מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מצוקה גדולה כל כך

25/03/20 12:59
7 תגובות

לא הקורונה ,זנ פחות מפריע לי.
שונרת את החיים שלי


תגובות

ורד-מתנדבת-ער
מנהל קהילת ער"ן
25/03/20 13:02

הי יקרה מזמן לא שמענו אותך. שתפי אותנו מה חדש?

כיף לפגוש אותך שוב אחות.. אם נרצה או לא, אין לנו אלא לעבור שינוי עקב המצב, שבעצם שינה את החיים כפי שמוכרים לנו.. ולפיכך כאשר ייפתחו הדלתות, המציאות שנפגוש, תהיה שונה.. מסקרן לראות מה יהיה? ועוד יותר מה הדרכים הפתוחות להשתנות במצב החדש.. בבידוד..

טובה--את
25/03/20 15:29

:heart:

שלומית41
25/03/20 20:01

טריגר אני שונאת את החיים שלי,שונאת את כל נה שקשור בהם,מרגישה שכבר לא אכפת לי מכלום. אני לא מבינה איך "אבא" רושם דברים כאלו לבת שלו,לי... זה מה שהוא כתב: "מאמי,חוץ מזה שאני יודע את הבעיות שלך ואיך לפתור אותם אז יהיה לך יותר קל איתי מאשר גבר אחר... את בסטרס? אמרתי לך באחת השיחות הקודמות בנושא של הסקס אני יכול לעזור לך,כי רק אני מכיר את הגוף שלך ואת הבעיה שלך..." למה??? זה תקין??? אין לי כוח לכל זה

אנטוניו
26/03/20 6:52

איזה מגעיל ודוחה. למה שלא תראי את התכתובות האלה למשטרה?

מאוד מצער לשמוע שאת נאלצת, כפי שאת מתארת, עם אדם כזה, שכותב בצורה כזאת, במקום להקשיב ולתמוך, כפי שאבא אמור לעשות... מצד שני, מעשיו ומה שהוא כותב, מעידים שהוא כנראה לא קולט ולא מבין מה זה אבא, או בכלל אדם נורמטיבי, ולפיכך ברור שהוא אדם לוקה בנפשו, וזקוק לטיפול.. עם כל הצער על שזה האבא שאת קבלת, וכמובן ללא כל אשמה מצדך, יש בזה הקלה, מאחר וברור שזה לא את אלא הוא.. ולפיכך את יכולה, ואף חייבת לעצמך, לדאוג למצוא אורח חיים בריא ותומך, לך ולילדיך, אורח חיים, שיסייע בידך להתרחק ממנו ולא להיות תלויה בו בכל צורה.. למעשה, ייתכן ונכון יהיה לא להתכתב אתו, ולשמור מרחק.. ואני מאחל לך ומעודד אותך להרים את העיניים, ולראות אפשרות לאורח חיים שכזה.. ולמצוא את האומץ, כפי שכבר ראיתי שניחנת בו, לפעול כדי לאפשר אותו בחייך ובחיי ילדיך..

שלומית41
26/03/20 14:10

אני לא מתכתבת איתו,הוא כותב לי. אני לא תלויה בו,אני רק רוצה שהוא ישחרר אותי. שיפסיק לכתוב ולהתקשר. אני גם ככה מרגישה אשמה ורע ואין לי כוחות לכל ההתמודדות הזאת.