם אומרים לי שהגיל ההתבגרות זה גיל שכולם ככה, כמוני, אבל זה לא! אני מרגישה רע, אני בונה את עצמי מביקורות שאנשים אחרים כותבים. די באלי שזה יפסיק, אין לי אמון באנשים ולאט לאט אני מתחילה לאבד את זה.


תגובות

Ari2
25/03/20 2:59

תיראי זה לא סוד שכולנו ניזונים מתשומת לב יש כאלה יותר ויש כאלה פחות השאלה לאיזה צד אנחנו בוחרים לקחת את זה אני רק יכול לומר לך מה שאנשים חושבים עליי זה לא ענייני אם אני ירצה את עצמי אני ירצה אחרים אני יעשה להם נחת מה שאנשים מחמיאים לי או מורידים אותי לפה או לפה זה לא מוסיף לי וזה לא מוריד לי. אני אשאר אותו טל כיביכול ואל תיקחי את זה כל כך קשה אני לא חושב שמשקרים גם בביקורת שאת כיביכול מקבלת את צריכה יותר להאמין בעצמך אם אנשים כותבים עלייך דברים ובמיוחד אם זה אנשים שקרובים אלייך אין להם סיבה לשקר ושוב תזכרי את התובנה הזאת ככה או ככה זה לא מוסיף ולא מוריד להפך אם את תרצי את עצמך אז את תרצי אחרים.

Ari2
25/03/20 3:01

את כותבת שאין לך אמון באנשים אבל בעצם אין לך אמון בעצמך כי אפ היית מאמינה לעצמך היית מאמינה למה שהם כותבים שוב את לא צריכה לקחת את זה לראש הרשימה שלך בחיים זה נחמד שיש ביקורת טובה אבל זה לא מוסיף לך ולא מוריד לך אני מבטיח לך את תהיי את כי את מיוחדת !