מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

זמר בדיכאון

24/03/20 16:02
10 תגובות

הי,
אני זמר שכולכם מכירים לכן לא אגיד את השם האמיתי. אבל פניתי כי אני פשוט לא מוצא את עצמי. לא יודע מה לעשות עם הדיכאון. עם הסגר, הפחדים. אין לי השראה בכלל, לכתיבת מילים ולחנים.
על הפנים והכל מסתובב לי.
אפילו הכדורים לא עוזרים כבר.
מה עושים?


תגובות

ורד-מתנדבת-ער
מנהל קהילת ער"ן
24/03/20 16:32

הי זמר בדיכאון זה לא מנחם אבל הימים האלו מאוד לא פשוטים לכולם. אז אל תרגיש רע. אתה ממש לא חריג בתחושה. אני שמחה שפנית אלינו. השיתוף ומגוון הדעות שתשמע כאן אולי יקלו עליך. הלוואי.... הנחמה היחידה היא שזה מצב זמני. צריך לקחת אויר ולחכות בסבלנות שיגמר. ובינתיים שתף איך אתה מעביר את הסגר? סדרות בטלויזיה? סוני פליסטיישן? העיקר להיות עסוק במשהו... אפילו לסדר את הארון:) ההשראה תחזור . אל תלחץ על עצמך. אם אתה כותב זה שלך. יש לך את זה. זה יחזור כשירד קצת הלחץ. ואולי להתיעץ עם רופא המשפחה? להחליף את הכדור? תודה ששיתפת . שתף עוד ונשמע כאן עוד מחשבות של אנשים

Galon123
25/03/20 10:46

סוני זה הקטע שלי... עלית עלי. הבעיה היא גם בפרנסה, הכל היה סגור לכל החודשים הקרובים ביטלו הכל אין פרנסה בכלל ומהביטוח הלאומי אני מקבל מאד מעט, הכל הולך על התשלום - לובי לבניין שאני גר בו בתל אביב. חרא. פשוט חרא.

unicorn1
24/03/20 17:52

הייי זמר , אני דיי מסכימה עם מה שורד כתבה .... הכל עניין זמני המצב רוח הוא דפוק לכולם גורם לפשוט דיכאון , והרגשה לא משו בטוחה שאתה מוכשר ובהצלחה(:

Galon123
25/03/20 10:47

תודה רבה, כאן זה התשומת לב היחידה שאני מקבל כרגע. וזה הסתפקות בכל מעט מעט . אבל תודה זה חשוב לי. הלוואי והייתי יכול להחזיר לכם טובה.

אנטוניו
24/03/20 17:54

אולי דווקא המצב הקשה יכול להביא אותך לכתיבת תכנים מתוך הלב, מתוך הרגש, פשוט תיתן לעצמך חירות לעוף על הרגשות שלך

Galon123
25/03/20 10:48

תודה על האכפתיות, קשה לי מאד לקבל השראה כרגע, אני בפחדים מטורפים בגלל התקפי חרדה. משתמש גם בצ'ט של ערן. לא מסוגל ליצור.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
24/03/20 19:54

ואולי נשים איזה שיר שמזכיר לנו נשכחות ....( עזבו את השיר אבל הקליפ ... )

ערב טוב אחי.. נראה לי שלמצוא את עצמנו קל יותר אם לא נילחץ, שכן אנחנו נמצאים במקום שקט בתוך הלב, אז כדי למצוא את עצמנו, דווקא כדאי, כך נראה לי, לשקוט ולחפש לאט ובשקט בפנים.. ודבר נוסף, לפעמים קצת קל יותר למצוא את עצמנו, אם נמצא את עצמנו בתוך אחר, כי מה שאנחנו באמת, נמצא, כמיטב ידיעתי, גם אצל האחרים, מה שאפשר לפעמים לראות כשמסתכלים לחבר בעיניים, או משוחחים אתו שיחה מלב ללב, בזמנים האלו זה יותר אפשרי בשיחות טלפון או התכתבות.. ולבסוף, אני ממליץ לך לנצל את יכולותיך כאמן, כדי להתקרב לאחרים, לא לחבר מילים ולהלחין מנגינות להעשיר איזה אוסף לקראת עתיד שכרגע לא הכי ברור, אלא לשתף אחרים בשירים שלך או כאלו שתכתוב במיוחד כשיחה ושיתוף עם אחרים.. למשל אני בטוח שמאוד ישמח אותי ויעודד אותי אם תשלח כאן בווידאו או במילים או בקישור איזה שיר קסום, וכך ודאי כל אחד שתיצור אתו קשר ותרומם את רוחו.. מי יודע, אולי פעם תצא עם הופעה של שירים שעזרו לצלוח את ימי הקורונה בהרמוניה, או כל רעיון אחר שיעלה בדעתך.. מחזיק לך אצבעות אח יקר..

Galon123
25/03/20 10:51

רמי, ממש קשה לי. אני מסתובב בית כמו נמר, מתעצבן לבד קם ולבד והולך לישון לבד. הלבד מטריף אותי. ביחוד שאני רגיל כל ערב להופעות ולמאות אנשים. לשות עם חברים . היום הסיגריה היא בקומה 10 ויש לי אפילו סחרחורת להסתכל למטה. כל הכסף שלי הולך לתשלום לובי וניקיון. וכמעט לא נשאר לי לאוכל. מי בכלל רוצה להתחבר? אני רק רוצה להתרחק מעצמי ככל שאני יכול.

יעל97
25/03/20 11:01

היי זמר!! מבינה לליבך המצב דפוק וחרא. אבל אנחנו נצא מזה בסוף אני מאמינה או שנמות כולנו אחד מהשניים כנראה אלוהים עושה עלינו טריק ואולי זה סוף העולם... חחח סתם. אני צוחקת. אני כאן בשבילך! והכל יהיה בסדר תכתוב שירים על המצב הנוכחי מה שמרגיש לך בפנים מהלב פשוט תשפוך על הדף כל מה שעל ליבך:heart: