מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתמה זה אומר? מותר לי לצאת מחר? אני על סף התפוצצות

מה זה אומר? מותר לי לצאת מחר? אני על סף התפוצצות

26/03/20 20:23
4 תגובות

המאבק בקורונה: בעלי מוגבלויות יוכלו להתרחק יותר מ-100 מטר מביתם
פורסם: 26.03.20 , 20:15
נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות פרסמה הודעת הבהרה, שלפיה אנשים על הרצף האוטיסטי ובעלי מוגבלות שכלית או נפשית - יורשו לצאת מהבית למרחק הגדול מ-100 מטרים, עם מלווה אחד. בנציבות ממליצים למי שעונה להגדרה זו לצאת מהבית עם אישורים מתאימים כגון תעודת נכה, תעודת פטור מתור או מסמך של איש מקצוע. בהודעה צוין כי בכל מקרה יש לצאת מהבית באופן מידתי, לזמן קצר ככל האפשר, ותוך הקפדה על שמירת מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם.


תגובות

קרן3331
26/03/20 21:25

תודה מהיכן לקחת את זה? יש לי תעודת נכה

abc1213
26/03/20 21:33

וואי נט ומהאתר לזכויות לאנשים עם מוגבלות.. משרד המשפטים

שירה-ערן
26/03/20 21:40

ציטוט מהאתר של הנציבות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות: יציאת אנשים עם מוגבלות למרחב הציבורי בעקבות הכרה בכך שצמצום היציאה למרחב הציבורי למרחק 100 מ' מהווה גזירה קשה מנשוא עבור אנשים עם מוגבלות ומשפחות רבות, פעלה נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים יחד מחלקת ייעוץ וחקיקה ומשרד הבריאות בעניין. להלן הפרשנות שסוכמה: 1. ש להישמע להנחיות ולשמור עליהן בקפדנות. 2. יש להסתייע ככל האפשר בשירותים ובאפשרויות מקוונות, מרחוק, וירטואליות, טלפוניות וכו'. 3. במקרים חיוניים הנדרשים על מנת לשמור על בריאות האדם או מצבו הנפשי, ניתן לאפשר לאנשים עם מוגבלות על הספקטרום האוטיסטי או אנשים עם מוגבלות נפשית או שכלית, לצאת יחד עם מלווה אחד, אם נדרש מעבר למרחק של 100 מטר. 4. היציאה תיעשה באופן מידתי בהתאם למינימום הזמן והמרחק האפשריים, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות (מרחק של 2 מטר בין אנשים וכן הלאה). 5. רצוי לצאת עם אישורים מתאימים כגון תעודת נכה, תעודת פטור מתור או מסמך של איש מקצוע.

abc1213
26/03/20 21:42

התגובה שלי נמחקה. תודה, אבל זה לא עוזר לי כל כך. קראתי את זה כבר